Flörtüm çirkin olduğu için ister istemez soğuyorum :(?

Ben eli yüzü düzgün bir insanım karşımdakinin de dış görünüşüne çok önem vermem ama bana biraz yakın olmasını isterim bu yüzden şu anki flörtüm bana çok çirkin geliyor. Bu zamana kadar çok flörtüm- sevgilim olmadı bu yüzden de tuhaf geliyor olabilir kişilik olarak istediğim özelliklere çok yakın ama kendimi ikna edemiyorum bir anda soğuma geliyor kötü hissediyorum aranızda böyle olan ya da bir önerisi olan var mı arada kaldım :(
not: ikizler burcu değilim.
Flörtüm çirkin olduğu için ister istemez soğuyorum :(?
Cevapla