Sevgilim ablasına benim yanımda Götünü ısırırım diye mesaj attı ablasıda yavaşş😂😂 yazıp gülmüş sizce bu normal mi?

Ve ablasına yavrum diyor hep benim yanımda rahatsız oluyorum yavrum demesi normal mi? yavrum sevgiliye denir , Ablasıyla arasında 2 yaş var sevgilim 26 ablası 28 yaşında
Sevgilim ablasına benim yanımda Götünü ısırırım diye mesaj attı ablasıda yavaşş😂😂 yazıp gülmüş sizce bu normal mi?
Cevapla