Aşk İlişkileri konusunda 504 cevap paylaştı. İlk olarak; sevgilin de olsa, karşındaki insana emir kipiyle konuşmamalısın, bu çok itici görünüyor. Bu şekilde davranır ve diretirsen, o da inada bindirir, kabul etmeyebilir ve kaçar. Karşı tarafa ne kadar ısrarcı olursak, o kadar bizden uzaklaşır ve yapmaz.
Bir diğer konu ilgisizliği sanırım. Sen, onun sana ilgisini gösterebileceği alan bırakmalısın, gerektiği yerde geride durmayı bilmelisin. Her şeyin fazlasını sen yaparsan, ona kendisini göstereceği alan bırakmamış olursun ve zamanla bu senin görevin haline gelir, üstelik karşı tarafta gidemeyeceğine dair eminlik oluşturursun.
Ne kadar ilgi alıyorsan, nasıl davranıyorsa; sen de aynı şekilde karşılık ver lütfen. Ve asla peşinden koşan, kovalayan, en çok ilgi gösteren, zaman ayıran sen olmamalısın, bu şekilde karşı tarafı bıktırabilirsin de. Ne kadar değer ve kıymet görüyorsan, o şekilde mukabele etmelisin.
İlişkiniz düzeldiğinde, bir şeyler gerçekten de yolunda gidiyorken, seni hâlâ insanlardan saklıyorsa, sende kuşkular oluşturuyorsa, o zaman farklı şıkları düşünebilirsin. Bu arada, aşağıda bir görüşte, hayatında başkası olmadığına dair yemin ettiğini yazmışsın. Söyledikleri ve davranışları arasında bariz farklar varsa, arka planda bilmediğin şeyler olabilir. Her ihtimali düşünmek gerekli. Bence; onun çok fazla üzerine gitmeden, biraz daha sabırla, güzel bir gözlemle, kendi içinde bir şeyleri netleştirebilirsin. ✨315 Yorumla
Soran+1 yılBeni baya bi cepte biliyo. Arkadaşlarının sevgilisine hediye almasına yardımcı oluyo. Bana 3 yıldır bişi almadı. Pubg den kızlarla konuştu. Yine üzüldü affettim. Ama saygısı bile yok. Zorla yanımda duruyo. Ayrılıp ta gitmiyo bile
Soran+1 yılBeni aldattı. Ama sonra yalvardı ailesi girdi araya inandım. Anladığım kadarıyla kafa yapısı biraz takılıp sonra benle evlenmek
- +1 yıl
Yazdıklarımı okudun dimi? Senin tabirinle, onun cebine yaptıklarınla sen girmişsin. Gideceksin korkusu yok maalesef. Yolunda gitmeyen çok şey var ilişkide, ilişki denir mi bilmiyorum. Saygı namına hiçbir şey kalmamış. Üstelik aldattığında da affetmişsin, şuanda da aldatmadığını nerden bileceğiz? Hiçbir erkeğin, tavrındaki değişikliğin ve uzaklığın sebepsiz olmadığını biliyorum. Yerinde olsam belirsizliği ve şüpheyi çeker miydim? Hayır. Değmez bence duygularına. Ayrıca, biraz takılıp evlenmek ne demek? Sen öylece onu bekleyecek misin orada, sana hiçbir şekilde garanti vermeyen adamı?
Soran+1 yılOkudum tabiki. Emek verip yardımcı oludğunuz için çok teşekkür ederim. Evet haklısın bana çok eziyet eden biri. Ben asla onla iken biriyle konuşmam vicdanım rahat olmuyo. Ama o beni kenarda tutup peşinden koşturmak istiyo. Birazda sorunlarım ve v
Özgüven eksigim olduğu için onsuz hiç mişim gibi. Yine ayırldım ama bu sefer keyfine göre takılıp yine yalvarıyo- +1 yıl
😞 İşte buna müsaade etmemelisin. O biliyor ki sen hep oradasın ve her geldiğinde kabul edeceksin. Böyle yaparsan olmaz, onda bir ağırlığın kalmaz. Kendini biraz toparlayıp, çeki düzen vermen gerekiyor. Hayat ondan ibaret değil. Ve en önemlisi, mutlu olmadığın ilişkide kalman, sana hiçbir şey kazandırmaz. Eninde sonunda kopar bağ çünkü. Senin itelemenle olmaz, ilişkiler çift taraflıdır.
