Sevgilim WhatsApp durumuna ikimizin ismini yazmıştı, sildi. Sizce artık beni sevmiyor mu?

3 yıllık ilişkim var. 26 yaşındayız. Sevgilim uzakta şu an lık normalde aynı şehirdeyiz. Yanlış anlamayın çevrem beni çok beğenir ona yakıştırmaz hiç kimse. Bütün herkes sevgilisine prenses gibi davranıyo bense beni bırakcak diye ödüm kopuyo. Biraz hissettir dedim özgüvensizsin dedi. Whatsap da hakkında kısmına bişi yap bari eskiden tarih vardı kavgada silmişti. Yapmicam dedi. Sizce seviyor mu?
Sevgilim WhatsApp durumuna ikimizin ismini yazmıştı, sildi. Sizce artık beni sevmiyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar konuşma öncesi olmadığı için EMİN KİPİ gibi görünüyor. 3 yıldır hakkında kısmı ikimizn ismi. Pandemi yüzünden uzağız 2 aydır kaldırdı. Bu yüzden istedim
Güncellemeler
+1 yıl
Engeli kaldırıp durum yapmış. Her yerden arayıp özür diliyo. Cevap verim mi
Sevgilim WhatsApp durumuna ikimizin ismini yazmıştı, sildi. Sizce artık beni sevmiyor mu?
Cevapla