Gençler yalan yok odun bir insandım geçen sene ve kız ile sevgili iken hiç aramaz sormazdım sonra ayrıldı ve kesin haklı yani ben olsam bende ayrilirdım neyse 1 ay önce falan ben baya içtim ve deli gibi sarhoşken bunu görmüşüm sarılmışız yani sadece ben değil oda sarılmış bana sonra ben anlatmisim falan buda bana akşam yaz konuşalım demiş ve akşamında yazdım buluşalım dedim tamam dedi günü belirledik konuştuk falan fakat sonraki günler yine yazmadım neden diye sorarsanız konu yoktu yani kızı sıkmak yerine yazmadım ve şu an story atmış kızı sıkmadan nasıl cevap verip konuşabilirim saçını kesmiş aşırı şirin olmuş ve kendisini story atmış böyle kıza ne tarz yazmalıyım sizce kızla aramız normal şekilde bitti düşmanlık falan beslemedik hatta kıza sarıldığımız günden 1 hafta sonra falan bana takip isteği atıp geçen seneki gönderimi falan beğendi yani oda istekli heralde bilmiyorum fakat nasıl konuşacağım bilmiyorum kıza saçın çok güzel olmuş falan diyip sonra konuyu buluşmaya ayarlasam çok mu olur yoksa sadece iltifat falan mı edeyim?
(Attığı story boydan saçını kestirmiş kız falan yani saçına iltifat ederek mi sohbet başlayayım)
(Attığı story boydan saçını kestirmiş kız falan yani saçına iltifat ederek mi sohbet başlayayım)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer