Neden böyle oluyor, neden her insanın kaderinde biri yok neden yalnız yaşamak değersiz olmak zorundayım?

Keşke her insanın bir nasibi kısmeti olsaydı ama malesef ki yok. Neden allah bir kulunun da beni sevmesini değer vermesini istemiyor ki? Neden benim hakkımda hayırlı olanı yanlız yaşamak sevilmemek? Neden hiç hak etmeyen kızlar çok seviliyor evleniyor ki? Erkekler neden beni çirkin buluyor ki?
Neden böyle oluyor, neden her insanın kaderinde biri yok neden yalnız yaşamak değersiz olmak zorundayım?
Cevapla