Görücü usulüyle bi aile tanışmaya gelecek el öpülür mü malum korona var?

Şimdi bi tanıdık vesilesi ile görücü gelicek anne baba ve aracı olan kişi geliyor çocuk askerdeymiş bir iki haftaya gelicek ailesi merak etmiş biz önceden bir gidelim Kızı görelim aileyi tanıyalım istemişler akşam gelecekler ama korona var geldikleri zaman ellerini öpmeli miyim? Öpmesem hoşgeldiniz desem sadece ayıp olur mu? Açıkcası merak ediyorum birazcıkta heyecan yaptım daha çocuğun Fotoğrafını felan görmedim geldiklerinde gösterirler işi gücü yerinde iyi aileymiş dedikleri için babamlar bir gelsinler çayımızı içsinler dedi
Görücü usulüyle bi aile tanışmaya gelecek el öpülür mü malum korona var?
Cevapla