Soran+1 yılOndan ayrılırsam şu durumumdan çok daha iyi olurum. Ama o zaman da o kötü olup ağlayınca çok üzülüp dönüyorum. Döngü hep böyle
Soran+1 yılEvet sayamayacağım kadar oldu. Hep ben ağlıyorum. En son ben ağlatırım havasına girdi. Ayrılmak en iyisi. Oda unutur
Soran+1 yılEvet vaktim yok diyo. Başkasına ayırmış. Yani anlamıyorum birinin vaktini alırken hiç mi vicdan yapmıyo. Ben onu beklerken kandırdı hep. Sevmediği belli yoksa neden üzsün
Soran+1 yılOda zaten başkasını bulursa kulu köpeği olur. Gücü bana yetiyo. Her zaman özgüvensiz diyo. Artık herkes yoluna baksın cidden . Benim vicdanım rahat. İlerde evlensek bile güvenemivem zaten en iyisi şimdiden bitsin
- +1 yıl
Güven yoksa, zaten temeli sağlam değildir ki... Gücü sana yetiyor, neden? Çok ilgili olduğun için ve gitmeyeceğini düşündüğü için. Ayrıca, özgüvensiz demek ne çeşit bir aşağılamadır ya? Gerçekten bunlara katlanmak zorunda değilsin. Birileri duygularını harcasın diye yetişmedin sen. Kendi özdeğerinin farkına var bir an evvel. 🙏
Soran+1 yılBaya aşağılayıcı şeyler diyo. Açık açık hakaret değil ama onun yüzünden kendimi ona bağlı hissediyorum
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSeni çok iyi tanıyan bir sevgilin var
Neler yapacağını neleri yapamayacağını çok iyi biliyor ve bu yüzden seni çok dikkate almıyor
İlgin fazla kaybetme korkusu yok her şekilde benimle garanti gözüyle bakıyor
Ne kadar özgüvenli olduğunu istediğinde vazgeçebilecegini ona göstermelisin
Biraz rolleri değişin
Eğer gerçekten seviyorsa sana daha farklı olabilir uğraşır seni kaybetmemek için
Yok sıkılmış ve artık ayrılma zamanını geldiğini düşünüyorsa hiç uğraşmaz.
Sende uğraşma üzülme ileride daha çok üzülürsün. Doğru kararlar o anlık çok üzsede ileride iyiki dedirtir mutlaka
Mutluluklar 🌸🌸10 Yorumla
Ayrılacak diye ödüm kopuyor demişsin bu tamamen sana hissettirdiği güvensizlikten kaynaklı bir durum. İlgisiz gibi de geldi anlattığın şeylere ve verdiği tavırlara bakılacak olursa. Ne kadar sağlıklı bir ilişki olabilir bu? "Uyuyo yapacam ve uyuyacam." Bu nasıl bir odunluk? Hakkında kısmına illa tarih falan atması gerekmiyor ufak da olsa bir şey de yazabilirdi onu bile yapmamış senin için. Tabii tek hatalı olan o değil seninde emir verir gibi konuşman onun daha da inat yapmasına yol açmış fakat burada suçlu olan erkek arkadaşın bana kalırsa.
17 Yorumla
Soran+1 yılBeni baya bi cepte biliyo. Arkadaşlarının sevgilisine hediye almasına yardımcı oluyo. Bana 3 yıldır bişi almadı. Pubg den kızlarla konuştu. Yine üzüldü affettim. Ama saygısı bile yok. Zorla yanımda duruyo. Ayrılıp ta gitmiyo bile
Soran+1 yılZaten engelledi. Bende engelledim. Yarın başka yerlerden ulaşmaya çalışır
Soran+1 yılAcımicam bu sefer inşallan
Soran+1 yılİnşallah
- +1 yıl
Çocuk değilsin. Ayrıl gitsin. aldatıyor, sen ondan üstünsün, Sana değer vermiyorsa niye hayatında tutuyosun?
+1 yılGörürsün noluyo hadi mi? Çocuğun yaptıkları karşısında verdiğin cevapların komikliğine bak. Kızlar niye kendisini umursamayıp üzen erkeklere çok değer veriyorlar bunu bir türlü çözemedim. Cidden Tc kızlarından değer görmek için onları umursamayıp üzmek gerekiyor galiba.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılAldatıyor. Yeni sevgilisi anlamasın diye sildi.
