Sevgilim sürekli bana bir şeyler ısmarlatıyor. Normal midir, yoksa ayrılsam mı?

21 iz. Ben ticaretle uğraşıyorum gelirim var, o da ailesinden aldığı harçlıklarla idare ediyor. Param olduğunu biliyor ve bazen işte şuraya gidelim mi bir şeyler ısmarlarsın bana diyor şakasına (ama gerçek). Ya da kahve alıyoruz pek bir şey tutmuyor, ona rağmen işte iş kadınısın senden olsun diyor. Normal mi. Pinti mi yoksa. Dalga geçtim beleşçi misin diye, boş mezar görsen girersin de dedim. alınmadı da. Alınmaması da tuhaf. Bırakmayı falan düşünmeye başladım. Normal mi bu yaptığı
Güncellemeler
+1 yıl
Başlığım böyle değildi KS niye değiştirmiş. Ismarladığım falan yok, ısmarla şakası yapıyor sadece
Sevgilim sürekli bana bir şeyler ısmarlatıyor. Normal midir, yoksa ayrılsam mı?
Cevapla