arkadaşlar ben bir çocuk ile tanıştım sanaldan baya sevgili derecesine geldik ama sonra o fotoğrafını attı birde ne göreyim ölüm çirkinliği 🤮 ne diyerek konuşmayı kesebilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılSiz sevgili olmadınız.. Sadece çok iyi anlaştınız.. Huyunu suyunu sevdin.. Sana yaklaşımını sevdin.. Seni anlamasını sevdin.. Ama gördüğünde hiç bir şekilde gözüne hitap etmedi.. Muhtemelen beklentin de çok yüksek değildi. Ve idare eder bir tipi olsa ona şans verecektin.. Ama o, senin beğenine o kadar zıt ki.. Tüm güzel hislerin bile öldü. O yüzden ölüm çirkinliği dedin.. Ama ruhunu da gördüğün için incitmekten korkuyorsun. O tipe sahip olmak onun suçu değil. Kırmadan incitmeden uzaklaşmak istiyorsun..
Bi anda sohbeti kesme. Yavaş yavaş sohbeti azalt. Umut verici olma. Birazcık soğukluk sok. Zaten o çocuk problem olduğunu anlayacak. Bahane üretirken onu suçlar şekilde olmasın. Kişisel bahaneler bul. Ve zamanla tüket sohbeti.
Bazı şeyler daha var ama özelden yazarsan konuşabiliriz.01 Yorumla
Soran+1 yılHarika anlatmışsın bayıldım sana teşekkürler
En İyi Cevaplar
+1 yılKural 1: Sanaldan biriyle sevgili olma en fazla takıl.
Kural 2: Bu kişinin fotosunu görmeden samimiyetini ilerletme. Profil resmi yoksa resmini isteyebilirsin. Erkekler istiyor kızlar da isteyebilir.
Son olarak sana tavsiyem bir şey söylemeden engelle. Bir konuşma yapmak zorunda değilsin. Çünkü sana kendi fotosunu başta atmayarak seni kandırmış. Foto atmayan biri bu riskin olduğunu bilir, bilmeli. Sonuç olarak kendisini sana yamamaya çalışıyo gibi bi görünüm var. Boşver beğenmediysen kırılmasın diye konuşmak aptallıktan başka bişey değil. Beğenmediysen başta foto atsaydı o da. Engeli bas nexte geç.016 Yorumla- +1 yıl
ne vicdansız birisin.
- +1 yıl
vicdansız değilim. sen biraz düşünsen doğrunun bu olduğunu anlardın.
- +1 yıl
hayır ciddi oranda bir kalpsizlik var, sevgililk derecesine geldik demiş. Yani baya bir sohbete yatırım yapılmış değil mi? ''Bir konuşma yapmak zorunda değilsin.'' da ne dmek?
Eminim ki zamanında sana böyle yapmışlar sende böyle bir nevi İNTİKAM alıyorsun.
- +1 yıl
ya arkadaşım ben fikrimi söyledim. senin fikrin varsa alakalı yorum yaz. benim yprumuma kurugularını yazma..
- +1 yıl
4 şeritli otoban :)
- +1 yıl
sensin 4 şeritli otoban.
- +1 yıl
sosyal medyadan bi b*k olmaz. erkekler sosyal medyadan kızlarla evlenmek için konuşmaz. Ben neden evlenmek için konuşayım? Tecrübe değil akıl konuşuyor ayrıca.. erkeklerle oynaşıyosun demenin yeni bir versiyonu heralde otoban falan. Ayıptır. Benim sevgilim bile olmadı öyle yakınlaşacağım vs. Ayıp.
- +1 yıl
hayır çirkin değilim. aslında 1 sevgilim oldu ancak yakınlaşmamız olmadı.. diğer flörtlerimse sevgili olmadan gerçek yüzlerini gördüğüm için sevgili olma konumuna erişemediler :)
- +1 yıl
arkadaşlar uzayın.
- +1 yıl
alakasız yorum yapıyosunuz uzatmayalım..
Böyle saçma sapan şeyler yapma bir daha, umarım akıllanmışsındır.
Çirkin diyip sonra sırtını dönüp adamın zamanını çalma.
Dürüst bir şekilde onunla konuşmak istemediğini söyle, sonra sana yazarsa da cevap verme.
Şunu da söylemeden geçemiycem, sen adamın yüzüne değil, kalbine ilgi duymuşsun, sevmişsin.