00 Yorumla Şimdi şöyle bence sen ona bir şeyleri dayatmaya ya da diretmeye çalıştıkça o kendini bir şey zannediyor ya da inatlaşıyor seninle. 26 yaşındaki bir kadınsın senin yerinde olsam asla bu tavırla yaklaşmazdım ilk başta neden kaldırdığını amacının ne olduğunu sorgulardım. Konuşmanın öncesini bilmeme dahi gerek yok şu an senin olayın o tarih ya da yazı neyse artık. Bana göre burada çok emrivaki konuşmuşsun dediğim gibi neden böyle yaptığını ya da yapmak istediğini sor. Ardından da ayrılmak mı istiyor 3 senedir değişmeyen şey aklıma böyle getiriyor eğer varsa söyleyebilirsin demelisin bence. İnsanın illaki aklına takılır ama sonradan emrivaki konuştun diye pişman olmaktansa şu an doğru düzgün bir üslupla sor konuş ılımlı bir şekilde halada yapmıyorsa kendi haline bırakırdım senin yerinde olsam. Ararsa arar yazarsa yazar umrumda dahi olmazdı. Bir ikincisi senin rahatsız olduğun ya da istemediğin bir şeye bile saygı duymamış tabi aranızda bundan önce ne yaşandı bilemem de
14 Yorumla
Soran+1 yılSonrasında özür diledim. Düzgünce sordum neden yapmak istemiyosun diye canım istemiyo dedi. Hiç mi yapmicaksın dedim yok dedi. Zaten sinirlendim
Saklıyor musun diye sinirlendi. Ayrıldık komple bitti dedi. Engelledi bende engelledim- +1 yıl
E tamam yapmak zorunda değil bir tarihle zaten hiçbir şey belli olmaz içinden geldiği için yapmış e demekki şimdi canı istemiyor. Ama sorun "üslup " . Ki ayrılmak istemiş ayrıldığı çağırmış ve gelmiş bunu böyle yor ve her şeyden önce sevmesini bile geçtim. İlişki 2 kişinin yaşadığı ve fedakarlık yapması gereken bir şeydir. Doğru düzgün iletişimi bilmiyorsan ve idare etmeyi de bilmiyorsan saçma. Boşver
Soran+1 yılAslında yapmak zorunda gibi. 2 ay önce Pubg den aldattı ama o aldatmış olarak görmüyo. Sonra tekrar güvenini kazanıcam dedi. Bende çok ağladı üzüldü diye şans verdim. Şimdi söylüyorum wp de yap diye benim kimle konuştuğumu bilemiceksin kudur felan dedi. Bende durum istedim yapmayınca zaten engelledik. Benim için bitti ama o yine dönecek. Biraz takılıp yine dönecek hep yaptığı şey olan bana oluyo.
+1 yılBak YouTube gir Adil Yıldırım yaz kendisi ilişki koçu ve bu tarz durumlarda ne yapılması gerekeni güzelce anlattığı bir çok videosu var. Kesinlikle girip izlemelisin ben taktiklerini uyguluyorum çok şükür ilişkim iyi gidiyor. (Sadece ilişki hakkında değil özgüven konusunda da videosu vardı diye hatırlıyorum.)
14 Yorumla
Soran+1 yılAslında taktikle peşimden koşuyo. Ama ben beni gerçek halimle sever mi diye
- +1 yıl
Bu adamı izledikten sonra değişeceksin. İnan bana sadece tavsiye vermiyo karakter olarak daha iyi hale gelmenede yardım ediyor. İzlediğinde yaptığın bazı şeylerin ne kadar çocukça olduğunu fark edip yapmayı bırakacaksın, yapmayı akıl edemediğin şeylerin farkına varıcaksın. Karşındaki insan doğru kişi mi? Yaptıkların doğrumu? vs bir çok şeye yanıt bulacaksın. Ayrıca “adilesor” diye bir uygulamada çıkardı. Uygulamaya üye olmak ve testler ücretsiz. Testlerinj arasında “Seni gerçekten seviyor mu?” diye bir teste var. Bu testi uygulayarak sorundaki “Sizce seviyor mu” kısmına bir cevap bulabilirsn bence. (Sağ en üste bulunan 3 çizgiye basarak testler kısmına basıp istediklerin çöz) Soru sormak ücretli sanırım 30 tl civarı bir şey. Ama YouTube`da bir sürü videoda bir çok sorunun cevabı var. Olmadı bana mesaj at olayı uzun uzun anlat. Elimden geldikçe yardım etmeye çalışırım.
