Tanışmak isteyen insan sonra sebep yokken neden yazmaz?

Tanışmak isteyen insan sonra sebep yokken neden yazmaz?
Herkese merhaba umarım iyisinizdir şimdi sevgili flört profesörlerini buraya alalım dskjfhdsjk bi çocuk mesaj attı bende bana bende işten dolayı tanışıyoruz zannettim benzettim daha doğrusu konuşmak istedi başta pek üstünde durmadım ama sonra muhabbet ettik güldük falan baktım konu bitti yazmadı e konuşmak isteyen insan konu açar illa ki açmadı da yazmadı da anlamadım neydi şimdi bu ahh ahh yormayın erkekler jdfgdgh
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar yazdı dsfdsg
Tanışmak isteyen insan sonra sebep yokken neden yazmaz?
Cevapla