Git adamla beraber ol demiyorum, ama bundan sonra Hiç kimseyi dış görünüşü ile yargılamadan, ilişkilerini sürdür.
Önce karşı tarafın yüzünü gördükten sonra konuşmaya başla, karşıdaki insanın duygularını da önemse olur mu?10 Yorumla
+1 yılÖlüm cirkinliği nedir ya güldürdün 😅😅en ufak yanlışın da trip at tartış bitir ya da falanca bir erkeğin ne kadar yakışıklı olduğun dan bahset hayali olucak bu kişi tabi erkekler böyle şeylere çok sinirleniyor 🤣
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
206
Cevap
263Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılLan😂😂 ben selam yazinca foto diyorum millet sevgili aşamasına geliyor yeni görüyor. Ayril kes konusmayi napican. Icinden gelmiyorsa
111 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 707 cevap paylaştı. Başta hiç fotoğrafını görmeden nasıl sevgili derecesine geldin? Yani hiç fotoğrafını görmeden sevgili derecesine geldiysen tipinin senin için önemli olmaması lazım.
Yani hem tipini görmeden bile sevgili olabiliyorsun hem de tipini görünce vaz geçiyorsun, burada bir çarpıklık var.
İlle de bırakmak istiyorsan, burada yazdığın gibi "ölüm çirkinliği" gibi terimler kullanmadan, ilişkiyi bitir.
Direkt bitirirsen fotoğraftan dolayı olduğunu anlar, çok üzücü olabilir çocuk için. Bence zamanla bitir, yani aile problemlerini falan ortaya at, bir süre sosyal medya kullanmamı istemiyorlar falan de, yavaş yavaş uzaklaş.45 Yorumla- +1 yıl
Aradığım yorum
- +1 yıl
@Ysıklıbulamıyore Teşekkür ederim
- +1 yıl
👏👏👏
+1 yıl''Ölüm çirkinliği, wc fırçası tipli, annesi - babasına yazık'' Karşınızdaki insanın da bir Kalbi olduğunu unutmayın. Çok ama çok kırıcısınız. Hiç beğenmeyebilirsiniz, çok itici bulabilir anında soğuyabilirsiniz ama hakaret etmeye, yerden yere vurmaya hakkınız yok. Bu tarz sözler söyleyip de genç arkadaşın kalbini kırmayın derim.
101 Yorumla
Soran+1 yılNerden anlicak
Beğenmedim seni de açık açık. Bir de bundan sonra yüzünü görmediğin biriyle duygusal paylaşımlara girişme.
506 Yorumla
Soran+1 yılOk dayı
- +1 yıl
lan fdghfgjkfdg sen ne kadar yüzsüzsün ya
- +1 yıl
Kanka Kaç tane böyle dayı gördün
- +1 yıl
@hasandldl erkekler kisi degil mi fghujtıkyjrhf
+1 yılMerhaba, sanal da biriyle tanisip sonradan hayal kirikligina ugramayi en iyi ben bilirim, cunki benim de basimdan buna benzer bir olay gecti ve inan bana, nerdeyse aklimi yitiriyordum.. dogruyu söylemek, en iyisi olacak karsidaki kisi icin, o kisiyi nekadar bir süreden beri taniyorsun bilmiyorum ama, sadece 1 kac ay olmussa, o da sana pek baglandigini sanmam, egerki karsidakinin kalbini kirmak istemiyorsan diye söyledim,.. ki konusmak istemiyormussun zaten, yani yalan söylemeye de gerek yok istemiyorsan artik istemiyorum yollarimizi ayiralim diyebilirsin, neden diye sorarsa seninle ileriyi göremiyorum, sen farkli bir dünyanin insanisin diyebilirisin mesela...
00 YorumlaHepiniz igrencsiniz. Görsele göre ariyorsan görmeden sevgili olmak ne..
İgrencsiniz insanları uzerken bile ne kadar cesaretsiz ve özgüven eksiğiniz olduğunu gosteriyoriyorsunuz. umarım senin tipini gorurum ve bende şuraya sana aynısını yazarim...