Soran+1 yılYa bakıcam o zaman çok teşekkür ederim. Sizede yazıcam arkadaş olmak isterim 😇
- +1 yıl
Umarım işinize yarar. Bende arkadaş olmak isterim. 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 375 cevap paylaştı.
+1 yılKuzum erkekler peşinde koşan kadın sevmez. Kendin ol seni seven sevsin sevmeyene de sevdirmek zorunda hissetme. Kimse için taviz verme. Bu adamı hayatından atınca aklın başına gelecek ama ayrılmak zor.. hepsi zamanla olacak ama korkunun ecele faydası yok.
11 Yorumla
Soran+1 yılOnun peşinden koşmuyorum. Ayrılınca o peşimden koşuyo. Ama ilgisiz. Yani diğer kızalra bakıyorum hak etmiyorum bence
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurdaki diyalog bazı şeyleri ele veriyo arkadaşım. Sizin ilişki toksik ilişki. Üstelik senin tavırlarında da çok sorun var darılma ama. 26 yaşındasın 18 yaşında gibi kapriseler yapmamalisin. O çocuk da aynı şekilde saygısızca ve olgunluktan uzak tavırlarda. Etki-tepki oluyor sanırım. İliskide davranış şeklini değiştirmemi tavsiye ederim. Ama bu çocuktan ayrıldıktan sonra. Çünkü 3 yılda artık cılkı çıkmış bu ilişkinin, bunun sonu iyiye dönmez.
12 Yorumla
Soran+1 yılYani ben komple bitirmiştim. Gelip çok ağladı son bi şans istedi sevdiğim için kabul ettim. Ama durumu eski haline getirmedi. Aldatma gibi durumlar şüpheler olduğu için ve uzak olduğumuz için. Öncesinde düzgün şekilde sordum canım istemiyo saklıyorum dedi ondan sinirlendm. Sonra zaten engelledi bitti
Cevap sahibi+1 yılBak senin özgüvenin düşmüş olabilir. Cepte olabilirsin onun gözünde ama dur ve de ki; bütün bunlar eskide kaldı. Bu son engelleme olayından sonra hicbir sey eskisi gibi olmayacak. Içinde ne yaşarsan yaşa, ona karşı dik dur. O engeli kaldırma. Sana hicbir yerden ne mesajla ne aramayla ulaşamasın ve böyle bitsin gitsin bu iliski. Çünkü sana ulaştığı anda senin zayıflıklarını ezbere bildiği için yine seni avucunun içine alacak. Buna izin verme. Hicbir sonu yok bu ilişkinin , bitmiş zaten. Süründürüyor seni sadece. Kendine gel. Özsaygini topla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılO it gibi korkun var ya onun egosunu da oz güveninide ayakta tutuyor sen usteledikce üzerine düştükçe oda benden başkasıyla yapamaz diye seni kale almıyor bunun farkında olmanıza rağmen yapıyor olmanız daha acı
217 Yorumla
Soran+1 yılNe yapabilirim peki
- +1 yıl
Onun sana davrandığı gibi davran özgür bırak hayatına baksın sorun etme problem çıkarma ve gelmesini bekle gelmiyorsa ilişkini bitir yoluna bak basit bu hayatta sadece o yok
Soran+1 yılÖzgür bırakıyorum. Ben özgür kalınca sadık kalıyorum bir erkekle konuşmam bile. Karakterim el vermiyo. Ama o gizliden herkesle konuşup yoğunum diyo. Bende yalnız sıkılıyorum tabi. Kendi kendime ya bırak ya da düzgün ol diyorum oda bırakmam diyo
- +1 yıl
O bırakmıyorsa sen bitir ilişkini çok mu zor kangren olmuş kullanılma ihtimali olamayan düzelmeyecek bir kolu bedeninde tutarsan diğer parçalarada zarar verir kendinize verdiğiniz zararı hangi akla hizmet görmezden geliyorsunuz düzenli saygılı sevgi ile yürümeyen bir ilişkiyi ne diye yürütme çabanız
Soran+1 yılŞimdi ben ayrıldım. Bu sefer ağlayıp geri geldi. Ama şu anda bi hakkında kısmını değişmiyo. Başka herkes Bişiler paylaşıyo. Ama o benim için hiç bişey yapmıyor
- +1 yıl
Üzgünüm insanların sana yardımcı olacağı ya da fikir vereceği bir safhada değilsin kafanda seni yoran yıpratan sadece 3 sene oldu diye yıkıp atmadığın bir ilişkiyi nasıl ayakta tutarım mantığında ilerledikçe daha çok böyle düşünüp kendini tüketirsin
