Güncellemeler
+1 yıl
Benim düşüncem çirkin ve tipsizin sevmeye ve sevilmeye hakları yoktur hatta sevgiyi geçtim yaşamaya hakları yoktur, 🤕 bizim gibileri krematoryumlarda diri diri yaksalar Allah razı olsun derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu devirde aevmeye sevilmeye hakları yok. İnsanlar artık kendilerine kriterler cizmis durumda ve bu kisilere degil sans vermek konusmak bile istemiyorlar üzülerek söylüyorum ama gerçek bu 🙁
ya intahar etmekte günah şunu şurasında 50 yıl kadar daha yaşayacağız, çoğu insanın güle eğlene eşi veya sevgiliyle geçirdiği vakitleri görünce, insan ulan şu dünya yalan öteki tarafa var orada mutlu oluruz diyoruz ama bu dünya daha tatlı geliyor be 🤕 hayrına birisi beni haberim olmadan öldürse keşke
İntihar. Pes etmek kolayı seçmek. Bence şu anda sen bu konuya kafayı fazla takmissin. Her kizin hayatinda erkek, her erkegin hayatinda bi kız olacak diye birsey yok. Hayatini bi tek evlenerek sevgili yaparak mutlu yasayamazsin. Gez toz eğlen. Hic yapmadigin cesaret gerektiren seyler yapmaya calis😉 Kendine dost edin sevgili ya da eş değil.
Ama o mutlu olacağım anları paylaşmak isterim birisiyle
Niye olmasın? Asıl güzellerin bahtı kapalı. Obje olarak görülüyoruz
Sanırım içi güzel insanlar birbirlerine asla ulaşamıyacaklar, her zaman parası, güzelliği, yakışıklılıpı ve otoritesi olan şarlatanlar 2 cevherin arasında büyük bir duvar olacaklar 🤕 o duvar birçoğumuzun gözlerini gör kulaklarını sağır ediyor
Ne saçma soru bu
🤷 Parası olmayan tipi olmayan mutluluk nedir bilmeyen birisinin aynı durumdakıler için sorulmuş olan soru