Aşk İlişkileri Aşiret kızıyım dediğimde herkes benden kaçıyor neden? Üzgünbirisanki Takip Et Xper 1 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor İnsan yemiyoruz arkadaşlar sakin olun Güncellemeler+1 yıl Trol arkadaşlar aslen Ağrılıyım aşiret falan kalmadı artık zamanında çok büyük bir aşiretmiş babamlar sonradan dağıldı hepsi Aşiret kızıyım dediğimde herkes benden kaçıyor neden? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Deme? Göz dağı vermek amacıyla diyosun insanlar da itici buluyo normal olarak. 2 1 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Kendileri soruyor bizim düğüne geldiler paylaşım falan yaptım anladılar Yorumla
sonerben Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Söylemek zorunda değilsin belli olmaz yarın öbürgün sorun yasayınca belli olur o 1 0 Yorumla
__SadeBirisi__ Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl 1000 tane amcangil, 1000 tane dayingil vardır. Kim uğraşır 😅 1 1 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Evet yaa hahah Yorumla
Öylesinebiriyizz3434 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Aslında güzel olurlar ya aşiret kızları sadece arkadan passatla gelen var mı kontrol ermek lazım 😂😂😂 0 0 Yorumla
Paranoyak-Maan Takip Et Master Yaş: 33 , eic 88% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı. Eğer senden kaçıyorsa bil ki ne niyeti, ne kendisi o kadar da iyi değil :)cut. 0 1 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Haklısın Yorumla
42grall35 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Belirtmene gerek yok , ayrıca belirtince kaba oluyorsun. 0 4 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Şey yaa onlar soruyor cindden bak anlıyorlar bende evet diyorum Yorumla 42grall35 +1 yıl Konuşma tavrını duzeltmelisin , anliyorlarsa Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Yoo şiveli falan konuşmuyorum İstanbul'da yaşıyorum düğüne çağırdım öyle görünce onlar anladılar Yorumla 42grall35 +1 yıl Ahahahhahaha e normal Yorumla
Powermen Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Belanın ta kendisisin ondandır 😂 1 5 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Hahaha olabilir Yorumla Powermen +1 yıl Seven biri için farketmez aşiret daha iyi ya bence😄 arkanda destekçi akrabalar çok olur Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Hahah güncelemeye bak 😂 Yorumla Powermen +1 yıl Aşiret olsa da olmasa da insan sonuçta yani😆 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Aynen öyle 😂😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Aşırı sık sakso çektiğin için korkuyorlardır penisleri kopar diye 1 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aferin kezban iyi bok becerdin troll yaparak
zhrçkc Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı. Niye söyleme gereği duyuyorsun 0 5 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Demiyorum kendiliğinden anlıyorlar soruyorlar Yorumla zhrçkc +1 yıl Anında mı yazıyor Yorumla zhrçkc +1 yıl Anlında * Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl İstanbul'da yaşıyorum düğüne çağırdım kalabalık falan giyim kuşam anladılar bide paylaşm falan yapınca Yorumla Skhizein +1 yıl Alnında * Yorumla
DevrimGenc Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Gereksiz bir korku bence 0 0 Yorumla
GoldenFireball Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Nerenin aşireti 0 3 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Diyarbakır Yorumla GoldenFireball +1 yıl Bende diyarbakırlıyımda aşiret mi kaldı memlekette ilginç Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Var hala Yorumla
rookii92 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Nerelisin ki 0 4 Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Diyarbakır Yorumla rookii92 +1 yıl Ne güzel Yorumla Üzgünbirisanki +1 yıl Güzel mi cidden? Yorumla rookii92 +1 yıl Evet severim Diyarbakırlıları Yorumla
İzmarit195 Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 508 cevap paylaştı. Deme bilmezler 0 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı. Onlara anlat 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Deme? Göz dağı vermek amacıyla diyosun insanlar da itici buluyo normal olarak.
Kendileri soruyor bizim düğüne geldiler paylaşım falan yaptım anladılar
Söylemek zorunda değilsin belli olmaz yarın öbürgün sorun yasayınca belli olur o
1000 tane amcangil, 1000 tane dayingil vardır. Kim uğraşır 😅
Evet yaa hahah
Aslında güzel olurlar ya aşiret kızları sadece arkadan passatla gelen var mı kontrol ermek lazım 😂😂😂
Eğer senden kaçıyorsa bil ki ne niyeti, ne kendisi o kadar da iyi değil :)
cut.
Haklısın
Belirtmene gerek yok , ayrıca belirtince kaba oluyorsun.
Şey yaa onlar soruyor cindden bak anlıyorlar bende evet diyorum
Konuşma tavrını duzeltmelisin , anliyorlarsa
Yoo şiveli falan konuşmuyorum İstanbul'da yaşıyorum düğüne çağırdım öyle görünce onlar anladılar
Ahahahhahaha e normal
Belanın ta kendisisin ondandır 😂
Hahaha olabilir
Seven biri için farketmez aşiret daha iyi ya bence😄 arkanda destekçi akrabalar çok olur
Hahah güncelemeye bak 😂
Aşiret olsa da olmasa da insan sonuçta yani😆
Aynen öyle 😂😂
Aşırı sık sakso çektiğin için korkuyorlardır penisleri kopar diye
Aferin kezban iyi bok becerdin troll yaparak
Niye söyleme gereği duyuyorsun
Demiyorum kendiliğinden anlıyorlar soruyorlar
Anında mı yazıyor
Anlında *
İstanbul'da yaşıyorum düğüne çağırdım kalabalık falan giyim kuşam anladılar bide paylaşm falan yapınca
Alnında *
Gereksiz bir korku bence
Nerenin aşireti
Diyarbakır
Bende diyarbakırlıyımda aşiret mi kaldı memlekette ilginç
Var hala
Nerelisin ki
Diyarbakır
Ne güzel
Güzel mi cidden?
Evet severim Diyarbakırlıları
Deme bilmezler
Onlara anlat
kaplumbağa deden