
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 429 cevap paylaştı. Bizim burda bir kumarhane vardı Bekiro diye bir abimiz işletirdi. Her akşam tıklım tıklım olurdu. Gece olunca hiç sekmez, görünce herkesin oyunu unuttuğu kendini bakmaktan alıkoyamadığı rahmetli Neslihan gelirdi arkadaşlarıyla beraber. Bekiro onu bilerek çağırırdı millet oyundan düşsün kaybetsin diye. Ben herkesin onun peşinde köpek gibi gezdiğini görünce ne zaman o gelse kaçardım ordan. Bir zaman sonra benim kaçtığımı fark edince her gelişinde laf atmaya başladı bana, bir kere bile cevap vermemiştim. Bir gün ofiste oturuyorum Kıvanç diye bir arkadaşım geldi misafir var içecek bir şeyler hazırlada ben yukardan alıp geleyim onu dedi. Bende sormadım kimdir diye oyun oynamaya gelmiş adamlardan biridir diye düşündüm. Kıvanç bir geldi baktım yanında Neslihan var, ters ters baktım Kıvanç 'ın yüzüne siz takılın benim işim var dedim çıkarken tuttu kolumdan Neslihan, hayırdır olum sen ne işsin lan her geldiğimde sana laf atıyorum cevap vermiyorsun, ben geliyorum içeri sen dışarı çıkıyorsun, dışarı çıkıyorum içeri giriyorsun neyin peşindesin ya. dedi. Sen peşindeki abaza sürüsünün farkında değilsin galiba dedim. Ben onların sana bakışından rahatsız oluyorum sen nasıl umrunda olmadan rahat takılıyorsun anlamıyorum dedim. Merak etme aslan parçası ben işime geleni görürüm işime gelmeyeni görmem dedi. Beni ilgilendirmez kimi gördüğün dedim senin peşindekileri görünce onlara hepiniz köpeksiniz diyorum salyalarınız akıyor diye aşağılıyorum onları. Senin girdiğin ortamda bende oturmaya devam edersem yüzüme söyleyemeseler bile içlerinden geçirirler bize diyene bak diye. Beni sal benden uzak dur, harbi kadınsın anladık da ben kendimi onların seviyesine düşüremem gelme benim yanıma demiştim. Şu ay bitsin de senle görüşecez demişti rahmetli ancak ömrü yetmedi Allah rahmet eylesin, hem öyle güzel hemde öyle delikanlı bir kadın bir daha hiç denk gelmedi.
Velhasıl kelam ben kimsenin peşine sinek gibi yapışmam evelallah.12 Yorumla- +1 yıl
Anlatım çok sürükleyici keyifle okudum
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. bu erkeklerin yaradılışından gelen fıtratından sebeptir.. erkekler, fıtrat olacak kadınlara çok düşkündür.. artı.. ülkemizdeki toplumsal yapı, ve kadın erkek diyaloğundaki uçurumlar da, erkeklerimizin çok daha "aç" olmasının ikinci sebebidir.. sokakta bir kızın yanına gidip merhaba demenin bile, oracıkta hakaret edilip rezil edilme sebebi olduğu bir ülkede , başka ne beklenebilir?
ve evet , erkekler kadınlara çok düşkündür.. ki , hayvanlar aleminde de bu böyledir.. sokakta gördüğünüz kedilerde bile, bir dişiyi kovalayan 5-6 erkek kedi görürsünüz.. bu fıtrattan gelen bir şey yani esasen.. ki bu düşkünlük biraz da erkeklerin kadınların peşinden gitmesini sağlamaktadır.. erkekler kadınların peşinden gitmese , bu dünyada insan soyu tehlikeye bile girerdi.. kadın kaçar erkek kovalar mantığı..
ha gerçi dediğim gibi,, aç erkeklerden oluşan bir toplumdayız.. kadınlarla erkekler birbirine yabancılaşmış.. evlenme yaşları ilerlemiş, bekar insanlarla dolu ortalık.. bu da biraz bunun sebeplerinden.. dünyada bu açlıkla nam salmış 3 ırktan biriyiz.. Hintliler - Araplar - Türkler.. ki diğer ülkelerde gezen araplar zengindir genelde ama onların da pek çoğunda harem kurayım sevdası meselesi var , onlar da bu açıdan aç gözlüler..
