Erkeklerle muhattap olmuyorum deyince niye troll sanılıyorum?

Üniversitede bile erkeklerle konuşmadım görüşmedim bana troll gözüyle bakıyorlar sanaldan birkaç flört oldu. İnstagramım yok diye de tuhaf buluyorlar. Olmak zorunda mı?
Erkeklerle muhattap olmuyorum deyince niye troll sanılıyorum?
Cevapla