Çirkin bir kızın veya tipsiz bir erkeğin, sevmeye veya sevilmeye hakkı var mıdır?

Bana dürüst olun lütfen çirkin kız veya tipsiz bir erkeğin hani sevilmeyi geçtim sevmeye hakkı var mıdır? (evet ya da hayır yazarsanız mutlu olurum)
Evet sevmeye ve sevilmeye hakları vardır.
Hayır sevmeye veya sevilmeye hakları yoktur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Benim düşüncem çirkin ve tipsizin sevmeye ve sevilmeye hakları yoktur hatta sevgiyi geçtim yaşamaya hakları yoktur, 🤕 bizim gibileri krematoryumlarda diri diri yaksalar Allah razı olsun derim
Çirkin bir kızın veya tipsiz bir erkeğin, sevmeye veya sevilmeye hakkı var mıdır?
Cevapla