ortada bir suçlu aramıyorum bu arada...
ama çevredeki kadın varlığını pek de umursamayan , üstüne üşüşmeyen erkek fıtratı demek , amaaan boşver ne uğraşacağım kadınla diye kendi yoluna giden, kendi işine bakan erkek olayına gelir.. evlilikler ve doğum oranları bile ciddi şekilde düşer.. neden? ortada bir üreme ve çoğalma içgüdüsü kalmıyor yani.. o üşüşme olmazsa, insan nesli de kalmaz uzun vadede.. erkek kediler dişi kedilerin üzerine üşüşüp kovalamasa, çok değil 8-10 yıl içinde dünya üzerinde 1 tane kedi kalmaz...10 Yorumla
+1 yılErkeklerde bu durum dediğiniz gibi daha çok rastladığım birşey örnek bazen bir yere gidersin yeni tanıştığın insanlar olur ama akşam oradan kalkarsın illa ki hep aynı kişi yeni gelen kızları sosyal medyadan ekler ve biz o kişiler ile ikinci kez sosyal muhabbet etmek için tekrar buluşma imkanı bulamayız ya ekleyip konuşup kavga etmiş olurlar ya reddetmiş olurlar böylece gelmezler ama bunu kadınlar tarafından değerlendirecek olursak genel olarak yeni girdiğim bir ortamda ve tahmini 5 yeni arkadaş grubundan 3 ünde bana hemen bir iki kişi yazar ve ben bir süre anlamamazlıktan gelirim maksadım karşımdaki kisiyi kirmadan yeni girdiğim arkadaş ortamında herkes ile arkadaş kalmak ama bu süreç zor oluyor ve hep biri diyor ki illa konuşalım bunun sonucunda ben konuşsam konuştuğum süre içinde başka benimle konuşmak isteyen kişiler bana ters davranıyor ya da ileride anlaşamayıp ayrılsak ve arkadaş grubuna tekrar giremiyorum ayrıldığım kişi olduğu için ya da bana yazdıkları icin benim istemsiz olarak belki bir başkasına kayacak gönlüme engel oluyorlar yani başlıkta dediğiniz kısım olarak bence ne erkek ne kadın ilk görüşte hatta uzun bir süre yeni tanıdığı kişilere bu şekilde yaklaşmamalı eğer amaç keyifli bir sevgililik olacaksa eğer amaç ilişki ise zaten onunda artık ayrımını yapıp o yönde olan kişilere yaklaşmaları olmalıdır
10 Yorumla
+1 yılE sen de çok şeker bir kızsın ondandır bebeğim. Ne yapalım yani sen de kadar tatlı doğmasaydın, bu kadar güzel olmasaydın keşke. prenses. Bu senin kaderin yapacak bir şey yok.
Hem ne yani siz kızlar Kıvanç kadar karizmatik, Murat Boz kadar sempatik, John Sins kadar da kel ama seksi bir adam gördüğünüzde üşüşmüyor musunuz? Dürüst olalım din kardeşiyiz.
Şahsen ben de kendime karşı dürüst bir insanım. Güzel bir kız gördüysem ve o kızın sevgilisi yoksa ona illa ki yürürüm. Olumsuz bir geri bildirim alırsam bir daha rahatsız etmem.
Kısacası; ben de teklif var ısrar yok ama beni ısrar ettirmeyen kız da çok. Ha ben yakışıklı bir erkek miyim hiç sayılmam o yüzden profil resmi koymadım ama güçlü kişiliğim ve otoriter duruşumla kendimi her ortamda birçok insana kabul ettirebilirim. Birçok insan dedim hepsi değil ama olsun. İstisnalar, kaideyi bozmadığı kuvvetlendirir üstelik.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
77Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılCenneti garantilemek için (güzele bakmak sevap)
21 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin doğasında olan bir durum gadası. Nasıl ki çoğu kadının kaslı erkek görünce içinin gitmesi gibi, erkeklerde dolgun vücut hatlarına sahip güzel kadın görünce içinin yağları eriyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel olmasına gerek yok ki , erkekler sadece kadın bile görseler başına toplanıyorlar zaten. Bu çok üzücü bir durum aslında erkekler için , bu kadar düz ve basit olduklarını herkese gösteriyorlar. Çoğu kadın onun için kullanıyor zaten erkekleri , akıllı olan bir erkek her zaman bir adım geride durur ve nerde nasıl davranması gerektiğini bilir. Kendini ağırdan satma durumu bizim erkekler de geçerli bir şey değil malesef , hayattaki tek amacı cinsellik olan , aşktan sevgiden hiç anlamayan okadar erkek var ki malesef.
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Güzel kadın dikkat çeker ve güzel kadına kadınlar bile dönüp bakar. Süzmek abazalığa ve tacize girer. Aynısını çok yakışıklı erkek gören kadınlarda yapıyor ki bu gayet doğal bir şey.
Toplum olarak her şeyin dış güzelliğine önem veririz. Şimdi bu soruyu soran ve görüşü okuyan kişiler siz giyiminizi rahatlık ve sağlığınızı düşünerek mi seçiyorsunuz? Eviniz, arabanız güzel olsun istemiyor musunuz? Her şey bu algıyla başlar "görsel güzellik". Türk toplumunda da sosyal hayattan daha çok sosyal medya da üşüşen kişiler oluyor.10 YorumlaKadınlar neden yakışıklı bir erkek görünce atlıyorsa aynısından. Ne yazık ki hayat böyle. Güzeli istiyoruz, güzeli arıyoruz. Fiziksel görünüm dışında ilgi çekebilecek yolların varlığına da inanıyorum elbette. Bu biraz kişiyle alakalı. Zekayı çekici bulanlar var, kusuru çekici bulanlar var, çirkini ki bu tabiri hiç sevmem çekici bulanlar var. Kişiyle alakalı.
84 Yorumla- +1 yıl
aslında herşey, genetiğimizi en iyi şekilde gelecek nesillere aktarma gayreti. kimse en önemli karakter demesin. bunu hepimiz yapıyoruz evet ama kendimizi kandırıyoruz. içgüdülerine karşı savaşamazsın. bu insanın doğasına aykırıdır. mesele her zaman daha sağlıklı bebekler dünyaya getirmekti. ne kadar kabul etmesekte. insan bilinci olan bir canlı olduğu için zaman zaman bunun etikliğine takılıyor. ama doğa etik değil.
- +1 yıl
@nyanya1384 Bahsettiğin konu tamamen ''güç'' ile alakalı yalnız. Kadınlar da içgüdüsel olarak güçlü olanla olup üremek ister fakat güç nedir? Güç biz neye bu sıfatı yüklüyorsak odur. Zeka mı para mı tip mi yoksa davranışlar mı. Neyi güç unsuru olarak görüyorsa ona çekilecektir içgüdüsel olarak.
- +1 yıl
@nyanya1384 canım madur hepimiz die bir kelime kullanma ya sıklığı herkesin karakteri farklı kızlarda öyle yok bilmem ne erkeğinde karaktersiz var hepimiz die genelleme yapma ya sıklığı demekki sen kardeşim birisin ki yakışıklı erkek görünce sulamıyorsun kardeşim birini güzel veya yakışıklı olduğu için sevmezsin sen sevdiğin için özeldir ve güzeldir kardeşim
- +1 yıl
@_jante_ kesinlikle @kırıkbikalp01 yok canım bahsettiğim konu bu değil. elbette doğru söylüyorsun. benim söylediğim senin elinde olmayan iç güdüsel olarak yaptığın şeyler. yoksa kimse kimseyi, güzel kaşı için sevmez. ya da hoşlandığı birine asla taciz etme hakkı vermez. zaten önce dış çeker bir şekilde sonra ise tanışınca, karakter ve ilgi alanları uyuşursa daha fazlası olur. ilk izlenimden bahsediyorum basite indirgeyecek olursam💗
Üşüşmüyoruz o kadarda değil. Ama ilgimi çeker.
Şöyleki, bir kız var samimi ve kültürlü ama ortalama güzellikte. Bir kız daha var o da sadece daha güzel. Şimdi ilk anda hangisi ilgi çeker? Tabikide en hızlı bilgi sahibi olduğun. Erkekler genelde basit varlıklardır. Güdülmesi kolay. Ama bazılarımız, hemen kendini satmaz. Bi durur ve durum analizi yapar. Yani her halükarda sadece güzel olman ancak düşük zekada ya da sadece eğlencesine takılmak isteyen erkeklerde işe yarar.
