Ergenken/gençlikte aşık oldunuzmu ya da çok sevdiğiniz biri oldumu. Aşkın yaşı olurmu?

Ben kaç yaşıma geldim kimseyi sevmedim lisedeyken ilişkiler çok saçma geliyordu öpüşenler felan dersin lise boyunca kimseyle öpüşmedim, kimseyide sevmedim, kimseyle çıkmadım ama hoşlandıklarım çok oldu çok erkeği reddettim. Ama mesela bir müzik dinlerken felan sürekli yaşayamadığım şeyler için üzülürdüm. Sizce ortaokul lisede birini gerçekten sevme ihtimali varmı? Aşkın yaşı olurmu? Çokmu yanlış yaptım
Ergenken/gençlikte aşık oldunuzmu ya da çok sevdiğiniz biri oldumu. Aşkın yaşı olurmu?
Cevapla