Bugün benim doğum günüm. Sevgilim, flörtüm vs. Yok. Benim doğum günümü kim kutlayacak? Saat gece yarısını 5 dakika geçmesine rağmen kimse kutlamadı hâlâ😪😪😪
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize teşekkür ederim. Çok mutlu ettiniz beni.
Güncellemeler
+1 yıl
Watsaptan mesaj bildirimi geldi. Bi an çok sevindim biri hatırladı diye. O da yan odadan ablam yazmış. 😪
Bugün benim doğum günüm. Sevgilim, flörtüm vs. Yok. Benim doğum günümü kim kutlayacak?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
dogum gunun kutlu olsun
Ya kardesim takmayın bu kadar bu doğum günü olaylarına Allah aşkına ya. Ben daha kız arkadaşımın bile doğum gününü kutlamıyorum Allah aşkına.
o kiz arkadasin sana nasil katlanyor acaba?
Öyle bir katlanıyor ki aramızda böyle şeylerin kelimesi olmuyor, lafı olmuyor.
:/ boyle davranmaya dvm edrsn sndn sklr ve kacar.
Hanım efendi nişanlım Amerikalı ve asker zaten aramızda böyle şeyler olmuyor sizin gibi değiller yanı.
sevgilinin amerikali ve asker oldugundan bana ne
Sizin gibi değiller yanı bu arada 3. senemiz. Rahat ol sen. Bir birimize öyle sorunlar yaratan iki değiliz.
erkek mi kadın mı
kız demissin pardon
Hayır kız. Ne erkeği ABD askeri kendisi İncirlik üssünde.
dogum günün çoooooooooook kutlu olsun nice mutlu yıllara ❤🤍🤎💜💙💚💛🧡🤍❣❣💕💞💓💗💖💝💘💟
Öyle de nick açmazsın be. Doğum günün kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun🥳🌸🙏🤗
Doğum günün kutlu olsun kanka üfle 🎂
Mutlu yıllar knk🥳🥳nice senelere
Selam aleyküm abisinin
Nee
Doğum günün kutlu olsun biz kutluyoruz yeter
İYİ ki doğdun be kutluyum.
Doğum günün kutlu olsun canım brom
Happy b. day bro
muttlu yılllarr
Kanka üzülme bee Doğum günün kutlu olsun
iyi ki doğduuuuuuuuunn
kimse