Bu arada herkese tekrar merhaba 👋🏼😉10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılO hareketi yapanlara sormalıyız bunu. Evet inkar edilmez fiziksel görünüm etkileyicidir ama güzellik görecelidir aynı zamanda. Fiziksellik dışında da yollara inanıyorum tabi ki İnsanlar neden güzel/yakışıklı çirkinle neden birlikte diye sorular soruyorlar sonuçta. En basitleri genele vurursak para , meslek statü ile ilgi çekiyorlar. Daha örnek çok tabi kişisel gelişimler yetenekler ( hamarat ve becerikli olmak gibi ). Daha sonra kibar , anlayışı , nazik , merhametli biri olmak mesela. O yüzden bir manken veya ünlüyle aynı ortamda olsam üşüşmem tepesine.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 387 cevap paylaştı. Tamamen evrimsel. Her canlı gibi soyunu ilerletebilecek şartları sağlamaya çalışan erkek, genine işlenmiş güzel kadının güzel çocukları olacağı güdüsyle hareket edip ona yönlenir. Bilinçsiz bir harekettir, şansı düşük olmasına rağmen ona yönelir. Aralarından alfa özelliklerini en iyi ortaya koyabilen dişiyi alır.
Öte yandan çekicilik faktörü daha düşük olan dişiye yönelen erkek şansını artırdığı için daha bilinçli hareket etmiştir. En nihayetinde nesli devam ettirme gibi gerçek bir amacımız olmamakla birlikte, diğer erkek bireylerin daha düşük ihtimalle hedefi olması açısından avantajlı olur.
Limbik sistem cevabıdır, her şartta en iyi tercih değildir :)10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu erkegın kısısel karakterı ve kalıtesıylede ılgılı cok guzel bır kadınla kahve ıcıp bır daha hıc aramadıgım oldu guzellıgını samımıyetı ve zekasıyla tamamlaması gerek, kadının fızıgınden etkılenıp zekasından etkılenmeyen erkek sadece cınsellık ıcın üstüne düşebilir ama elde ettıkten sonra hıc aramayabılır bu kısmı ıyı ayırt etmek gerek ıstedıgımı elde ederım dıyen cok guzel kadın kalbı ve beynı elde etmıyor yanı onemlı kısmı sadece cınsel tatmın saglıyor, yaratılıs geregı erkek gözle uyarılır kadında dokunuslarla
10 Yorumla
+1 yılNasiplenmek için tabi ki 😄 Erkeklerin hepsini genellemek istemiyorum ama bir çoğu maalesef kadinlar konusunda zaaflarına yenik düşüyorlar.. Bakmak başka bir olay ama yapışmak başka bir boyut.. Keyifli günler..
30 Yorumla
+1 yılŞahsen beni "ben kadınım, erkeğe istediğim gibi davranırım" düşüncesinde olmayan, bencil olmayan; saygılı, anlayışlı, güvenilir, sadık, dürüst, iyi vb. gibi özelliklere sahip biri etkiler. Güzel yüzlü ve fizikli birine de hayır demem tabi ama yukarıdaki özelliklere sahipse.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.
+1 yılGüzellik, yakışıklılık dikkat çekici özellikler. Öyle olmasa bu kavramlar varolmazdı zaten. Bir erkeğin de güzel bir kadını istemesi kadar normal bir şey yok, bu gayet doğal. Kim ne derse desin dış görünüş önemli bir ölçüt. Ama tek başına belirleyici değil.
10 Yorumla
+1 yılYani ilk kez dikkat çeker ama ben üşüşmeyen taraftayım nedeni çekim gücü çekemezse işim olmaz
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu dahil tüm genellemeler yanlıştır... İlk görüşte birinden etkilenip, konuştukça çekici bulmamaya başlayan, ilk görüşte etkilenmediği fakat konuştukça çekici bulduğu kızlar da vardır bazı erkeklerin. O erkeklerdir ki sapyoseksüeldirler aslında.. sanırım sarhoşum.. EBB
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim gibi Metafizik yetenekleri olan kişiler için dahada farklı şeyler lazım 😎 Bir bakışta gözlerinden ne olduğunu anlarız , o yüzden bazı erkeklerin üşüştüğü kadınlardan o hızda uzaklaştığımızda oluyor , çünkü iç dünyasının çirkinliği dış güzelliğinin önüne geçiyor, Onun dışında sempatik bakışlı biri benim için seksi vücutlu birinden daha çok çekicidir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 663 cevap paylaştı.
