
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar yazdı dsfdsg

belki verdiğin cevaplar karşıda olumlu hisler oluşturmamıştır. mesela ben bir kıza yazarım konuşurum fakat o muhabbete çok dahil olmuyorsa ya da zorla konuşuyormuş gibi yazıyorsa bir daha yazmam. büyük ihtimalle sende de onu hissetti ve yazmadı ya da delinin teki olabilir.
Sonuna kadar ciddiydim djdjjd
Bnde böyleyim..
İlk muhabbet eden sonra etmeyen bilmiyorm ya büyü bozuluyor sanki 🧚♀️
Gizemli ol ve sakın sen yazma zaten seninle görüşmek isteyen her türlü bahane bulur ve yazar..
Cevap
6Cevap
Kaçan kovalanır taktiği falan mı ne bu
Hep taktik hep taktik işte
Boşver kısasa kısas davranıcaksın erkeklere
Yazmıyosa yazma falan ...
çok merak ediyorum ama yazmadım kuyruğu dik tutmak gerek yine de
Dediğimi yap asla yazma
Kesinlikle taktik
Hiç umursama onu yüz verme sakın
yok yazmam zaten reis tutarıım kendimi her türlü
Gelişmelerden haberdar et bizi 😬
yazdı sdrsdrt
Hahah ne beklersin ki işte erkek milleti djjdjdj
Hele bakalım nolcak djhjfg
Sen mesaj atsaydin , hep erkekler mesaj atacak değil ya
Meraklı gibi gözükmek istemiyorum
Ya sen kendin demedin mi konuşmak istese konuşurdu yazardı diye , ilk adımı o atmış zaten bir adım da sen atsan bir şey olmaz. Belki o da öyle düşünüyordur konuşmak istese yazardı gibisinden.. ben olsam yazardim hissettigin gibi yaşamak lazım yine de karar senin
istemiyorsa rezil olmak istemiyorum
Sen istemeseydin o rezil olmayacak mıydı? O bu cesareti gosterdiyse sende bir kez gosterebilirsin bence ayrıca rezil olacak bir şey yok konuşmak istediğin insana yazıyorsun gayet insani bı durum. Bir selam yaz merhaba yaz bakalım ne diyecek , böyle dusunmektense net bir şey olur kafanda
Neden böyle erkekler bilmiyorum degerde versen hak etmiyorlar
maalesef
Vardır bir sebebi kendince sana açıklamadığı. Yoksa bırakmaz yazmayı.
Bekarlık sultanlıktır boşver o işleri onların hepsi boş iş
En haklı yorum galiba
Aynen haklıyım evlilik insanı erken yaşta felç eder
Ne istediğini bilmiyordur kafası karışıktır boşver takma
deli edecekler beni sfjdsıg
sakin 😂😂
sen o durumda olsan ne konu açardın bi düşün
ya herşey olabilir okul aile bulmak isteyen bulur yani
ya istemiyorsa onu düşündün mü?
olablir o yüzden yazmadım zaten
tamam
daha iyisini bulmuştur
hüüüğğ :(
Hanımlardan korkuyoruz
ama korkacak bir hareket yapmadım ki gayet güldük sohbet ettik
vay arkadaş sanki siz meleksiniz
Başkası ilgisini çekmiştir
Aradigini bulamamisdir
Senin aklın kalmış onda belli. Sen yürü madem.
kaldı evet ama ben yazmak istemiyorum
öylesine konuşmuştur
Ne iş yapıyorsun sen
İş, fizik veya kafaya yatmayan vardır ondan sordum boy kilo kaç peki
Alakalı olanı senn yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?