Sanırım bir aydır açık mesaj kutum öyle düşünüldüğü gibi mesaj yağmuru yok yazan uçbeş aynı kişi onda da meraba yazısından ötesi yok zaten tanımadıklarımla muhataplığım yok. Böyle olunca mesaj kutusunu tekrar kapatma gereği duymadım bence sizde bu durumu gözünüzde büyütmeyin iletişim kuracak kişi mesaj kutusu kapalı bile olsa yapar. Ben bu konuda sıkmazdım herhalde tabi olay durum ve şartlar kişiye göre değişir👒
Yeryüzüne birlikte geldiniz ve sonsuza dek birlikte yaşayacaksınız, Ölümün ak kanatları günlerinizi dağıtana dek birlikte olacaksınız, Tanrı’nın suskun anıları katına eriştiğinizde bile birlikte olacaksınız, Ancak bırakın bunca beraberliğin arasında biraz boşluk olsun, Ve Tanrısal alemin rüzgarları esip dolanabilsin aranızda, Birbirinizi sevin, ama sevginin üzerine bağlayıcı anlaşmalar koymayın, Bırakın yüreklerinizin sahilleri arasında gelgit çalkalanan bir deniz olsun Sevgi Birbirinizin kadehini doldurun ama aynı kadehe eğilip içmeyin, Ekmeğinizi bölüşün, ama aynı lokmayı dişlemeyin, Şarkı söyleyin, dans edin, eğlenin birlikte, ama birbirinizin yalnız olmasına izin verin, Nasıl lavtadan dağılan müzik aynıysa, nağmeleri çıkaran teller ayrı olsa da, Gönlünüzü verin ama saklamak adına değil, Çünkü ancak Hayat’ın elleridir yüreklerinizi himayesine alacak olan, Yan yana olun, ama fazla sokulmadan, Çünkü tapınağı taşıyan sütunlar da ayrıdır, Çünkü bir selvi ile bir meşe, yetişmez birbirinin gölgesinde…
Halil Cibran, Ermiş (192😌 Bu yazi KS deki arkadaslardan birininin yorumuydu. Buna benzer bi soruda daha paylasmistim bunu. Bence bu yazidan daha guzel anlatan cumleler yok bu durumu. Ve evet boyle bir uyarida bulunmazdim. Ve evet guvenirim kendime. Bu tarz dusunceler barindirmam ben kendimde.
kapat demem kapat derse sende kapat öyleyse derim ama o kapatmıyorsa bende kapatmam o napıyosa ben daha beterini yaparım valla verdiğin kadar alırsın hayatta bu böyledir o relax ise bu beni kızdırır ama daha sonra onu ciddiye almamayı başlarım özgürce takılsın bi gün beni çevresinde bulamaz