Sevmediğim biriyle evlenmek zorunda mıyım? Ne yapmam lazım akıl alacak kimsem yok?

Arkadaşlar lütfen önyargılı olmayın. Çünkü benim kınadıklarım başıma geldi. Ben lisedeyken bir çocuk beni çok seviyordu. Ama gerçekten tip olarak kötü (bana özel değil genel yargı da öyle). Ben eline erkek eli değmemiş, hiç normal erkek arkadaşı bile olmamıs bir kızım. Ailem çok muhafazakâr. Yanlışlıkla o çocukla sevgili oldum. Nasıl oldu inanın bilmiyorum ben sadece onu sevmediğimi söyledim. Konuşurken iş buraya geldi. Ve insanlara hayır diyemeyen, çekingen bir kızım. Bir türlü ayrılamadım. Annesi tanışmak isteyince bir şey söyleyemedim. İş daha da ciddiye bindi. Kadın beni aşırı seviyor kızı gibi anlatamam. Ona da üzülüyorum. Zaten bilinmiş bir aile olduğumuz için kaçırmak da istemiyor açıkçası. Kendini beğenmek değil ama gerçekten güzel bir kızım. Ve çevremden de yoğun ilgi görüyorum bu konuda. Yani gerçekten ortalama güzelliğin üstündeyim. Sevgilim ise ortalamanın bile altında. Her şey tip değil ama gerçekten dengim değil. Hiçbir konuda değil. Ben sadece kendimi ona zorunlu hissettim. Zaman geçtikçe aramızda yaşanması uygun olmayan şeyler yaşandı. Ve ben kendime inanamıyorum. Ben Allah korkusu olan, 5 vakit namaz kılan vs. bir kızım. Resmen gafletteymişim.(uyandım ama geç oldu) Şimdi 2 yıl geçti. Ve son 6 aydır bana karşı eski ilgisi, saygısı da yok. Ama ayrılamıyorum olanlardan dolayı. Beni aldatsın, benden ayrılsın diye dua bile ediyorum. Ayrılınca ben de üzülücem ama şimdi üzülmezsem ileride daha çok üzülücem onu da biliyorum. Bunca zaman da alıştım ona. Her şey gittikçe ciddiye biniyor. Ben yaptığım şeyler binlerce kez pişmanım. Tövbe ettim. Ama ona da zorunluyum. Ben ne yapıcam. Kimseye anlatamıyorum. Bana akıl verin lütfen.
Sevmediğim biriyle evlenmek zorunda mıyım? Ne yapmam lazım akıl alacak kimsem yok?
Cevapla