+1 yılÇok boş yapmışsın... Bunun erkeği kadını yok ki. Güzel bir kadın veya yakışıklı bir erkek görünce dikkatin dağılır. Ama şahsen ben güzel kadın görsem üşüşmem şu güne kadar üşüşen de görmedim ne diyiyim çevreyle alakalı bir şey bu.. Ve ayrıca insanları dış görünüş haricinde etkileyebileceğin bir şey yok.. İlk izlenim denilen şeydir dış görünüş çünkü.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılyani simdi güzellik hormonları etkiledigi için o tarafa yönelmemiz normal bunun yerine ne koyabilirsin tasıdıgın zeka bizi pek etkilemez zanetmiyorum ki nekadar akıllısın diyip erkekler pesinde pervane olsun yerine koyabilecegin tek şey para
10 Yorumla geçen yıl yazlıkta uzandım aynısını yaşadım kız arkadaşı yok veya kapalı eşleri ben bunu düşünüyorum
10 YorumlaTabi ki inanıyorum fiziği ne kadar iyi olursa olsun muhabbeti konuşması iyi olmadiktan sonra karakteri bozuk olduktan sonra o güzelliğin bir anlamı yok benim için. Ama tabi ki ne olursa olsun nefes alsin yeter diyenler her zaman olucak...
10 YorumlaFiziksel görümüm dışında da ilgi çekmek mümkündür elbette fakat hepimiz ilk bakışta dış görünüşten etkileniriz, bu bir gerçek.
30 Yorumla
+1 yılO şekerliğin süresi de pek uzun sürmüyor neredeyse çaya şeker atıldıktan sonra eridiği süre zarfı kadar alışılmış gelir çünkü sahip olduğun kişi huy bağlar.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Allah böcekleri tatlıya ce çiçeğe mecnun yaratmış yapacak bir şey yok.. Allah kadını yaratmış her donanımı vermis erkeğinde yaratmış kadına köle olun demiş.. Adem yasak meyveye Havva için yemiş ya.
10 YorumlaIqsü yetersiz erkekler bu konuda profesyonelleşir ve kadının poposunu kaldırırlar bu denli türkiyede en çirkin kadın bile EGOİST davranışlarda bulunabiliyor..
10 YorumlaMümkün... İlk başta görünüm, cinsel çekicilik, dişilik oluyorda.. (sexapalite).. birbirinden farklı olsada, tabiiki esas özellikler, kişilik, karakter, zekâ.. hepsi içinde olsa tadından yenmez.
10 Yorumla
+1 yılŞöyle diyelim kadınlar görsel olarak cazbedicidir. Narin ve kıvrımlı hatlar ve bakışlar la erkeğin aklını başından alır.
Diğer türlü. Zekası iyimserliği ve mimikleriyle ilgi çeker.. ama şöyle bir durum var. Dışını beğenmedikten sonra içini napalım10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek beni sevmez saygı duyarım sonuçta herkesi güzellik algısı farklı belki dicek bu mu güzel yapma Allah aşkına doğuştan güzel lazım bana makyajlı herkes güzel
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin aklına hükmeden yönü ne ise kadında onu arar. Eğer sadece dış güzellik tüm erkekler için önem arz ediyor olsaydı şimdi dünyada güzellik yarışması yapılamazdı, çünkü her kadın güzel olurdu.
10 Yorumla Çünkü bir kadın güzel olana kadar bir erkek başarılı olana kadar gorunmezdir
50 Yorumla
+1 yılO nasıl benzetme kızz 😄😄 güzel kadının peşinde kim olmaz ki
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Soruyuda sen sormuşsun cevabında sen vermişsin adı üstünde karınca işte yuvaya götürmeye cabalıyorlar
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl@Sakuraça ablamız süper yazmış. Helal olsun abla. Eğer herkesin sizi beğenmesini istiyorsanız, bayanlar güzelliğinize önem verin, baylar da başarılı olun. Herkes peşinizden geliyor. Test edilmiştir efenim. 😎👍
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılAbi kızlarda yakışıklıya eriyor bizde güzele eriyoruz normal bu sadece cidden gidip salça olunmadın ama yürüyenebilir güzeller her zaman dikkat çeker
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılGözümuz guzel Görmeye alışkın değil de oncin.