Soran+1 yılAyakta tutmak istemiyorm. Kendi çelişkili adam gibi gerçeği söylese
- +1 yıl
Çelişkiye izin verme sana duygularına benliğine zarar veriyor mu bitir kendine yeni bir hayat kur denedik denedim çabaladım olandı diyorsan içinde birsey kalmayacaktır burukluk olmayacaktır zaten
Soran+1 yılAşırı çabaladım vicdanım rahat. Ama ben ayrılıp mutlu olunca sonra o çok üzülüp ağlıyo bende affediyorm hep
Soran+1 yılAslında sorun aşırı merhamet
- +1 yıl
Merhamet bu hayatta yetişkin insanlara yaramıyor merhamet göstereceğin şeyler disarda evsiz barksiz çocuklar aç olan hayvanlar gerisine merhamet sadece kullanılmana yarar
Soran+1 yılÇok doğru. Ben ayrıldım. Ama inşallah oda unutur hayatına devam eder. Üzülsün istemiyorm
- +1 yıl
Fazla iyi niyetli fazla hassas düşüncelisin fazla merhametli sin o yüzden çok fazla düşünüyorsun
Soran+1 yılEvet bu yüzden çok kaybettim. şu an bile ben o ayrıldıktan sonra üzülmesin diye düşünürken. O 2 hafta keyfine bakıp sonra ağlayarak gelicek. Ama bişeyden emin oldum benden iyisini değil kötüsünü bile bulsa kulu köpeği olur
- +1 yıl
Bunca yıl bunun farkında olup bunu devam ettirmek kendine neden acımıyorsun
Soran+1 yılKendimi 3 yılda mahvettim
- +1 yıl
Bilerek farkında olarak yapmış olman daha acı kendine yeni bir hayat kur sıfırdan mahvetmeyecegin kendine saygı duyacağın bir hayat
bu nasıl konuşma ya bence sevmiyor ve arada saygı da kalmamış gibi duruyor.. 3 yıl sevgililik için son adımlar zaten 3.5 oldu mu sıkmaya başlıyor artık.. bence ya evlilik teklifi falan bekle artık ya da ayrıl..
13 Yorumla
Soran+1 yılBeni baya bi cepte biliyo. Arkadaşlarının sevgilisine hediye almasına yardımcı oluyo. Bana 3 yıldır bişi almadı. Pubg den kızlarla konuştu. Yine üzüldü affettim. Ama saygısı bile yok. Zorla yanımda duruyo. Ayrılıp ta gitmiyo bile
Soran+1 yılEvlilik ben istemiyorum şimdilik
+1 yılDoğal olarak elinde tutma isteği ve başı bağlı görüntüsü istiyorsunuz zorlamayın empati kurun.
Siz kadınlar cidden çok nazik ve kırılgan bir yapınız var23 Yorumla
Soran+1 yılYo öyle bişi istemiyodum aldattı. Sonra tekrar olmak için zorladı şans verince böyle şartım oldu
- +1 yıl
Hmm yine de böyle birlikte olduğunuzu ilan edemezsiniz farklı yolları deneyin 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılSen kendini sevmiyorsun ya da özgüvenin yok oda seni sindiriyor korkunu biliyor demek ki zaafını bulmuş sana köpek çekebilir malesef çok kaptırmışsın kendini kendine yazık edersin bence iyi düşün öyle karar ver
28 Yorumla
Soran+1 yılÖzgüvenim yok. Oda beni eziyo. Yani başkasının benden 10 kat kötüsünün peşinden köpek olur
- +1 yıl
Senin yanlışın burda en ufak şeyde onu kaybetme korkusu var buda seni eziklemesi için sebep herşeyi yapar aşağılama ezme hor görme konusunda falan yani o şekilde
Soran+1 yılNe yapabilirim peki
- +1 yıl
Umursama gözlemle sadece bak davranış ve hareketlerine o zaman nasıl oluyor sadece senin elinde dene gör gözlem yapacaksın sadece basit
Soran+1 yılşu an engelledi zaten. Durum yapmıyosan engelle dedim engelledi. Bende engelledm. Kaldırim mi sence
- +1 yıl
Hayır kaldırma o senin kaldırmanı bekliyor mecbur kaldıracak gözüyle bakıyor ama sende kaldırma engeli sakın
Soran+1 yılKaldırmicam. Başka yerlerden yazar yine cvp Vermicem
- +1 yıl
Kendin için iyi bişey yapmış olursun bunu yaparak
+1 yılValla değerli hiisettimeyen kimseyle beraber olmayın, ayrılacak diye ödüm kopuyor diyorsunuz sizce bu ilişki sizin için ne kadar mutluluk kaynağı?