Senle sevgili olduk senin fotonj görünce hiç beğenmedim millete danisiriz nasıl seni kovacagimi sorarım70 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla ben şey yapmıştım, bana kalpli sarılan ayıcıklar gönderdi agaaa bu neeee dedim hemen engelledi. Birisine de tinderdan tanışmıştık instagramdan ekledik, aşık olmuş taklidi yaptım işte yok oran buran çok güzel maviş gözlüm vs vs sana şiir yazdım dedim (zaten bunları duyunca hafiften beni takmamaya başladı) sonra da sana karşı bir şeyler hissediyordum ne kadar s*lakmışım falan dedim Trip attım. Birisi de ben foto koymayınca bu gizlilik niye mitçi misin dedi evet dedim hemen engelledi :D bence en işe yarayanı 2. si yani sana aşık oldum olayı. Adamlar zaten cinsellik peşinde aşk meşk diyince kaçıyorlar.Çocuk sonra Bi baktım profilinde... mcıyım ben şarkısını paylaşmış :D skdjdndnd
10 Yorumla
+1 yılBaşıma geldi maskeli foto atmıştı 😀😀orda baya yakışıklı idi. Sonra birbirimizin ruh eşi olduğumuzu gördük. çirkin diye birini red etmek çok kötüydü. Çocuk estetik yaptırırım sen istersen deyince yerin dibine girdim. Ama psikolojisi de normal değildi yüzünde bıcak yarası vardı.
21 Yorumla
Soran+1 yılAman boşver tipsizls ömür mü geçer
- İnternet & Teknoloji konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSanaldan sevgili oldun nasıl ayrılacağını bilmiyorsun. Hesabı kapat ya da engelle ya da hiç yazma
50 Yorumla Dua ette amcan dayın falan çıkmamış. Görmeden sevgili mi olunur...
Sorun bemde değil sende de.
Dışarıya güveniyorum ama sana güvenmiyorum de.
Sen iyi birisin ama bem daha iyiyim de...
😄😄😄81 Yorumla- +1 yıl
Dünyanın en güzel yorumu. 😂
+1 yılAçıkçası ben karakterinden etkilendiğim birininin tipini görünce ondan soğumuyorum (ne kadar tipsiz olursa olsun)
Sen tip için seviyosan sana bi şey söyliycem şimdi
- güzel bi dış görünüm genellikle kötü niyetleri gizler
Bence ne demek istediğimi gayet iyi anladın, açıkçası saçma sapan birisin
Sadece tipe önem veren tipler. Bi de senin şey versiyonlarında var para avcısı falan, aşırı iticisiniz cidden.21 Yorumla- +1 yıl
@MYnameİSwhat Bi insan siyahi olabilir ya da etnik kökeni dili dini başka olabilir Bi kusuru olabilir fakat kocaman bir kalbi varsa dünyanın en güzel insanıdır güzellik mal mülk gelip geçici ben kendi adıma şunu diyebilmeliyim sadece sevgili olarak değil aslıyı iyi ki tanıdım hayatını kalbini gözü kapalı emanet edebilirsin ya da Ahmet kardeşlerin kralıdır dost dediğin böyle olur kendimden şüphe ederim ondan etmem
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurda yazılan şeylere inanma çirkinsin diyip kırma çocuğu nolur. Yoksa sende aynı şeyleri yaşarsın biride sana çirkinsin der bunu yaşamak istemiyorsan yaşatma
Çözüm ne biliyormusun
Psikolojik sorunları olan bir kadın gibi davran yani dengesiz ol
Pazartesi günü güzel güzel konuşup
Salı günü tersle kötü davran sonra çarşamba günü hiç bişe olmamış gibi iyi davran
Noldu sana diye sorucaktır
Sana söylemek istemedim ama ben geçmişte ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde yattım
Aileme kendime zarar verdim ve sanada istemeden zarar verebilirim diyerek kendinden soğut
IQ'sü 90 puandan fazla ise direkt kaçar senden böylelikle çirkinsin diyerek onu kırmamış olursun00 YorumlaÖlüm çirkinliği nasıl bir tabirdir 😀 dürüstçe söyle
142 Yorumla- +1 yıl
Filim adı gibi
Soran+1 yılÇirkin işte
- İnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖlüm çirkinliği diye tabir kullanman yanlış bence... Beğenmeyebilirsin tâbi ki her insan her insanı sevip, beğenecek diye bir şart yok. Herkesin de mutlaka vardır bugün olmaz ise yarın nasibi insan çirkin veya kötü olmaz. Bir de fotoğrafını görmek istemedin mi hiç nasıl fotoğraf görmeden bu yere geldi veya getirdiniz? 🤔
10 Yorumla
+1 yılFotosunu görmeden ne bağlanıyon ne sevgili durumlarına giriyon yavrucuğum saf mısınız nesiniz ya
Görüşmek istemiyorum diyeceksin ya da zamane gençliğinin favori şeysi: ghosting
yani mesajlarına geri dönüş yapmican
istersen oku istersen okuma mesajı10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılYaa nereden biliyorsun fotoğrafın ona ait olduğunu. belki de artık seninle konuşmak istemiyordur. senin ondan uzak durman içinde sana çirkin bir fotoğraf göndermiştir "...