Güzellikten başka genel kültürüyle, konuşmasıyla, karakteriyle de ilgi çekebilir..11 Yorumla- +1 yıl
Güzellik sadece başlangıç için önemlidir.. dışı guzel olup içi boş olan insandan bir hayır gelmez.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin geneli öyle. Güzel kadına karşı koyamıyorlar, elde etmek istiyorlar, her çiçekten bal almak istiyorlar
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı. Az olan malın talibi çok olur bir abi diyor ya Suriyeli göçmen yerine Ukraynalı göçmen alsaydık kızların egosu böyle olmazdı diye haklı işte
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Beyinleri sevmek üstüne kurulu değil çünkü yürekleriyle sevmek yerine gözleriyle seven insan sayısı oranla daha fazla.
10 Yorumla
+1 yılBen güzel kadın görünce hiç öyle şeyler yapmam kardesim. Çünkü ülkemin kadinlari ilgim disi o yüzden.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bır kadını 10 kişi ister bir kişi alır, bır erkek 10 kadını ister onunu alır çünkü erkek yufka yüreklidir kıyamaz hic birine. 😁
10 Yorumla
+1 yılOnlara sorduğunda ise kötü söz ediyorlar o yüzden baktım diyorlar
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Valla şahsen kralı gelsin parmağımı oynatmam... Hiç üzerime alınmıyorum..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. İnsan olarak güzel olan her şeyin üstüne üşüşüyoruz tabiatımızda var.
10 Yorumlayine aradan gittik beyler yapmayın öyle şeyler sonra erkekler oluyor genellemeye giriyoruz
10 YorumlaFilmlerde o fazla izleyipte kaptırmamak lazım kendini 😄😄😄
10 Yorumla
+1 yılne kadar tatlı bir benzetme olmuş bu ama kadında öyle değilmidir?
10 YorumlaBedeni 34
Yüzü bebeksi
Kalçasi ve memesi küçük gariya düşmeyek mi laaa 😝10 Yorumla
+1 yılSevilmek. İnsanın sevilmeye zaafı var. Kriterleri bir anda unutturabiliyor.
10 Yorumla
+1 yılbenimle gerçekten benim olacakmış gibi konuşanlar ilgilenenler hariç kimse umrumda değil
10 YorumlaBence bu erkeğin doğasında var. Sanki kadınlar güzel bir erkek gördülermi boşmu duruyorlar.
10 Yorumla
+1 yılGüzel kızlar kendini bir halt sanmasın diye dönüp bakmıyorum bile kimsenin egosuyla uğraşamam
10 Yorumla
+1 yılYalnız harika bi benzetme ve soru dnndjdjd artık hangimize düşerse diyorlar heralde
10 YorumlaAcizliklerinden kusura bakma ama a... salak olduklarından.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 21,2b cevap paylaştı.
+1 yılFiziksel görünüm kadın ve erkek için önemlidir. Bunun kadın erkek ayrımı yok.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Güzel bir soru güzelliğinin farkında olan kadın ve onun enerjisi bence bu çok önemli insanın aurasını yaydığı ışık kişiye daha cazibeli kılıyor
10 YorumlaAbi benzetme güzel ama herkesin yapıştığına yapışmam😂😀
10 YorumlaTatmin duygusu. Tabi aynı soru kadınlar içinde geçerli.
10 YorumlaKendi adıma konuşursam bir kadın için rekabete girmeyi sevmiyorum. Herkesin peşinden koştuğu bana çekici gelmiyor. Ha 0 çabayla böyle bir iki kişiyle ilişkim oldu. Yalan olmasın gururum okşandı.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. yok ya sadece güze lkadın görünce selam veren kadın yeterlidir bence.-9 .
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılÜlkemizde paraya tapmayan karakterli kadın bulmak marsta hayat bulmaktan daha güç haliyle
00 Yorumla O sadece filmlerde olur, gerçek hayatta hiç küp şeker etrafında karınca görmedim
00 Yorumla- Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler güzel bir kadın görünce neden küp şekerin üstüne üşüşen karınca gibi olurlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer