Bugün benim doğum günüm. Sevgilim, flörtüm vs. Yok. Benim doğum günümü kim kutlayacak?

Bugün benim doğum günüm. Sevgilim, flörtüm vs. Yok. Benim doğum günümü kim kutlayacak? Saat gece yarısını 5 dakika geçmesine rağmen kimse kutlamadı hâlâ😪😪😪
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize teşekkür ederim. Çok mutlu ettiniz beni.
Güncellemeler
+1 yıl
Watsaptan mesaj bildirimi geldi. Bi an çok sevindim biri hatırladı diye. O da yan odadan ablam yazmış. 😪
Bugün benim doğum günüm. Sevgilim, flörtüm vs. Yok. Benim doğum günümü kim kutlayacak?
Cevapla