Sizin de bildiğiniz üzere son zamanlar da aldatmalar , ihanetler fazlasıyla arttı. Bu zamana kadar hiç aldatıldınız mı? Sizi aldatan size ihanet eden insanlar pişkince davranmaya , hiç bir şey olmamış gibi davranmaya devam ettiler mi. ? Başınızdan böyle bir olay geçseydi eğer tepkiniz ne olurdu , sinirlenir miydiniz. ?
Hem aldatıp hem de pişkince davranan erkeğe tepkiniz ne olurdu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
en nefret ettiğim insan tipi. haksız olduğu halde üste çıkmaya çalışırlar. boşa kendimi yormam havada asılı kalıyo zaten.
Malesef öyle.
Yanii insanım elbet sinirlenirim. Tez elden kurtulduğuma da sevinirim yoluma devam ederim.
Allahtan belasini diler kurtulduguma sevinirim