Tek elle fişuu fişuuu diye çeviriyorlar ya çok iyi değil mi...
bir de vitesin topuzunu elimi tutacak beraber atıcaz😀😀
bir de vitesin topuzunu elimi tutacak beraber atıcaz😀😀
karizma değil o budalalık. benim gibi milyon tllik araba bile kullansan düz vites kullananlar sevenler için tek elle araba sürmek önüne çıkacak bir şeye karşı direksiyonu kontrol edemememk, neresinden bakarsan bak budalalık
Cevap
11Cevap
Bazıları ayağı ile çeviriyor onun karizması nasıl bazen bazen sınırları aşıyorum ama gerek yok diyorum bazen benim bi arkadaşom var göötü ile çeviriyor
ahaha gerçekten bana da aşırı çekici geliyor, biz şey yapıyoz ikiye al diyo ben vites değişriyorum :D
Hayatta iki elle direksiyonu tutmam bi elim viteste bi elim de direksiyonda
Çevirirler tabi tek elle hidrolik direksiyonu :D
Hidroliksiz direksiyonda denesinler :D
Hep özentisiniz mk... Yok vites topuzun da el ele tutuşmak falan gerçekte seni arka koltuğa çekmek için an kollarlar boşa böyle mal mal hayallere kapılıp sonra bu neden oldu ki falan deme yaprağı yiyince :D
Kişi kendinden bilirmiş işi sapıkcım
Ben sizin gibileri biliyorum sadece mal kardeşim benim.
He hu tamam
Düşmeye sebep arayan çar
haha betimleme efsane
Fişuu diye çevirmeleri gerçekten çok havalı 😎😂 bdbdbv
Karizma buysa ben almayayım mk
Hangi vites topuzu n dan bahsediyor sun 😄
Ergenus mergenus sevdaları
Ne bu araba sevdası
Recaizade Mahmut Ekrem’in askerleriyiz asdng
Ya hak ya Allah
ne diye çeviriyor 😂 ayyy guldumm
Hahahah
Nasıl nasıl nfjdnfnf
Yaptıkkk
gençlik ateşi
Sen çıldırmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?