1.71 boyum 80 kiloyum ama 95 beden göğüslerim ve kalcam biraz büyük saçım uzun olduğundan kilomu biraz kapatıyor.
Zayıflamam gerekir mi kırıcı olmayın lutfen 🙏🌹
Zayıflamam gerekir mi kırıcı olmayın lutfen 🙏🌹
Şu gönderiye bir erkeklerin cevabına bak bir de kadınların... ayy ülkedeki kadın zihniyeti bazen çok yoruyor.. Nasıl mutluysan öyle kal şu an da gayet hoş olduğunu düşünüyorum sadece sağlığına dikkat etmen yeterli <3
Teşekkürler 🌹😅
Buna kendin karar vermen lazım aynada kendini gören sensin kendini vücudunu beğeniyorsan milletin ne dediği çok umurunda olmasın sonuçta biz seni görmüyoruz zeyiflayipta kemik gibi dolaşanlar var sonuçta 😀
Cevap
7Cevap
Birqz zayiflaya bilirsin zayifladikca vicudunu daha guzek hissedersin ozguvenin iyice artar ama kendini bu sekikde seviyosnman zayiflamasanda olur yani ☺️
Zayıfla tabiki kanka böyle olmaz uzunsun bide spor yap
Hm peki knk hshchd
Aynaya bakınca kendini nasıl hissediyorsun?
İstediğin kıyafeti giyebiliyor musun?
Seninle hemen hemen aynıyız ben de 1.72 82 kiloyum bence bir 10 kilo versek çok iyi olur
5 kilo versen afet olursun şu an çok ateşli olduğuna yemin edebilirim ama sağlığın için az kilo vermelisin
Hangi vücut şekinde mutlu olacağını düşünüyorsan öyle kalmalısın çevrenin ne düşündüğünden çok senin ne istediğin önemli.
5 10 kilo versen çok tatlı olur kuzum vücudun guzel durur daha çok emin ol
Knk kilo basit verilmiyo ki 5 10 kilo birde ekfjej
Gayet basit aslında sağlıklı beslenme ve dikkat edeceğin tatlı yağlı ekmek canm
Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle ol. Zorunlu hissetme bir şeye her şekilde harikasın 🥰
Boyun kilonu kaldırıyordur bence ama kendini daha iyi hissetmek için zayıflayabilirsin
Tombul kal
tombişş kal daha iyi
Zayıfla 55 kilo ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?