Sevgili değiliz ama birlikte olduk zamanla hislerimiz artar mı?

Flörtümle 2 aydır konuşuyoruz bana baştan beri ilişki istemiyorum demişti, eski sevgilisini unutamamis heralde, başlarda biz sevgili gibiydik beni arkadaşlarina anlatmış bizi gorduler ele ele gezdik falan benle fotolar çekildi, birlikte olduk, hisli sarılıyor öpüyor, sonra ilişki istemiyorum deyip ayrıldı. bide şu an başka şehirde okuyor, keşke burda okusaydın beraber kalırdık dedi. 1 ay ayri kaldik sonra tekrar konusmaya basladik beni özlediğini söyledi, böyle iltifatlar falan. Birlikte oldugumuzda cok zevk almistik birbirimizi çok arzuluyoruz. Ama sevgili gibi her gün konuşmuyoruz öyle. Bağlanmaktan mı korkuyor anlamıyorum birşey hissetmediğini de düşünmüyorum ben, sizce?
Sevgili değiliz ama birlikte olduk zamanla hislerimiz artar mı?
Cevapla