Eski sevgilim ile sarılmışız ve onu ozluyordum barışmak istiyorum?

Gençler yalan yok odun bir insandım geçen sene ve kız ile sevgili iken hiç aramaz sormazdım sonra ayrıldı ve kesin haklı yani ben olsam bende ayrilirdım neyse 1 ay önce falan ben baya içtim ve deli gibi sarhoşken bunu görmüşüm sarılmışız yani sadece ben değil oda sarılmış bana sonra ben anlatmisim falan buda bana akşam yaz konuşalım demiş ve akşamında yazdım buluşalım dedim tamam dedi günü belirledik konuştuk falan fakat sonraki günler yine yazmadım neden diye sorarsanız konu yoktu yani kızı sıkmak yerine yazmadım ve şu an story atmış kızı sıkmadan nasıl cevap verip konuşabilirim saçını kesmiş aşırı şirin olmuş ve kendisini story atmış böyle kıza ne tarz yazmalıyım sizce kızla aramız normal şekilde bitti düşmanlık falan beslemedik hatta kıza sarıldığımız günden 1 hafta sonra falan bana takip isteği atıp geçen seneki gönderimi falan beğendi yani oda istekli heralde bilmiyorum fakat nasıl konuşacağım bilmiyorum kıza saçın çok güzel olmuş falan diyip sonra konuyu buluşmaya ayarlasam çok mu olur yoksa sadece iltifat falan mı edeyim?

(Attığı story boydan saçını kestirmiş kız falan yani saçına iltifat ederek mi sohbet başlayayım)
Eski sevgilim ile sarılmışız ve onu ozluyordum barışmak istiyorum?
Cevapla