Tek tesellim bu yazı ama yinede çok üzülüyorum?

Tek tesellim bu yazı ama yinede çok üzülüyorum?
Ben çok üzülüyorum çünkü 25 yaşıma gelmeme rağmen bu zamana kadar hiç çıkma teklifi almadım kimse beni sevmedi hiçkimse beni beğenmedi. Sakin hanım sessiz saygılı bir kız olduğum için erkekler beni sevmediler. Sorun çıkma teklifi falan değil kimse beni sevilmeye layık bulmadığı için çok üzülüyorum. Keşke tek bir kere sevilmek ne demek yaşamış olsaydım. Kaderimde malesef ki hiç evlenmek yok önyargı ya da karamsarlık değil kalp hastasıyım birsürü kalp ameliyatları oldum hiç evlenemeyeceğim. Yanlızlığa alışkınım ama sevilmemek çok üzücü. Bu duruma nasıl alışabilirim?
Tek tesellim bu yazı ama yinede çok üzülüyorum?
Cevapla