42 Yorumla
Soran+1 yılHiç mutlu etmiyor
- +1 yıl
Bir aşk neden olur mutlu olmak icin
+1 yılBeyaz kısım sen mısın? Seni kopek etmiş yap et köle gibi bu ne bırakırsa bırakır ölüm yok kimseye kendini ezdirme ozguvenin yoksa karşı tarafa belli etme etmişsin ki böyle yapıyor
11 Yorumla
Soran+1 yılHayır beyaz o. Ben durum istedim
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. 26 yaşında bi kadınsın, kurtul şu çocuksu tavırlardan be hocam.
41 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi
Kırmızı odada bi kız vardı çok güzeldi sevgilisi onun kadar değildi ama kız doktorun tavsiyelerine uydu ve çok değişti. O hikayeyi izle derim
14 Yorumla
Soran+1 yılNazlı ve recai diyosun. Yemin ederim aynısı gibi. Ama benim sorunum ayrılıp tam unutunca o ağlayıp üzülüyo. Ben işte o zaman yine affediyorum acıyorm
Soran+1 yılEvet onu süründürecek bi kızın peşinde köpek olur. Eminim buna.
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılO sizi sevmiyor demek ki de ki yoksa ilişki biter bana değer verdiğini görmek istiyorum yoksa bu ilişki biter
12 Yorumla
Soran+1 yılBitti zaten
- +1 yıl
Anladım hayırlısı olsun
Ödün kopuyorsa yeterli sevgi güven alamamışsındır ya ilişkini iyi tart bi yerden sonra olmuyorsa üstelememek gerekiyor
12 Yorumla
Soran+1 yılEngelledi. Durum yapmam istemiyo. Bende engelledm
+1 yılDurup dururken siliyosa eğer insan bir durur niye der kendisine sor bence illa geçerli bir sebebi vardır ortada yoksa birşey yokken neden kaldırsın durduk yere ya eskisi gibi seni sevmiyo ya da birileri görür diye korkuyo erkek milleti bu valla insanın aklına her türlü şey geliyo şüphelenmemek elde değil
00 Yorumla
+1 yılsana nasıl davranıyorsa o şekilde davranmalısın eğer ona sevgini fazlasıyla hissetirdiysen kendnden cok ödün verdiysen geri çekilmelisin, gerektiği yerde sevgini ilgini göster ve senin onu her an bırakacağını seni kaybedeceğini anlamasını sağla önceden cok ilgiliysen her şeye takılıyorsan şimdi onu bir tık azaltmalısın sürekli ona musait olam mesela inşallah yapabilirsin :))
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Bence senin tamamen ona ait olduğunu biliyor ve kendi sözünün geçmesini istiyor. Ne kadar sevip sevemediğini kimse bilemez ama ilgiyi biraz kaybetmiş. Fazla umursamamaya çalış geri ilgilenmeye başlar.
00 Yorumla
+1 yılBiri benimle böyle konuşsa, onun adını hafızamdan bile silerim 🤪
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim yerimde olsan mı
- +1 yıl
Üslubun yanlış.
Soran+1 yılÖnceden düzgün sordum sinir etti diye
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılwp durum falan saçma ama seni takmazsa sende ona hakkettiği değeri ver
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet takmıyor
- +1 yıl
ayrıl
Soran+1 yılAyrıldı zaten
- +1 yıl
iyi olmuş boşver
+1 yılNe garip takıntılarınız var ya benimkinin hakkında kısmında da 🦁💛♥️ var ne yapayım yani😄😄 daraltır bunaltırsın böyle yaparsan o mezar taşı gibi tarih yazmalar falan sevgi gösterisi değil
11 Yorumla
Soran+1 yılÖnceden vardı. Uzak şehire gidince en ufak tartışmada sildi
+1 yılhıyarın biriyle berabersin belli bu seni aldatırda ayrılırda sen bu kadar üstüne düşersen ayrılır diye ödüm kopuyor ne demek ayrılsınn nolacak azıcık kendine güven bence
20 Yorumla
+1 yılBir şeyler isteme. Bırak kendi haline. Özlettir kendini. Arkadaslar edin. Fotograf at onlarla b. kuni çıkarmadan tabi. Kendine ait bir hayatını görsün. Meşgul olmaya basla. Böyle hakkından gelirsin bunlarin
00 YorumlaYapmayınca sevmiyomu yani ne saçma baskı yaparsan adam kaçar
10 Yorumla
+1 yılBence artık zorlamamak gerek. Erkek bu hisleri kadınkiler gibi değil kolayca değişebilir. Bu yaptığı bana artık ilgisinin olmadığını , senin onda birşeyleri uyandırmasısınız gösteriyor. Bence sen de anlamalısın artık birşeyleri.
