Güncellemeler
+1 yıl
Ve kız gerisinin bana kaldığını söylemişti arkadaşa bunun ne demek olduğunu pek anlayamamıştım.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani gerisi ona kalmış demiş. Ben pek anlayamadım bundan kasıt ne. Daha cok ilgi göstermemi mi bekledi acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Demekki istemiyor yazmanı tanımış 2 gün uygun olmadığını anlamış
En azindan diyebilirdi kusura bakma rahatsız oluyorum gibi şimdi kendimi suçlu hissediyorum kimseye rahatsızlık vermek istemem.
Naz yapma veya ağırdan satma değil bu sanırım istememiş.
Keşke söyleseydi istemediğini bunlara gerek yoktu
Kesinlikle bu dediğinde haklısın. Yaptığı terbiyesizlik
Bunun naz yapmayla alakasi yok. Demek sevmemiski seni boyle yapiyor
Daha doğru düzgün tanışamadık bile o aşamaya gelmedi ne sevmesi?
belki komusmanifln beyenmemistir
Tamam eywallah begenmeyebilir buna saygı duyarım ama bunu bana söylememesi ve oyun oynar gibi davranmasını kabul edemiyorum. Sonuçta bu karşılıklı saygıyı gerektirir öncelikle
hm
Ve kafam o kadar karıştı ki kız arkadaşıma bundan sonrası ona (yani bana) kalmış demişti bu dediğini anlayamamıştım
Salla gitsin, kimse senden değerli değil
İşte bunlar hep karşımızdakine fazla değer vermekten oluyor. Ne kadar önemsersen o kadar önemsenmez oluyorsun.
Aynen öyle, değer gösterdim de ne oldu?
Kendi değerimizi düşürmekten başka?
ilk başta kız mı seni tanımak istedi?
Birbirimizi tanımak istedik diyelim sonucta bende onu tanimiyordum resimlerimizi gördük ben hoslandim ve bir baslangic yapmak istedim kizda arkadasa benim icin tanimadigini soylemis yani tanimam lazim gibi birsey demis
seni resimlerde gördü yani. sonra reelde gördükten sonra mı soğuk yapmaya başladı
Yok reelde hic gorusmedik 2 gun mesajlastim sadece
muhabbetin sarmamış knk ozaman veya söylediğin konuştuğun bazı şeyleri itici bulmuştur. Veya işini gücünü beğenmemiştir. seçenekler bunlar
Ama bunu söylemesi gerekmezmiydi en azından bu şekilde yapması saçma
bazı kızlar böyle davranıyor işte s. ktir et gitsin