2 buçuk sene oldu nerdeyse birlikteyiz ve sevgilim son günlerde nerdeyse her konuşmasında senin hayatın sen bilirsin diyerek ayrım yapıyor bende diyorum ki senin hayatın benim hayatım diye bir şey olmamalı çünkü ayrımcılık olur. Ben seninle ilişkime başladığımdan beri hiç bir zaman kendi hayatım olarak bakmadım dedim ki öyle de yoksa kendi hayatım diyerek baksaydım kendi hayatımı daha farklı bir şekilde yaşardım ama onunla birlikte evlencekmişiz gibi düşünerekten gittim hep. Bugun gelmiş diyor ki beni hayatının merkezindeymişim gibi davranma bende öyle değil dedim sen benim hayatımın merkezisin ve planlarım o şekilde ilerliyor bence sende böyle yapmalısın dedim. Her şey olabilir hayat sıkılabiliriz ayrılabilirim evlenmeyebiliriz akışına bırak ve hayatını yaşa diyor ne demek istiyor kafam çok karışıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ki ben kalkıp bir de tektaş almayı düşünüyorummm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tektas almayı ertele bence sen kız senden soğumaya başlamış gitmek için yol yapıyor kendine daha çok gibi.
Tektaş filan alma kafayımı yedin yarın öbürünü biter bu ilişki
Ne bileyim abi bir ay sonra askere gidicem elinde yüzük bulunmasını istiyorum
Tamam da konuşmadan seni askere gittiğinde bekleyecek biri olmadığı anlaşılıyor sudan bir sebeple biter bu ilişki Mersinli onur dediydi dersin
Bunu diyorsa seninle ciddi düşünmüyor kaç git ondan.
Ciddi düşünmüyor Açık ve net tabi sen aşık olduğun için görmüyorsun Bireysellik önemli onun için Çok seversen böyle olur Üzülme garantili dene ve gör
çok seviyorum ki üzülüyorum
Bilirim
sevmek ve kaybetme korkusundan nefret ettim. Bunlar yüzünden susturulmaktanda nefret ettim
Ayrılmak istiyor yol yapıyor kardeşim yolunu ver gitsin
Anlamıyorum ki yan yana buluşuyoruz hiç bir sorun olmuyor gayet mutluyuz hevesliyiz ayrılamazsın benden cart curt aradan bi kaç gün geçiyor. Ben hayatımı yaşamak istiyorum yarın öbür gün bir şey olursa bana karışma der gibi geliyor karşıma
Sorgulayınca da direkt olarak bir tavır alıyor
Her erkek buluşunca mükemmeldir zaten asıl ayrıldıktan sonra olaylar başlar seni arıyor mu ilgileniyor mu yoksa bunların hiçbiri yok mu sorgulamak gerek
İlgi yok ben anlatırsam yorum yapar anlatmazsam sormaz pek ders çalışıyor musun sınava girebilecekmisin
O zaman geçmiş olsun valla zaten önemli olan merak duygusu değil midir birine karşı duyduğunuz merak sevgiyi oluşturur ben sevdiğimin ne yediğini bile merak ederim
Bende var hepsi ona karşı hep merak ederim hep sorarım ama hep bana kızar napıcaksın bu kadar detayı der durur :(
Bas tekmeyi gitsin
Başkasını bulmuş olabilir... Üzücü ama böyle
Herkesin özel alanı vardır