Önce bir bak derim kendini uzaklaştır ondan ne yapacağını gör eğer hâla onun için birşey ifade ediyorsan zaten belli edecektir00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 500 cevap paylaştı.
+1 yıl26 yasinda oldugumuza emin miyiz? Sizin gelecek icin konusmaniz lazimken daha whatsap modunda kalmissiniz. Bu kafaya takilcak bir detay degil sevgi oraya kalp koysa bile olmaz.
00 Yorumla
+1 yılUzaktan uzaktan o ilişki yürümez 1
Aylardır elinin altında yedeğin vardır 2
Aç gözlü bir beyle uğraşıyorsun geçmiş olsun bu da 3
Ne yapmalıyım dersen gözden ırak olan gönülden irak olur derler sana değer vermeyen ve benlik duygunu altüst eden zehirli ilişkilerden kurtulmak olur.00 Yorumla
+1 yılZaten güzelmişsin de ayrıldıysa boşver peşinden koşdukça bir yerleri kalkar zaten kalkmış
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet kalktı cidden
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni gizliyor birilerinden belli ki, güvenme. şu an sen aslında yedek klubesindesin fakat onun arayışı sürüyor.
29 Yorumla
Soran+1 yılEmin misin kimse yok diye yemin etti
Cevap sahibi+1 yılYazık. Yeminin geçerliliği nedir? Eyşanın erkeği, kızı olmaz. Şüphe etmiyorsan çok üzülürsün hayat boyu. Neyine vuruldun söylesene? Yanlış anlama ben idrak edemiyorum pek. Düşünsene sana bugüne kadar ne kattı? Sıradan, monoton aşkımlı cicimli bir ilişki (tabi varsa).
Sor şimdi kendine
1) Bu kişinin bana kattığı en büyük şey ne?
2) Öz saygısı ve bana saygısı var mı?
3) Aslında amacı sadece cinsel yönüm mü?
4) İlişki nereye kadar varabilir?
Senden uzaklaşmak isteyecektir. 26 yaşındasın ve artık ilişkilere ciddi bakıyorsun veya bakacak yaştasın. Gönül eğlencesi arıyor bu senin sevgilin. Saf olma.
Soran+1 yılGönül eğlencesi mi
Soran+1 yılBenden si çıkarı yok
Cevap sahibi+1 yılİhtimaller zincirini sıraladım. Kısacası senden sıkıldı. Öylesine yazıyor. Ahmak olmaaa.
Soran+1 yılGizliden çıkar mısın
Cevap sahibi+1 yılSavcılığa mı verileceğim :D Çıkayım.
Soran+1 yılBişi sorcam
Soran+1 yılGizlen
+1 yılSalsana çocuğu :D. Ulan taktığın şeye bak. Saçmalık hahahha. Bu Türk kızlarında'ki ilgi manyaklığını anlamıyorum.
