Konuştuğum adama hakkımda büyük yalan söyledim, nasıl toparliycam?

Dürüstlük istemiyorum sadece yalanı sürdürecek mantıklı bahaneler * * * Hikaye şu: ben önlisans mezunuyum ama beni küçümser de bana bakmaz diye "lisans okuyorum" dedim. Ne yapmalıyım. Dgs çalışıyorum şu an. Olurda dgs yapamazsam seneye ne dicem adama?(Dürüst ol demeyin daha kötü)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar itiraf ettim... Her şey için çok sağolun. Terk edildim mk
Konuştuğum adama hakkımda büyük yalan söyledim, nasıl toparliycam?
Cevapla