Haksız yere terk edildim, kalbimi çok kırdı birini kırdığınız için sonradan pişman oldunuz mu, o da pişman olur mu?

1 yıl kadar güzel bi ilişki yaşadık uzaktık ama sanki hep beraber gibiydik. İkimizde işini gücünü eline almış insanlarız. Ufak tefek tartışmalarımız hep oldu, ben onu hiç kırmadım üzmemek için elimden geleni yaptım. En son saçma bi sebepten bitirdi ve beni suçlu buldu iki haftadır o kadar üzgünüm ki kendimi toparlayamıyorum, yaşadığımız her an kafamda, deli gibi beni seven adama ne oldu bir anda? Giderken beni o kadar yarım ve kırık bıraktı ki hakkımı helal edemiyorum 😔 içimden gelmiyor bu. Her zor anında yanında oldum sırf o rahat etsin kafası rahat olsun üzülmesin diye kredi çektim ve onun borcunu kapattım her şeyin en iyisini almaya çalıştım bi insan bunları nasıl bu kadar kolay silebilir vefasını nasıl kaybeder 😔 bi gün bana yaptığı şey için pişman olur mu? Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu ne olur benimle paylaşın.
Haksız yere terk edildim, kalbimi çok kırdı birini kırdığınız için sonradan pişman oldunuz mu, o da pişman olur mu?
Cevapla