Çirkin bir erkeği güzel bir kızın yanında görebiliriz ama çirkin bi kızı yakışıklı bir erkeğin yanında göremeyiz. Neden?

Sizce nedeni nedir?
Çirkin bir erkeği güzel bir kızın yanında görebiliriz ama çirkin bi kızı yakışıklı bir erkeğin yanında göremeyiz. Neden?
Cevapla