Arkadaşlar benin bi flörtüm vardı yazın aldattı eski sevgilisi ile daha sonra Aralık ayında hellalik için yazdı Ocak ayında da konuştuk 1 hafta falan tartıştık engelledi beni sonra Nisan ayında yazdı sevdiğim için salaklık ettim dayanamadım tekrar denedik 1 hafta çok iyiydi sonra 1 hafta da soğuk yaparak geçti en sonunda konuştum onunla ve bitirdik bu saatten sonra benim için asla olmaz numaralarımız birbirimizde ekli wp durumlarıma hemen bakıyor dün de bayram bitti ve 11 buçukta bayram mesajı atmış kusura bakma biraz geç oldu falan filan demiş her neyse ayrıca instada da benden sonra takipçi takip artışta Ocak ayında bile yapmadı bunu wp de özellikle geceleri sürekli çevrimiçi biriyle konuşuyor mu bilmiyorum ama olabilir bana helallik için mi yanaşıyor onu da bilmiyorum ama cevabım belli zaten istediği kadar iyi davransın size sorum şu bayram bittikten sonra neden mesaj atmış olabilir yoklamak için mi helallik almak için yer mi yapıyor başka bir şey olamaz çünkü ve ahım çok büyük ahım varken mutlu olacağını da düşünmüyorum sizce ne için yazdı ve eğer biriyle konuşmaya çalışıyorsa ahım tutar mı mutsuz olur mu ayrıca sevgili konusunda böyle hikayeleriniz varsa anlatır mısın ahınızın tuttuğu gerçekten ihtiyacım var içimin rahatlamasını istiyorum çok üzdü ağlattı umut verip verip gitti ahım çok büyük ona
Güncellemeler
+1 yıl
Bence tesadüf değil sana yaşattıklarını yaşamış ve karşına çıkarmış
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış yere yazmışım arkadaşlar güncellemeyi takmayın sjcksks
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer