Çoğu insan ilk adımı erkekler atmalı diye düşünüyor , bence bunun cinsiyetle bir alakası yok. Yani cinsiyet olarak ayırmak biraz tuhafıma gidiyor benim ilk mesajı her zaman seven insan atar , her zaman ilk adımı erkekler atacak diye bir kural yoktur. Sizce de öyle değil mi?
İlişkilerde neden hep ilk adımı erkek atmak zorunda? Her zaman ilk mesajı sadece erkekler mi atmalı?
Dostum zaten kadınlar herhangi birşeyi hele bir erkeği niyetine koyarsa ona ilk mesajı da artırır istediğini de yaptırır :) niyetinde yoksan sen istersen 50 tane mesaj at yine de cevap alamazsın takılma ilk mesaji kimin attığına yeter ki cevap versin :)
Cinsiyetle alakası yok tabii ama genele vurucak olursak ilk adımı kadınların attığı ilişkide erkekler egolu davranıyor. Benim gözlemlerim bu yönde oldu hep. Haliyle insanlar da çekiniyor. Bir de şey var kadınlar daha hassas ve içine kapanık olurlar..
Evet haklısın bir de şu var tabiki , kadınlar her zaman ilgiyi daha fazla bekledikleri için karşı taraftan ilgi görmek istedikleri için belki de yazmazlar.
Bende bu görüşteydim kız erkek ayrımı yapmazdım ki ilk adım attım ve çok pişman oldum keşke ondan bekleseydim oldu tabi bu kişisine göre değişir ama çoğunlukla erkek atarsa daha iyi oluyormuş bunu öğrendim..
Örnek verirsem, sevdiğim kişi okulumdaydi ve çok tanımıyor konusmuyordum, hakkında çok fazla bilgi edindim çevrem olsun kendi izlenimlerim olsun, ve daha sonra konuşmaya kendim başladım. Ve ilk görüşte sevmek, heyecanlanma diye şeyler var. Belki kalın kafanızdan kurtulursanız, bunu görürsünüz
Öyle bir zorunluluk yok bence ilk adımı cesur olan atar benim ilişkimde ilk adımı erkek arkadaşım bana artırmıştı neden herşeyin ilkini ben yapıyor dediğimde de ben utanıyorum demişti 😂
Bencede öyle olmamalı seven açılmalı ama utangaç olanlar için bazen iş zor oluyor ama bende çok utangacim ama sevdiğim çocuğa acilabilmistim bu durumda insan içine atmamali söylemeli ve kurtulmalı