Aranızda sadece kısa bir konuşma geçmiş sadece 1 defaya mahsus ve sadece bir defa görmüş. Ama aylar sonra size sosyal medyadan ulaşsa ahlaksız olarak mı düşünürsünüz
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır canım ne alaka neden kötü düşüneyim
Kız adamı bir kez görmüş ve kısa bir konuşma geçmiş aralarında. Yani uZun bir tanışıklık yok. Adam kızı şısevdi diye düşünmez mi
Ya neden öyle düşünsün ki zaten günümüzde bir çok tanışmak evlilik bu şekilde olmuyor mu bunun şıp sevdi olmakla ne alakası var ilk görüşte aşk diye bişe var buna ne dicen 😉
Olur da beni yanlış anlamasından korkuyorum. Ben gönül eğlendirmelik bir şey istemiyorum. Sadece tanımak istiyorum. Ayrıca direkt kendi hesabımdan yazmaya da korkuyorum iş yerindekilere kızda benden hoşlanmış falan der diye
Ya derse desin sevmek tanımak istemek ayıp mı değil ki en kötü ne olabilir yani belkide böylelikle hayatının aşkını kaçıracaksın seni bilmem ama ben hayatta utanmam kaç kez rededildim ama hiç aklımda kalmadi acaba söyleseydim ne olurdu diye yaparım aklımın estigini ayıp mı değil günah mı değil böyle şeylerde gurur yapmam ben
Reddedilmekten korkmuyorum. Bizim toplumumuz böyle şeylere alışkın değil. İş arkadaşlarından tanıdıklarım var onlara derse utanırım ya. İş yerlerinde de böyle olaylar bomba gibi düşüyor gündeme. Belki de ilk kez böyle bir durumla baş başa olduğum için panik yapıyorum. Beni hoppa falan zannederse ya da bir sürü ihtimal düşüyor aklıma. Erkeklere bir damga yapıştırılmıyor ama kız açılırsa kaşar muamelesi görebilir
Söylediklerin üzücü ama gerçekte haklısın maalesef çamur at izi kalsın bizim toplumumuzda çok Allah yardımcın olsun ne diyim bilemedim vallahi sen öyle diyince
Kız dünden razı olayına dönüşsün istemiyorum. Kendi ayağıyla geldi gibi. Sadece beğendim ve tanımak istiyorum ama karşımdaki insan çok farklı anlayabilir ve erkek ortamına meze olmak istemiyorum. Adamın hesaplarını inceledim muhafazakar namazında biri ama kimseyi bilemeyiz. İçimde pişmanlık olarak kalır mı açılmasam açılırsam da olsa da hayır gelir mi korkusu var. Belki beni hoppa zannedip bir kaç gönül eğlendiririm der mi aklımda deli sorular
Valla dürüst konuşayım bu devirde ne geldiyse dini bütün insanlardan geldi yani namaz kılıyor muhafazakar diye düşünme hiç nelerini gördüm onun için o konuda kefil olamıyorum ama dediğin gibi erkek muhabbetine meze olmakta kötü afedersin ama bok çukuruna düş ama pic bir erkeğin ağzına düşme cidden onun için senin adına karar vermek beni çok zorladı şu an ben biraz daha bekle gözlemle hal ve hareketlerini derim
hayat bunları düşünmek için çok kısa
Neden ki
Hayır yani
Olumsuz bir düşünce belirmez mi basit kız falan diye.
Niye hep erkekler kızlara yürüyecek diye bir kural yok
Kız adamı bir kez görmüş ve kısa bir konuşma geçmiş aralarında. Yani uZun bir tanışıklık yok. Adam kızı şısevdi diye düşünmez mi
Hayır normal
Ama bizim toplumumuz buna alışkın değil. Kendi hesbımdan yazarsam kızda benden hoşlanmış der diye korkuyorum
Ben olsam direk yazarım kaybedeceğim bir şey yok en fazla 2 hafta üzülürüm
Çalıştığı yerde beni söylerse gündeme bomba gibi düşerim 😄😄
Korkuyorum reddedilmekten değil de alay konusu olmaktan
Olabilir herşeyi göze alarak yapacan utanmıyacan utanırsan herzaman kaybedersin
Dünden razı ayağıyla geldi iki üç gönül eğlendiririm mantığıyla bakabilir bana ben adım attığım için. Olsa da hayır gelir mi bilmiyorum.
Olabilir ama başka türlü olabilir
Normal bir durum
Kız için kötü bir düşünce belirmez mi
Neden bilirsin sonuçta iş yerinden beğenmiştir yüzyüze konuşmaya cesaret bulamamıştır yanlış anlaşılmaktan korktuğu için sosyal medyadan konuşmak sıcak bir ortam hazırlamak ve özgüven depolamak için güzel bir alan sonuçta yüzyüze çok şey konuşamazsın fakat mesaj yoluyla herşey konuşabilirsin rahat rahat
Merak ettiğim şu. Adamı bir kez görmüş ve kısa bir konuşma geçmiş. Kız adamı beğenmiş ama aylar sonra cesaret edip sosyal medyadan yazıyor. Bir kere gördüğü adama açılıyor tuhaf diye düşünmez mi
Sen yazarsan çok şey düşünür fakat sana belli etmez sana karşı dürüst ve hoş davranır ilerleyen zamanlarda kendini gösterir zaten de pek iyi bir çift olabileceğinizi sanmıyorum erkeklerin %60 anı yaşamakla meşgul oldukları için ilişkinin gidişatı biraz sarsıcı olabiliyor bide Ilk yazan kız olunca daha felaket anladın sen beni
Ben gönül eğlendirmelik olarak değil ciddi ciddi tanımak istiyorum belki de ben beğenmeyeceğim. Ama şöyle bir durum var bir bahaneyle yazacak durum da yok. Mecbur haçıklayacağım. Açık açık söylemesem iyi de başka çarem yok
Onun da ne düşününeceğini bilemeyiz yani diyeceklerim bukadar ama hiçbirzaman tek taraflı bir duyguya kapılma derim kendini üzmeni istemem herzaman da Ilk adamı atma dibe vurmanı istemem az ağır olur sen ona yazma vb açılmak gibi bir hata da yapma
Ama bir daha görmeyeceğm biri oda beni görmeyecek. Yani kalbime mi gömeyim
Hiçbir zaman dünyayı tek bir kişi yönünde döndürmeyin herşeyi akışına bırakın olan olur zaten karşılıklı olsun tek taraflı yorucu yani
Ben de kız adım atmaz diyenlerdendim ama başıma böyle bir durum geldi. Hayırlısı olsun. Size de katılıyorum
Büyük konuşmamak gerek bazen 🤦♂️
Kesinlikle.
Hakkında hayırlısı yinede en iyisini sen bilirsin.
Saygılar