teşekkürler
Kızlar, Dışarda tayt giymeni istemiyorum dedim. Ayrıldık. Kim haklı?
teşekkürler
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kafalar uymuyorsa ayrılacaksın tabii.
Bu göreceli bir doğru. Bana göre haklı olman %100 haklı olduğun anlamına gelmez.
Kimsenin ne giydiği beni ilgilendirmiyor ama ben de erkek olsam giydirmezdim ve erkek arkadaşım bunu isteseydi sözünü dinlerdim.
Teşekkür ederim
Dışarda tayt giyme giyemezsin yerine, taytin üstüne uzun bişey iyi gider arasında dağlar kadar fark var o yüzden hitap şekli yanlış olmuş. Ona rağmen eğer itiraz ederdi dersen, küçük meseleler ama tercihleriniz farklı.
Haklısın
Kız haklı yani sırf giydiği birşey yüzünden ayrıkacaksan sen o kızı hiç sevmemişsin o zaman ikinizde çocuk değilsiniz artık giyim tarzınıza karışmayın zevk meselesi
Özellikle 18 yaş civarı genç arkadaşlarımız çok güzel yorum yazmış
teşekkürler
üslubun nasıldı? eğer direk giyme dediysen basbaya kız haklı ve ne kadar süredir birliktesiniz ona göre bir şey demek istiyorum?
Kalçaların ve şeyin bile belli oluyor dedim.
Kızın senden önce de bir hayatı vardı sen girdin diye bir şey değiştiremez kız haklı
Hayatı paylaşmak
Sevdiğine ait olmak?
Aşk tutsaklık? Aşk iki insanın bir bütün olması?
evet :)
tabii ki kız haklı sevgilisi olman onun herhangi bir şeyine karışma hakkı vermez
Kıskanırım
Seven kıskanır
bakıyorlar
Evet ayrilarak iyi yapmissin 🙂
evet o geçen seneydi zaten :)
1 sene sonra mi sordun :)
Öyle aklıma geldi :)
Beni yanlış anladın. Gerçekten senden başka kimse yoktu.
kız haklı o bir birey kısıtlayamazsın
Hayatı paylaşmak?
Birine ait olmak?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?