Bazı erkeklerde kızları denerler ilk denemeleri çirkin bir fotoğraf ikinci denemeleri neyse boşver sen...
Senin konuna gelecek olursak ona karşı yavaş yavaş önceki samimiyetini gösterme kısa cevaplar ver neden böylesin dersede özel sorunlarım var dersin bianda engelleme bir andada ona çirkinsin deme..10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖncelikle seni tebrik ederim.
Bu kadar yakınlaşana kadar yüzünü görmek istememen taktire şayan.
Soruna gelince.. "Sen çirkinsin" diye birine yol vermek insafsızlık olur. Arayı biraz soğutup, ağır ağır uzaklaşmayı deneyebilirsin. Daha az iletişim kur, bir süre sonra da iletişimi tamamen kes.40 Yorumla
+1 yılSanaldan niye sevgili oluyorsun kızım kim bilir neci neyin nesi ya psikopat birine denk gelirsen? Arkadaşımın sanal sevgilisi ayrıldılar diye intihar etmişti arkadaşımın üzerine kalmıştı her şey böyle belli olmayan insanlarla hele gerçek hayatta hiç görmemişsen muhatap olma tecavüzcü dayı çıkmayacağı ne malum gel buluşalım der fake foto atar kaçırır biraz anne gibi konuştum ama beni dinle iyiliğin için söylüyorum biriyle de konuşma reelde hoşlanırsan konuş sanala güvenme
012 Yorumla- +1 yıl
Maalesef gerçekten yaşanmış olay ve böyle insanlar hep var
- +1 yıl
Tabiki
- +1 yıl
çocuk olduğun belli reelden ölüyor kadınlar sanaldan değil
- +1 yıl
Reelde en azından ne olduğunu biliyorsun sanal tehlikeli bana göre çocuk birisi de bunu bilecek olgunlukta olabilir 18 yaşındayım ama fikirler için yaşın önemi olduğunu sanmıyorum biraz boş yaptın sanki
- +1 yıl
inşallah buraya gelip ağladığını görürüm
- +1 yıl
Ay ağlasam haberin olacak sanki güldürme beni ğdmwğsmwpw çok sığ düşüncelisin git sanalda kız tavlamaya devam et
- +1 yıl
herkes senmi ezik
- +1 yıl
Nicki sevmiştim olan birisinin bana ezik demesi ne kadar ironik pdmwpsmwleme
- +1 yıl
seni sevmedim
+1 yılTadinda birakilmali hersey. Insan olunca hersey olabilir. Yalniz dürüst olun. Kıvırmayın, merakınızı gidermek için manevrada yapmayın. Okadar...
Bir daha da madem görsellik olmazsa olmazınız, böyle şeylere kalkışmayınız...
Kadın bana kıllı tüylü adam resmi bile yolladı 😂... Ne kahkaha attım, tanımama rağmen, numarasıda var. Fakat bir daha aramıcam, o şansını kaybetti... Bu nedenle dürüstlük Can dır...00 YorumlaYa insanların bir kalbi var ne kadar çirkin olursa olsun sen bu işe başlamadan bunu düşünmeliydin değil mi, ayrıl ondan ona daha fazla yazık etme ama bari hemen değil de sindire sindire ayrıl. Ayrılık acı veren bir durum sonuçta onun senden soğuması için bir sürü şey var yap işte o seni bıraksın böylelikle kalp de kırılmaz
00 Yorumla
+1 yılNe kadar sürdü yüzünü görmeden ‘sevgili derecesine’ gelmek, sorabilir miyim? Yani hangi aşamada oluyor bu, yüzünü görmüyorsun ama ne yapıyorsun misal, ki sevgiliden sayılıyor? Kendi adıma sevgili demem için bedeninin her santimini tanımış olmam gerekiyor da, anlayamadım senin kıstası...