00 Yorumla
+1 yılbunlar ne ergence şeyler ama ya isminizi yazsa ne yazmasa ne sadakat bunlar ile belli olmaz yapacak her şekilde yapar
00 Yorumla
+1 yılAşkım seni tınlamayan bir üslup ile konuşuyor. Bunları neden kenarı atıp hala bi umut seviyor mu diyorsun?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 745 cevap paylaştı. Bas tekmeyi uğraşılmaz bununla
42 Yorumla
Soran+1 yılDemi. Arkadaşları benden çok kötü kızların peşinden koşuyo. Ben bişey istemedim halde cepte biliyo. Kendini üstün sanıyo
Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı. Değişik bir iletişim jargonu:)))
34 Yorumla
Soran+1 yılKim haklı sence
Soran+1 yılÖncesinde tartışma vardıda
+1 yılBir isteksizlik var çocukta bence zorlama pek bak önüne
10 Yorumla
+1 yılNe alaka yani bu şimdi sevmek sadece wp durumuna yazmak mı
00 YorumlaAldatilma ihtimalin yüksek inşallah öyle birşey değildir
00 YorumlaSevgiyi ordaki iki kelimeye bağlama bence
11 Yorumla
Soran+1 yılKS soru başlığını değişmiş. Detaya bakar mısın
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl bunu mu çekeceksin
12 Yorumla
Soran+1 yılBencede bitti zaten
- +1 yıl
Zaten sana ilgi göstermiyorsa değerli hissettirmiyorsa ayrıl bitsin seni cepte görüyor büyük ihtimalle
Aşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı. Özgüvenli ol bak bakalım nasıl değişiyor
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet Ama özgüvenim ı o bitirdi zaten
+1 yılÇapkınlık yapıyor olabilir. Erkek adam çapkın olur.
01 Yorumla- +1 yıl
Sen yine de sevgiline sahip çık. Erkektir çapkındır.
Gizli Üye(30-35)+1 yılüstüne fazla düştüğün için ipler onun elinde
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet bana geçince bile yine kıyamıyorm
Cevap sahibi+1 yılfazla duygusal olma
4 S kuralı derler bilir misin?
Soran+1 yılBilirim tabi. Ama yinede beni gerçekten seven biri olmaz mı. İlla kötü mü olmam gerekiyo
Cevap sahibi+1 yılsevilmek istiyorsan azcık kıs
+1 yılCevap yazma üslûbu bile çok kaba, gerçekten sevse senin yap demene gerek kalmazdı kedi yapardı zaten.
00 Yorumla
+1 yılO anlamış işte her zaman kontrolün onda olduğunu. Özgüveni buradan geliyor. Ya seni kaybetmekten korkmuyor ya da seni kaybetmeyeceğini biliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO onları yazınca seni sevmiş mi okuyor sevgilinin dediği gibi özgüvensizsin
00 Yorumla
+1 yılOlayların akışına bırak ve akışa göre rotanı ayarla...
00 YorumlaŞuanda iliskiniz ne durumda ayrı mısın birlikte misin?
00 Yorumla
+1 yılSosyal medyaya cok onem veriliyor bence silmisse sevmiyor degil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYapmayacağım 😂
17 Yorumla
Soran+1 yılKomik mi
- +1 yıl
Evet
İplememiş seni
Soran+1 yılHaklı mi sence
- +1 yıl
Yap bi şey diyince anlamamıştır bence ne istediğini
Soran+1 yılYok bunun baya kavgası oldu. Abisi yengesini paylaşınca hatirlattim. Durum yapmam ayıp dedi. Normalde hakkında kısmında tarih ya da ismimi felan yazardı. 2 aydır yok
- +1 yıl
Şüpheli bir durum var ortada 2 Aydın niye yok
Soran+1 yılİşte. Barıştık akıl eder yapar dedim. Yapma dı tartıştık bi konuda istedim yapmicam diyo
Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Sevmiyor açık ve net
13 Yorumla
Soran+1 yılNasıl anladın
Soran+1 yılİstediğim aslında önceden vardı. Tartışmada sildi. Bi daha yapmadı
Ergence geldi bana kusura bakmayın ama
10 Yorumla
+1 yılsiz buna sevgililik mi diyorsunuz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurclar ne?
15 Yorumla
Soran+1 yılO yay ben başak
Cevap sahibi+1 yılSıkılmış olabilir
Soran+1 yılAyrılmıştık zorla barıştı
- +1 yıl
Yay erkeği çok çapkın ve problemli olur
Cevap sahibi+1 yıl"Yanlış anlamayın çevrem beni çok beğenir ona yakıştırmaz hiç kimse."
@soran senin sorunun aslında burada. Sanki ona mecburmuşsun gibi davranıyorsun.
Gizli Üye(30-35)+1 yılNiye öyle kaydettin sevgilini
11 Yorumla
Soran+1 yılEvde olduğum için
Yazık sana
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Elde var bir. Sıra ikincide 😉
00 YorumlaYeni bir işe mi girdi?
00 Yorumla
+1 yılBaşkasını bulmuş
00 Yorumla
+1 yılevet seviyor
00 Yorumlasilmişse silmiştir
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 