Evet beyler bir kıza yürüyecek olsanız nasıl mesajlar atarsınız?
Naber 🤮 Nasılsın, Nbr gibi mesajlar atmayın hiç bir kız bu mesaja dönmez.
Naber 🤮 Nasılsın, Nbr gibi mesajlar atmayın hiç bir kız bu mesaja dönmez.
roman yazsam bile fayda etmiyor. nasıl bilemiyorum ama olmuyor 5 yıl oldu onun için bende artık salla gitsin dedim olmuyorsa zorlamanın bir manası yok kendi hayatına bak olucagı varsa kendisi olur artık
Ateşli silahlarla mermilerinin ve bıçaklarla salt saldırı ve savunmada kullanılmak üzere özel olarak yapılmış bulunan diğer aletlerin memlekete sokulması, yapılması, satılması, satınalınması, taşınması veya bulundurulması bu kanun hükümlerine tabidir. Peki seninde bu güzelliği bu platforma sokman suç değil mi?😂
Vaaaay kim ya bunu yazan. 😄😄
Çok güzel yazmış cidden. Sen ne dedin peki
Hahahah
Naber diyene de cevap veriyorum güzel şekilde gelene de
Aranan kan olursan asılma mesajı bile atsan döner o kız, kafanı yorma. Konu atılan değil, atanla ilgili. Ben kimseye yürümedim, mesaj da atmadım. O yüzden bilmiyorum nasıl mesaj atardım. Yalnızlığımın sebebi.
Cevap
25Cevap
Valla türkiyedeki erkekler o konuda cok iyi, acayip marjinal mesajlar geliyor bircogu da güldürüyor. Almanyadakiler kuru kuru selam nbr yaş kaç falan 😓
Seni seven sana tapan bir kalbim var ama sensiz yaşayamıycak kadarda güçsüz nedersin hayat vercenmi
Ona yaklaşır meleklerin bukadar güzel ve kanatsız oldugunu bilmezdim derim
Onun direk gözlerine bakarım ve derimki senin güzelliginle sarhoş oldum varlıgıla ise enmutlu insan
Yanına gidip ades sorardum bu güzel kabin yoluna girip kapısını bulup tık tık kimse var mı benim olurmu? bende onun?
Ona masl amlatabilrmiyim diye sorarım güzelkız la utangaç erkegin ona nasıl aşık oldugunu sonunda kavuşsunlarmı derim güzelkız sen aşık erkek ben derdim
Daha büsürü var hepsini anlatırsam kitap olur burda
Sen türk kızısın yabancilara naber diyorum ordan yuruyorum sizin g. otunuz kalkik
Nerden biliyorsun peki? Ya benim yarım Amerikan, Yarımda Türkse?
Neden? Yarım Alman diğer yarım Türk desem inanacan ama, Amerika o kadar ulaşılamaz bir ülkemi?
Ben sana neden inanayım hem ayrıca senin böyle olman benim ne işime yarar ki eğer öyleysen senin isine daha cok yarar yabanci kizlardan adam insanlik dersi alirsın iyi olur egon yüksek olmaz g. otun kalkik olmaz g. otun basin ayri oynamaz bir tek sen de vajina göğüs varmış gibi hareket etmezsin işte
Bence sen hastasın psikolojik sorunların var. Kimden red yediysen hala acısı geçmemiş sanırım.
Sen herkesi kendin gibi mi saniyon ben senin gibi ezik türk kizlarının poponu kaldiracak pesinden kosacak kadar mall degilim siz türk kızlarınin mayasi kani bozuk karakter kisilik denen bie sey yok adam insan degilsiniz abazalar sizin g.. otunuzu kaldiriyor ondan sonra indiremiyoruz olmayan beyninizle beş para etmez cigerinizle erkekleri kucuk gormeye calisiyorsunuz erkeklere saldiran saydiran mahluklarsiniz ama erkeklerden pesinden de ayrilmiyorsunuz
Merhaba naber nasılsın gibi mesajlara dönmeyecek kız zaten tuhaftır.
Gayet de döner. Kızlar bence ilk mesajın içeriğinden çok o mesajı kimin attığıyla ilgileniyorlar.
En çok yazdıları şey,
Bir şey sorabilirmiyim😂
Birşey sorabilirmiyim diye yazan yılışığı biliyorum. 😅 Ne zaman yeni hesap açsam damlar hemen. 😅😅😅
Hesabını incelerim gerekirse bir kaç gün izlemci olurum nelerden hoşlanır ilgi alanları neler tespit eder ona göre yazarım
Selam size yürüyebilirmiyim? - Derim.
Bir kıza mesajla yürümem
Selamün aleyküm yazıyorum
Ben şimdiye kadar merhaba nasılsın yazdım kız döndü hep. Her halde profil fotoma baktılar tipime göre döndüler 😀🤷🏻♂️
En güzeli şu ki yürümem
Bilmiyorum o konularda iyi değilim
Pek iyi değilim o konuda
Kız tavlama derslerimi başladı
Senin tavsiyen nedir?
Atmam birine yürümek tarzım değil
romantik bir şeyler söylerim.
Yürümem ben
Sen koşarsın çünkü
@omerorhann yok bee kimseye yürümuyorum artık
Degisir
Dönüyorlar 😂
Karım olacaksın deyip direk meseleye girerim
Kızları ikna etmek zorunda hissetmiyorum kendimi
Selamün aleyküm
Ayakkabılarımı getir
Bilmem
bu 🍋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?