00 Yorumla
+1 yılkanka sen de foto at eminim çocuk da soğur ayrılırsınız
kalbi böyle afedersin ama b"kum gibi olan birinin yüzünün güzel olma ihtimali yok çünkü60 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa internetten tanışırsın fotoğraflarını beğenirsin yüzyüzede çirkindir anlarım da. Yüzünü görmediğin biriyle sevgili olunur mu görmeden? Kaç yaşındasınız ya kafanız mı güzel szin nasıl güvendin de sevgili oldun. Ya amcan yaşındaki biri olsaydı böyle çok kandırırlar seni
11 Yorumla
Soran+1 yılOh dolandırılırımda keyf
Fotoğrafını görmeden nasıl sevgili olabiliyorsun sanalika mı oynuyorsunuz ya 😂
90 Yorumla
+1 yılSanaldan biriyle konuşupta, görüşmeden üstüne üstlük fotoğrafını bile görmeden nasıl sevgili oluyorsunuz anlamadım. Akla, hayale sığmayacak şeyler. Çocuk oyuncağı gibi.
31 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle devam ben malım aynen devam aynen
+1 yılKadınların çoğu engelle yazmış; tabi ki o kişiyle konuşmak zorunda değilsiniz ama o da sizin gibi insan, aynı şey size yapılsa ne hissederdiniz bir düşünün. Erkeklerin hepsi kötü dersiniz. Düzgün bir şekilde konuşmak istemiyorum demek en iyisi.
33 Yorumla- +1 yıl
Bu arada engelle diyen kadınlar da kendisine yapılmasını istemeyecek şeyi yani engellemeyi size öneriyorlar, yazık.
- +1 yıl
Erkeklerden de öyle diyenler var, niye bu kadar kötüsünüz!
- İnternet & Teknoloji konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvet kızlar tipe değil karaktere bakar bak ne kadar doğru kızlar yine karaktere bakmış, aferin, çocuğun tipine bakmamış, sendeki o güzellik kaç sene kalacak öyle sanıyorsun? İleride olacağın şey şu güzelliğine bakarak , ya da sadece fiziğe bakarak seni kullanıp atacak birileri olduğunda hayatında o zaman bunları yazdığın için neler diyceksin merak ettim doğrusu..
10 Yorumla Çok kolay birinin duyguları ile oynamak çocuk oyuncağı gibi soğudum şöyle oldu..
senin aklından geçen bu karar belkide çocuğa uzun yıllar işkence olacak40 Yorumla
+1 yılSen bakış açını değiştir Güzellik bakış açısına göre değişir Emin ol senden de hoşlanmayan beğenmeyen birileri mutlaka olmuştur ama onlar senin gibi aşağılayan bir cümle soru sormamıştır inşallah o kardeşimiz sana yol verir
20 YorumlaSanaldan tanışıp buluştuğum tüm kadınlar çirkindi ben ne yapıyım kafamı sıkıyım!! Makyaj yetmezmiş gibi bir de photoshop effect ile anası görse tanımaz hale gelip temiz duygularımızla oynuyor kahblerr 😁
20 YorumlaDaha küçüksün. Tipiyle değil ruhunla sevmeyi zamanla öğrenirsin. Bu görüşünle çocuğun sana harcadığı zamana acıdım.
50 YorumlaBirine çirkin diyebilirsin de kendine göre tabi. Kusmak ne alaka bu saygısızlık olur karşındaki insana.
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBendeyse biraz farklı bir durum olmuştu. Sanalda tanıştık ve beğendim hatta kendisine defalarca bu sen misin? Evet dedi. Eski fotoğraflar mi, fark var mı? diye sorduğumda hayir aynıyım dedi. Sonra yeni fotosunu yükleyince çok değiştiğini gördüm. Aynı kişiydi evet ama çok değişmiş. Beğenmedim.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 10,2b cevap paylaştı. neden en sona bırakıyorsunuz böyle şeyleri? çok saçma...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılmillet duyar kasmış ama seni anlayabiliyorum bi kere konuştuğum çocuk taha duymaz gibi çıkmıştı , ben de soğuk yaptım zaten sadece arkadaştık o da sevgili yapmış öyle daha konuşmadık , sen de ya bi bahane bul ders çalışmam lazım böyle şeylerle kafamı yormak istemiyorum diye ya da soğuk yap yazma o da yazmaz
00 YorumlaAyıp etmişsin. Şahsen dış güzellik o kadar da önemli değil. İnsanın kalbi güzel olsun. Kaç insan gördüm tipi var da gram KARAKTERİ yerine oturmamış. ADAM olamamış. İNSANLIKTAN haberi yok. Ha bide çirkin insan yoktur. Bakımsız insan vardır. 🙂🌸 İyi geceler.
