Evet söyleyin bakalım
Cikarim 1,74 kptu değil
1,74 çok kısa olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Boyunuza niye bu kadar takılıyorsunuz anlamıyorum ki, sevgi varsa aşk varsa karşımdaki düzgün biriyse elbette. Erkek arkadaşım 170 civarı, eski erkek arkadaşım da öyleydi. Sizin boyunuzu bahane edecek bir insanla birlikte olmayı düşünmeyin bile. Kendinizi sevin önce.
Ama kizlarin gysde 80 i kısa erkek istemiyor
boy yüzünden birini küçümsemek zekasız insan işi öyle birini mi arıyorsun kendine?
Cevap
1Cevap
Kesinlikle kısa değil sevgilim de 1.78 sadece 4 cm fazla çok kısa olmadığı sürece takıntı haline getiren biri değilim böyle ön yargılara da karşıyım
Genelde uzun kizlar önemli değil diyor ama 1,55 kizlar en az 1,80 diyor ilginç
Kesinlikle söylediğine katılıyorum
Keske uzun olsaydim ben 1,82 falan olsaydım asla kısa kizlara bakmazdım çünkü çoğu karaktersiz uzun kizlar daha karakterli oluyor ama napalim kısayım mecbur kısa kizlara yönelecem
Kızın kısası uzunu diye ayıma bence çünkü o kişinin içinden ne çıkar bilmiyoruz kişiliği önemli doğru kişiye denk gelmemişsin doğru kişiyi bulduğunda asla boyun kısaymış şöyleymiş böyleymiş hiç bakmaz bile
Normal bir boy
Ama ben çıkmam
Neden
Senin boyun kaç
Bayagi uzunmusun senin yerinde olsam bende cikmam
Evet ama 1,58 kiz bana kisa dedi 😀😀😀
çıkmam diyen bayan arkadaşların boyları kaç acaba?
Çıkarım neden çıkmayayım
Kizlar çok önemsiyor ya biyu ondan sordum
Türkiye ortalamasına göre uzun bir boy
Valla kizlarin yuzde 80 için 1,80 altına bakmıyor
Valla 19 yaşındayım. hic sevgilim olmadı boyum yuzumden ve kizlar inanilmaz takıntılı boya karşı
Neden olabilirki baska
Benim için kısa
Boyun kaç
173
Hmm haklısın ben kiz olsam en azından 5 cm uzun olmasını isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?