Karşı cinse mesaj atan her Türk erkeği Abaza, Sapık damgası yemeye mahkûm mu?

Durum öyle bir hale gelmiş ki birinin yüzünü, gülüşünü, gözlerini beğenip yazmaya korkar olduk. Insanca yaklaşsak basit, cepte, abazan, sapık damgası yiyoruz. Çoğunun sevdiği türden s*erefsizce, p*iç gibi yaklaşsak direkt engel yine abaza damgası. Bu erkekler napsın kızlar, beş parmağın beşi bir mi? Kaldırmayın su soruyu ciddi ciddi kimseye saldırmadan bi soru sorduk..
Karşı cinse mesaj atan her Türk erkeği Abaza, Sapık damgası yemeye mahkûm mu?
Cevapla