Soru cok net
Bir kadın erkeksiz cok rahat durabiliyorken
Bir erkek kadinsiz duramıyor neden?
Bir kadın erkeksiz cok rahat durabiliyorken
Bir erkek kadinsiz duramıyor neden?
Gayet rahat durabiliyoruz. Mesela benim 4 yıldır sevgilim yok. Bu sürede sadece 27 defa c*nsel ve duygusal açlıktan intihar etmeyi düşündüm, ve sadece 138 defa bu yüzden ağladım.
Oha daha ne olsun işte
Duramıyorsun
Çok rahat duruyorum. Günde sadece 5 defa "off evlenmek istiyorum" diyorum.
Sjsjsjd hmm belli oliyor hahaja
Rahatım ama sen yine de beni evlendir. :)
Erkeklerde durabilir
Ama boşalma olma mecburiyeti vardır
Ruyalanma vs ile de olsa mutlaka bosalir
Fiziki yaratılışla alakalı
Onların atılması gerekiyor
Hem fiziki hem duygusal birleşim olunca illa biri ile yakınlık kurmak ister
Normal yani
Erkekler dayanamaz , ihtiyacını gidermesi lazım o yüzdendir
Cevap
11Cevap
Çünkü kadinlarin libidosu fiziksel olarak daha dusuktur daha gec uyarilirlar (orgazm suresinden de anlarsin) erkeklerin sürekli uretimi var bosalmasi lazim
Durur. Durtuleri bitirmeli erkekte kurtuluş ya intihar ya da kadınlık hormonunu vererek hissizleştiemek
Erkek yumurtalıkları sperm üretir ve bu vücut dışına atılmalıdır. Erkeğin abazalığı burdan gelir. İlla kadına ihtiyacı yoktur. Ama kadınla katlı zevk alır
Çok eşleyicin olursa çok da isteğin olur.
Kadınların tek eşleyicisi var ve o çok değerlidir.
Bunun bir de testosteron boyutu var. Testosteron hormonu erkekleri abazan yapar.
ya siz yine muzla havuçla felan idare ediyorsunuz bizim de elimiz biryere kadar :)
Kadın meraktan evlenir erkek yorulduğundan evlenir
demekki sucuklarımız lezmiş jkblvşvglfd
Aha duruyorum işte 🤣
abaza sapık oldukları için
Erkekler doyumsuz ve aç oldukları için
... mcı oldugu için
Abaza oldukları için.
Durabiliyorum
Hormon meselesi
Buna emin miyiz? :D
Eminizchajajajssjd
Mesela kadinin eşi oluyor kadin genelde evlenmiyor ama masallah erkeklerin çoğu 40 indan sonra kari arıyor
Bilsek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?