İlişkilerde neden hep ilk adımı erkek atmak zorunda? Her zaman ilk mesajı sadece erkekler mi atmalı?

Çoğu insan ilk adımı erkekler atmalı diye düşünüyor , bence bunun cinsiyetle bir alakası yok. Yani cinsiyet olarak ayırmak biraz tuhafıma gidiyor benim ilk mesajı her zaman seven insan atar , her zaman ilk adımı erkekler atacak diye bir kural yoktur. Sizce de öyle değil mi?
İlişkilerde neden hep ilk adımı erkek atmak zorunda? Her zaman ilk mesajı sadece erkekler mi atmalı?
İlişkilerde neden hep ilk adımı erkek atmak zorunda? Her zaman ilk mesajı sadece erkekler mi atmalı?
Cevapla