30 YorumlaUmarım kimse bu noktaya gelmez. Gerçekten bu soruyu soran kişi yazdığını tekrar oku ve kendini o "ölüm çirkinliği" tabirini ettiğin kişinin yerine koy içinden geçenleri yaz. Mesela "Kusıra bakma seni hak etmiyorum böyle bir kalple diyebilirsin" diyebilirsin
30 Yorumla
+1 yılKafana yazık görende seni prenses sanacak. En başında fotoğraf iste o zaman çocuktan dün bi tane erkeğe demiştim davar diye sende onun yanına yanaştın beraber gidiyorsunuz şu anda yazık vallahi size.
30 Yorumla
+1 yılBir insanı görmeden tanımadan nasıl sevgililik derecesine gelecek kadar bir samimiyet yakalıyorsunuz ya fake mi değil mi bilmiyorsun. Beğenmediğini söyle ve konuşmayı sonlandır. Kaba bir dille de söyleme.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 590 cevap paylaştı. Öncelikle ölüm çirkinliği demek doğru değil. Sen onu gerçekten sevseydin bu tabiri kullanmazdın. Hem sevmesen bile kullanman doğru değil.
Ayrılmak istiyorsan bence açıkca olmayacağını söyle. Amma çokta kırıcı olma.13 YorumlaResmi görmeden önceki hislerinle, resmi gördükten sonraki hislerin arasında gerçekleşen duygu değişiminin kosinüsünü alıp, türevini bulursan; bunu kibar ve kırıcı olmayan bir dille telaffuz edebilirsin. 🤨
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 653 cevap paylaştı.
+1 yılbende hiç görmediğim biriyle sevgili olmuştum ve başka insanlara göre kusurları vardı ama yine de çok seviyordum. sen sevip aşık olmamışsın ve b oku çocuğun çirkinliğine atıyorsun, yeterince vefasızca..
10 Yorumla
+1 yılölüm çirkinliği gibi bir ifade kullanman hiç hoş değil. Bir insan yakışıklı olmayabilir ve görsele önem veriyo olmanda çok doğal ama bir ilişki yaşamadan önce kendini bazı konularda olgunlaştırman lazım
10 YorumlaCok zor ben yapamam sahsen. Kendimi yerine koyarim mecbur devam ederim. Ama ona bi sekilde bitirttiririm.
40 YorumlaUmut vermeden fotografini gorseydin keske, ölüm cirkinligi falan ayıp yani kadınında adam olanına denk gelmek gerek demek ki, git yuzune soyle buda laf ebeligi yapicagina
20 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 345 cevap paylaştı. Tipe bu kadar önem veren birinin, kisiyi gormeden sevgili asamasina gelmesi 😂😂😂 bu ne perhiz bu ne lahana tursusu? Inandirici degilsin ayrica da tabirlerin cok cirkin 👎
20 YorumlaMerhaba bence çok ayıp oyle demeyin çok kiricida ama o duymasın herkes yaratilişi ayri ona deyin ki ben konuşmak istemiyorum neden derse bişeyler de artik hoşunuza gitmediyse konuşmak zorunda degilsiniz
00 Yorumla
+1 yılBence yalana dolana gerek yok iyice alışmışsınız kardeşim çirkinse çirkin sen de kusura bakma bana gobiraz yakışıklılığın az geldi de en azından bu senin terk edişin neden niye diye içine dert olup kalmasın ömür boyu bunu düşünmesin
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılYani söyleyebilirsin ne olacak, ben böyle hayal etmemiştim dersin. Sonuçta içine sinmediyse olmaz. Fakat yine de bir insan için böyle mide bulandırıcı emoji kullanman hoş değil bence
11 Yorumla
Soran+1 yılİnsana benzese kullanmam zaten
+1 yıldirek engelle ben öyle yapardım hep xd sndjdj olum varya eskiden sevgilim fotoğrafını atmıştı bi de kötü çıkmış varya nası iğrenmiştim şansa da 4 yıllık sevgili kalmıştık xd normalde tipi iyide fotojenik değil bazen baya kötü çekiyordu
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 7,1b cevap paylaştı. Benim gbi profilde fotosu yokmuydu bastan nie istemedin foto koysana die ben bise yazsam en azndan fotoya bakip konusaym ya da konusmayim die kendin karar verirsin zati
03 Yorumla
Soran+1 yılAbicim arkadaştık ilk arkadaşım olunca istemedim yanlış anlamasın diye sonradan flört olduk
Soran+1 yılTm abi adamsın
İnsanlar dış görünüşüne göre yargılanmamalı ya bu ayıptır gerçekten. O çocuk o tipte olmayı istemezdi belki de daha yakışıklı olmak isterdi ama yaratılış.
810 Yorumla- +1 yıl
Tipi allah vergisi ama bakımsızlık kendi seçimi. Yakışıklı olmayıp da giyimi saçıyla vs dikkat çeken çok erkek var
- +1 yıl
Ben öyle demedim ki zaten aynı şekilde ben de 2 yıldır sapım. Seçicilik vs allah çıkartmıyor kimseyi 😅
- +1 yıl
Zaten öyle de ben de aynı şekilde eksiğim yok ama 2 yıldır sapım. Allah karşıma çıkarmıyor da diyebiliriz seçicilik de 😅
- +1 yıl
İlki gelmemiş yanlışlıkla 2. Defa gönderildi yanlış anlaşılmasın
- +1 yıl
Gerçekten Herşey dış görünüşe göre değil ben de kendime çok bakar dikkat ederim ama olmayınca olmaz nasip yani
- +1 yıl
+1
+1 yıligrencsiniz ne bicim konuşuyorsun başkası hakkında beğenmemiş olabilirsin de ölüm çirkinliği nedir sen kim köpek?
30 YorumlaBirisiyle birbirinize hiç foto atmadan nasıl sevgili derecesine gelebiliyorsunuz? Neyseki en sonunda birbirinize foto atmayı akıl etmişsiniz.
30 Yorumla
+1 yılÖlüm çirkinliği nasıl bi laf yahu ilk kez duydum.
Sevgili derecesine gelene kadar neden görmedin ki görmeden nasıl aşık oldun.12 Yorumla
Soran+1 yılSen sor diye
- +1 yıl
E sordum ya
+1 yılBirincisi konuşma bu kadar ilerleyene kadar nasıl onu görmeden devam edebildin ikincisi kalbini kırmadan en kolay şekilde ondan uzaklaşmak için kesinlikle niyetini söyleme mesajlarına geç cevap ver yoğun gibi davran daha sonra sana sebebini sorunca yoğunum dersin anlatırsın işte zamanla azala azala birbirinizden uzaklaşırsınız. Hem bu şekilde o ayrılmanızın senin yüzünden olduğunu düşünür
10 YorumlaKeşke insanlar artık şu sanaldan sevgili mevgili olmayı bıraksalar... Gereksiz yere onun da kalbini kırmış olacaksın.
11 Yorumla
Soran+1 yılHe aynen kanka aynen al herks senin olsun tüm site
İnternet & Teknoloji konusunda 16,3b cevap paylaştı. Tipini begenseydin tıklamasına izin verecek miydin?
Hayır yani eleman ne kaybetmiş diye anlamaya çalışıyorum.. 😌13 Yorumla
Soran+1 yılNe tıklaması
- +1 yıl
Reis helal olsun😅🤣🤣🤣
+1 yılAradan biraz zaman geçsin , ama o sırada soğukluk yap geç yaz eskisi gibi samimi olma yani sonra onun sevdiği hoşlanmadığı hareketleri yap ve ayrılın şhşhş😂
10 Yorumla
+1 yılKim bilir çocuk seni ne kadar sevmiştir. Onun da kalbi var bunu unutma!
41 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca çocuğun yüzünü görmeden nasıl sevgili oldun 🙄
- Devamını Gör (409)
Devamını Gör(454)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sanaldan biriyle sevgili oldum fakat fotoğrafını görünce soğudum. Konuşmayı nasıl kesebilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer