Kadınlar sadık erkeği çapkın erkekle boynuzluyor, boynuzlanmak istemeyip yalnız gezene de sap diyor. Kadınlar mazlum mu? Zalim mi?

Hâlâ bu ülkede kadınların oynadıkları mazlum ve mağdur rollerine kanan var mı?
Kadınlar sadık erkeği çapkın erkekle boynuzluyor, boynuzlanmak istemeyip yalnız gezene de sap diyor. Kadınlar mazlum mu? Zalim mi?
Cevapla