Arkadaşlar erkekler melankolik kızlar hakkında ne düşünür?
merak ediyorum.
merak ediyorum.
nefret eder.
hoşlanır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
özellikle son zamanlarda aşırıca çoğalmış, genellikle eski sevgiliyi unutamama olayıyla başlayan ömürlerinin en güzel kısmını saçma sapan tavırlarla geçiren, dünyadaki tek sorun kendisiymiş gibi davranan, hayatın tadını almamak için elinden geleni yapan, aynı zamanda çevresindeki renkli insanlarıda hal ve hareketleriyle siyahbeyaza çeviren kısacası gereksiz antipatik kız tipi.
Neye göre kime göre?
Sadece eski sevgiliden ibaret değilse konu? Önyargılı yaklaşıyorsunuz.
maalesef öyleyim. Ama hep bu önyargılar yüzünden mutsuz olmaya mahkumuz.
Çok haklısın
o ne be öyle 5. sulh ceza mahkemesi gibi surat heyecansız bir insan. hatun dediğin şen şakrak olacak yüzümü güldürecek...
yanlışlık en iyi cevap yaptım!
Bazen durulma olunca iyi oluyor kendini biraz düzenlemeye almış olur ama en iyisi şen şakraklık
Öyle ama bazı insanlarda böyle oluyor. Ölsünler mi yani?
İyi de hayat insanın elinde insan dünyayı neden kendine dar eder ki anlayamıyorum.
Cevap
13Cevap
Hatun dediğin erkeğin hayatına renk katacak cınım.
Cıvıl cıvıl olacak, tam anlamıyla hatunlar oyuncak erkekler pil olacak.
Hatun erkeğini gördü mü enerji dolmaya, neşelenmeye neşelendirmeye başlayacak.
Yoksa ha böyle tek gecelik arzulardan başka bişey olmaz.
Vardır bir sıkıntısı der derdine ortak olmaya çalışırım öyle bad bad takılırız en azından rol yapmıyor derim
EN İYİ CEVAP bu olacaktı ama yanlışlıkla başka birinin cevabını yapmışım.
Gereksiz saçmalıklarla ergen ergen takılır. ki genelde bu melenkolikler ağızlarınıda yayarak konuşma yapar. ağızlarına fırıncı küreği ile vurulası insanlardır. Anası babası sevmez biz niye sevelim
Sizin çevrenizdekiler öyle olabilir. her insanı birbiriyle karıştırmayın
Hı hı bilirim hayat çok ciddiya melankolikler için. Bence 1 sene arayla 2 defa kanser olan biriyle konuş işte onlar gerçekten olması gerekenler. Ergenliklerini tamamlayamayanlar değil.
Ne biliyorsun da yorum yapıyorsun insanlar hakkında. Ben de öyleyim benim yaşadıklarımı biliyor musun. Oradan atıp tutmak kolay yine çevreye olumsuzluk saçmamak için kendimi yıpratıyorum. Siz napıyorsunuz hiç!!!
Kısa konuşmayla seninle tartışabileceğim bir konu değil bu. Haklısın...
Ne diyorsun ya. Sen neyi tartışabilirsin hayatında kaç kitap okudun? cümle kurmaktan aciz önyargılı beş para etmezin tekisin.
Ben öğretmenlik yapıyorum. 4 sene boyunda eğitim dersinde ister istemez bir sürü kitap okudum. Evdeki kütüphanemin resmini atarım bir ara. dert dediğin dağ gibidir, başkasınınkini görmeyen en büyük bende zanneder. diyorum umarım kendi dertlerinin büyük olduğunu ama senden daha kötü bir sürü insan olduğunu hatırlarsın.
yanlış biş düşünce
Melenkolik tama olarak neyi kapsiyor emin değilim. Eğer edebinden hayasından utangaçliğindan dolayi sakin duruyorsa ozaman güzel ama öyle değilde somurtkan suratsiz biriyse kimse sevmez zaten öyle birini
Somurtkanlık ve suratsızlık değil. Bu insanlar yaşam içinde ki olumsuzluklarla beraber yıpranırlar ve mutlu olmaları pek kolay olmaz sadece. Karşılarında ki erkekten sevgi şefkat ve ilgi beklerler. Sadece bunlar yeterlidir. Tek sorun mutlu olmak için daima çabalamaları gerekmesi.. karşısındakine güvenmek için sürekli onu denemesi... olumsuz yönden bakması... kaybetme korkusu... vs.
Sag ol... allah razı olsun anlayışın icin
melankolik kızlar hakkında ne düşünürümm
yanii kalçaları gögüsleri falan
ben sevmem ismail yk dinliyodur. kesin
ağızlarına ayakkabımı sokasım gelir hep içimden.
Nasıl oluyo anlatırmısın
Somurtkanlık ve suratsızlık değil. Bu insanlar yaşam içinde ki olumsuzluklarla beraber yıpranırlar ve mutlu olmaları pek kolay olmaz sadece. Karşılarında ki erkekten sevgi şefkat ve ilgi beklerler. Sadece bunlar yeterlidir. Tek sorun mutlu olmak için daima çabalamaları gerekmesi.. karşısındakine güvenmek için sürekli onu denemesi... olumsuz yönden bakması... kaybetme korkusu...
Ya sevgilisi veya arkadaşı bir şey söyler, başka insanlar gülüp geçecekken o kafasına takar hemen olumsuz şeyler geçirir hakkından , bilerek mi yapıyor bu bana böyle diye vs. Sonuçtada hep kavga çıkar... Sürekli bir tutunma ihtiyacı olduğundan sevgilisinden çok ilgi bekler... alamayınca yine olumsuz düşünür
Gördüğüm yerde kaçıyorum
Ben oyum işte.😪 Birisi sağolsun 8 yıl öldüm.😭
sıkıcı..
sen çok renklisin çünkü dimi?
Sevimli oluyolar
ne açıdan? mesela sevgiliniz böyle biri olsa ne düşünürdünüz
Anlıyorum. teşekkürler
Sifir sifir sifir.
iticiler ^^
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar