Aslında daha önce de bu konuyla ilgili olarak soru sormuştum ama dün gece gerçekten yorumlarda o kızdan uzak durun abin ayrılsın diyenlere bir kere daha hak verdim ve gerçekten insanlar göründüğü gibi değil bunu daha iyi anladım. Benim ağabeyim KS de tanıştığı Urfalı bir kızla nişanlandı, kız başında çok iyiydi ama nişandan sonra çok değişti, anneme aksi davranmaya başladı bana öylesine bir gün kendi annesine kızar iken araya girdim sanane dedi beni tersledi ve bende soğudum, geçen gece de ağabeyim ile kavga etmişler yok telefonu açmadı yok şu saatte WhatsApp’a girdi diye hesap sordu, bende bir ağabey olarak derdini dinledim nişanı atmak istediğini ama ailesinden dolayı istemediğini söyledi bende konuştum çok agresif tavırların var böyle olursa geçim olmaz dedim benim ağabeyimde de hata var dedim ve konu tatlıya bağlandı. Ama bana sende evlen sana da kız bulacağım deyip duruyordu bende ben bedensel engelli olduğum için durumum farklı sizin gibi olmaz yani size karşı yapılan bir çok şey bana yapılmaz evlilik demeyin bana bundan sonra dedim, eviniz var her şey var dedim, hatta bayramda aradım benden küçük olsa da, dün akşam da WhatsApp da sitemli söz yazınca hal hatır sormak istedim konuşmak istedim ve aramızda kalır dedim o gün de demiştin ama anlatmışsın dedi bende aranızı düzeltmek için o gün agresiflik vardı dedim, kız bana bir patladı bana agresif deyip durma ben değilim zaten hep beni eleştirme içindesin o zaman abine söyle beni almasın yendiğimiz söz kalmadı. Ben kalabalık sevmiyorum çünkü rahat edemiyorum bana kalsa nişana da gelmem demiştim, sen bizim mutlu olmamızı istemiyorsun çekemiyorsun dedi. Bunun yanında dakika başı aramak da var bir insan 30 cevapsız 60 cevapsız çağrı bırakır mı? Şimdi de ekran görüntüsünü anneme göndermiş önceki konuşmaların, gerçekten takdir sizin ama ben artık mecbur olmadıkça konuşmam muhatap olmak da istemiyorum. Bende WhatsApp durumunu görünce bir derdi var diye sormak istedim. Bende ben senin küçük kardeşin değilim alttan alıyorum dedim. Ağabeyime söylemiş oda o aranızda 30 yaşındaki adamı dövecek halim yok muhatap olmayın demiş ve arkamda durmuyorsun beni savunduğun yok demiş, https://ibb.co/XYpDvvc https://ibb.co/rZHkCHG https://ibb.co/BtkY0mC https://ibb.co/LCm1fhB https://ibb.co/hDS3GKp https://ibb.co/y5yzDzy https://ibb.co/qn08FCN https://ibb.co/PWYjrWw
Devamı yukarıda tabi ki kırparak benim önceki yazdığım mesajları ekran görüntüsü almış anneme göndermiş.
15 Mayıs 2021 cumartesi Saat 20:47
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğu zaman o bana mesaj atardı zaten ilk saygısızlık yaptığında mesafe koydum ve ağabeyime neden uzatıyor demişti zaten kıza kalsa iki gün önce nişan atıyordu.
Nişanlı olduğunuz kişi kardeşinize ağır sözler söylese ne yapardınız?
Arkadaş, sevgili, nişanlı veya eş hiç fark etmez. Kimse benim aileme laf söyleyemez. Herkes haddini bilecek. Benim abim, annem veya babam da eşimle aramızdaki olaya karışamaz, eşim de ailemle aramızdaki olaya karışamaz. Hem neden insan sevdiğinin ailesine ağır konuşur ki. Kocaman bir aile olunacak ve yine yüz yüze bakılacak. Gerçekten hiç hoş değil ve kaldırılacak gibi de değil. Nişan atmayı bırak boşanmaya kadar gider bu iş.
Kardeşim bak burda genelleme yapmak istemem tabiiki herkesi ama Urfalılardan uzak dur, sen ve ailen uzak dursun.. Bak benim 2 tane yengem urfalı 2siylede sıkıntımız var ben görümceyim benimle ve benim annemle sıkıntıları var benim 4 abim var ama sadece urfalı gelinlerle sıkıntı yaşıyoruz cidden çok agresif ve şiddet eğilimli oluyorlar yengemin bana ve anneme attığı mesajları görsen ağzın açık kalır ilerde sıkıntı açar bak söylim, şimdiden bile belli anlamıyor musun? Bana kalırsa hiç girmeyin o işe kardeşim sende uğraşma olursa olur olmazsa olmaz akışına bırak yani benim diyeceğim o yörenin insanları bi olay olduğunda hemen seni keserim bilmem işte seni öldürürüm asarım kırarım hep böyle şeylere çalışıyor kafaları haberin olsun ztn sende anlamışsın:) benden uyarı..
Ben zaten bunun farkına vardım birde bunların durumu çok hızlı bir şekilde gelişti, buradan tanıştı görmeye gitti bir kaç ay içinde söz nişan oldu, yakında kına ve nikah olacak, az çok tahmin edebiliyorum sizin durumunuzu da ama ben bu saatten sonra uzak dururum
Gecenin saat 12'sinde abinin nişanlısına yazmış olman yanlış olmuş kardeşim. Yanlış manalara çekebilirdi. En azından bunu yapmamış. Aralarındaki durum seni alakadar etmez. Onlar iyi sen kötü olursun ki öyle de olacağa benzer.
Yani olaya tam hakim olmadığımdan karşıdakinin karakteriyle ilgili bir şey diyemem ama tavsiyem bu tür samimiyetlere girme bir süre sonra yanlış anlaşılır.
Sen kendini anlatsan bile karşıdakini inandırsan dahi her daim içinde bir kuşku kalır ve kuşku insanın içini bir ömür kemirir, yer bitirir. Onun için abinin nişanlısının karakteri iyi veya kötü eğer sana sohbet etmek amaçlı da yazsa söyleyeceğin söz abimle aranızda çözün bu meseleyi demek olsun yani kestirip at sonra olan sana olur yoksa.
benim takıldığım nokta neden abinin sevgilisinin muhatabı sensin shhd
8
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Elbette hak veriyorum doğru diyorsun ama o gün gece de kendi konuşmak istedi, hatta ben soğuk davrandım ve sizin ailede tek siz haklısınız sende dinlemiyorsun beni dediği için dinledim
Hea mesajları gönderen senmisin, valla okurken ben sinir oldum. Sürekli sen sinirlisin falan gibi ithamlar. Zaten harlı taraf direk tek kelimelik cevap atarak modunun düştüğünü belli etmiş sende üstüne gitmeye devam etmişsin. Bi erkek olarak abinin evleneceği kadınla niye bu kadar gereksiz samimiyet içine girmeye çalışıyorsun ki onu anlayamadım.
1. Çok araya girmişsin bırak yetişkin insanlar kendileri çözsün 2. Senin yengen ile gece bilmem ne görüşmen çok yanlış kadın olsan bile bir yere kadar 3. Kız burada gayet ılımlı sen kışkırtmışsın 4. Bence aşırı alıngan bir tavrın var bu msjlardan bunu anladım yazışmalar gayet normal çünkü
Şimdi şöyle aslında İlk konuşma Ramazan ayında olmuştu bana Volkan abi ne yapıyorsun yazdı ben yüz vermedim, ama sizin ailede tek siz haklısınız sende dinlemiyorsun beni dediği için o gün gece konuştuk, işte ben ağabeyinden soğudum dört gün oldu yüzüğü bile takmak istemiyorum abine söyle beni almasın dedi. Ankara 'ya geldiler annemi tersledi kendi annesini tersledi ben zaten uzak duruyorum bu seferde bana niye böyle davranıyorsun diyor abime de niye böyle yapıyor dediği için bende ağabeylik yapmak istedim.
Yani şunu diyebilirim senin bize buraya işte eleştirmek için attığın yazıda bile sen haksız görünüyorsun bi de sanırım burada tanışmışlar galiba çokta zaman olmamış biraz hızlı ilerlemiş herşey aileler falan bi anda dahil olmuş azıcık kendinizi geriye çekin abinizi iyice tanısın olmuyorsa zaten abiniz anlar ayrılır
sen çok seviyeli olmuşsun kardeşim. Abinde hata kusura bakmasın ama bu kız psikopat bu kızdan ayrılması gerekir hemen. Benim de bir kardeşim var benden 8 yaş küçük kız kardeşim ve ben nişanlanacağım da nişanlandığım kadın benim kardeşime bunları yaşatacak o nişanı öyle bir bozarım değil bir daha beni ve ailemi görmek adımızı bile zor duyar. Kız yine şanslıymış sakin birisine denk gelmiş benim kardeşim olucak varya hayatı zindan ederdi bu kıza
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bizimkiler daha önce bir nişan attığı için bu da bozulur dost var düşman var diyorlar
Nedeni ne olursa olsun, nişanı atacağını söyleyen kıza güven olmaz. Daha canım cicim döneminde böyle asi davranan kişi ilerde neler neler yapabilir. Yol yakınken ayrılması en doğrusu. Senle abin içinde madem sorun oluyor, sadece gerektiği kadar birbirinizin işlerine girin derim.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim ağabeyim daha önce de nişan attı bu yüzden eş dost ne der düşüncesiyle alttan alıyorlar
Bazı insanlar ota boka sebep arama peşinde. Güzelce anlatmana rağmen anlamamışsa bırak ne hali varsa görsün. Abinle olmasından aldığı cesaretle bile seninle saygılı bir şekilde kalmamış. İlişkisini cesaret kaynağına döndürmüş bana kalırsa. Engellemeni öneririm. Bende olsa böyle bir durum olayın başladığı yere kadar inerim, kim haklı kim haksız diye incelerim. Kimin kışkırtıcı davrandığı çok önemli.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Zaten telefon numarasını sildim ınstagram'dan da sildim
Güzel yapmışsın. Eğer hatasını anlayıp geri gelirse bile mesafeni koru. Çünkü sen iyilikle yaklaşırsan yine bu hale gelebilir. Haddini bilmesini sağla.
Ben dedim zaten ben senin erkek kardeşin kız kardeşin değilim dedim, birde ağabeyimi kendi tarafına çekmek istiyor. Beni savunmuyor arkamda durmuyorsun diyormuş abimde 30 yaşında adam dövecek halim yok benim haberim de yok demiş
Samimiyetin dereceleri vardır Çok samimi olunursa pislik çıkar Gelinle senin yakın samimi olman dahi yanlış Bazı durumlarda karı koca dahi bu denli samimi olmamalıdır Aralarında bir mesafe olmalıdır Çok samimiyet tatsızlık çıkartır
Abinin nişanlısı olduğu için kendisini yakın görebilirsin ama bu şekilde muhabbet uzatman falan bana çok normal gelmedi. Yanlış anlama , tabiki iyi anlaşman konuşman güzel ama bir çok kişide benim gibi düşünmüştür eminim. . Birde yetişkin insanlar , çok müdahale etme bence ne kadar abinde olsa. Ne demişler iyi olur Allahtan kötü olur senden bilirler ☺️
3
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Elbette hak veriyorum doğru diyorsun ama o gün gece de kendi konuşmak istedi, hatta ben soğuk davrandım ve sizin ailede tek siz haklısınız sende dinlemiyorsun beni dediği için dinledim
Bu ablamız abinle kavgası üzerinden sanki sana ulaşmaya çalışıyor Aman aşkı memnuya dönmeyin de gece gece o saatte yengenle konuşmak da pek yakışık olmaz Sana böyle atıyor biraz sanki ama çözemedim ben yani
1
31 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şimdi şöyle aslında İlk konuşma Ramazan ayında olmuştu bana Volkan abi ne yapıyorsun yazdı ben yüz vermedim, ama sizin ailede tek siz haklısınız sende dinlemiyorsun beni dediği için o gün gece konuştuk, işte ben ağabeyinden soğudum dört gün oldu yüzüğü bile takmak istemiyorum abine söyle beni almasın dedi… [+]
Zaten bu saatten sonra artık Ben muhatap olmam numarasını sildim Instagram hesabını sildim, zaten ben bunu kendisine de söyledim beni ilgilendirmez dedim. Ama tabii bu yaptıklarını ve söylediklerini söylemiyor sadece benim yaptıklarımın ekran görüntüsünü alırım anneme gönderiyor, Bir de abime beni savunduğu için sen benim arkamda durmuyorsun diyor abim de ne yapayım 30 yaşındaki adamı mı döneyim demiş
Yani simdi evet sana yürüdüğü ortaya çıkarsa bir sekilde seni suçlu gösterebilir o potansiyel var bence bu kadında çok istiyorsa kendisi atsın yani yüzüğü
Ne diyeyim ki bana kalsa ben bir dakika tutmam, bunu kıza da dedim, birde bana ikide bir de sana da kız bulacağım deyip duruyordu bende ben bedensel engelliyim durumum sizin gibi olmaz, size yapılan bana yapılmaz dedim onları da anneme söylemiş
Sadece işte ister istemez yüz yüze bakmak zorundayım ondan dolayı da gördüğün zamanda sadece merhaba merhaba başka bir şey yapmam, ben onu kız kardeşim olmadığı için kız kardeşimin yerine koydum biri geldi anneme karşı savundum uzağa gidecek onun için de kolay değil diye
Kardeşim, her insan bir değil. Yetistirilis tarzı , ahlak, edep, anlayış, hoşgörü , her ailede farklıdır. Bide kızın ruhsal dengesi bozuk olabilir. Ailesinin baskısı sonucu. Abinin nişanlısıyla fazla muhatap olma. Abin karşılık vermesi lazım nişanlısına. Ters birisi olabilir. Kişiyi iyi bir şekilde tanımadan bence evlenilmez. Çünkü bı Ömür geçirecek abin.
Sanane arasında olan bitenden? Kızar birine paylaşır gereksiz karışmışsın. Çiftlerin arasına girersen onlar iyi olur sen kötü.
3
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aslında ben karışmadım o gün gece mesaj yazdı sahur da abi nasılsın diye soğuk davrandım ve zaten sizin ailede tek siz haklısınız sende dinlemiyorsun dedi, bende insanlık yapmak istedim.
Şahsi fikrim hayırdır dediğinde beğendim paylaştım cevabı gelince konuyu kapatmalı ve konuşmayı devam ettirmemeliydin. O konuşmak isterse dertleşmek isterse konuşursunuz ama bu mesajlara bakınca kız konuşmak istememiş de sen devam ettirmişsin gibi duruyor
Senin yaptığın hiç hoş bir durum değil. Abinin nişanlısıyla sabaha kadar konuşmalar, üstüne vazife olmayan şeylere hoş olmayan ve ısrarcı şekilde burnunu sokmalar.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben bir şey demiyorum ki öncesinde kendisi mesaj gönderdi ben o beni ters davranması sonrasında uzak durdum, işte her insan hata yapar sen en küçük bir kavgada böyle yapıyorsan şimdiden olmaz dedi. Birde benim zaten korkularım var uzağa geleceğim için abin herşeyi size anlatıyor ben ters bir şey deyince hakaret ediyor… [+]
Daha önce de bu yengeyle sorun yaşamıştın, zorunlu olmadıkça konuşmama kararı almıştın. Abi bırak şu kadını, ne konuşup muhatap oluyorsun bunla. Mecburi hissetmedikçe hal hatır sormaya uğraşma.
Kız doğulu olduğu için tabii mantıklı bir gerekçesi de yok ailesine herhangi bir şey diyemiyor bana diyor ki abine söyle beni almasın iki lafından birisi bu zaten emin ol fırsatını bulsa yarın vazgeçecek
Neden kabul etti peki kendisi tanıştı abinle kız öyle diyorsa abine söyle bir yuva kurulacak uğraşmasın bunla abin yazık. Şimdi bir kere nişan attılar iki kere nişan atılacak elalem var diyorsun ama abin evlenirse de bu kızla boşanır. Bu sefer elalem der ki 1 kez nişan attılar 1 kez de boşandılar. Anlaşamazlarsa abine yazık olur. Baştan kız niyetini söylüyor. Abini sevmiyorum diyor. Böyle giderse bu evlilikte huzur olmaz.
aynı şeyleri bende düşünüyorum hatta ben olsam emin ol bir dakika düşünmem ama benim elimde olan bir durum değil desem de kimse dinlemez bende karışmam
Abin beni istemesin dediğini biliyorsa mesele yok. Ama bilmiyorsa söylemen gerek. Abim her şeyi biliyor dediğine göre bunu da biliyor. Tamam bırak ne halleri varsa görsün. Belki baban gile de demen gerekebilir kızın bu sözünü. Harbi kız kendi neden demiyor?
Şahsi fikrim senin olaylara karışmış olman yanlış geldi. Haklı dahi olsan fazla yüz göz olmuşsun. Onlar kavga eder belki kötü olur ne var ki bir gün yine araları düzelir ama sen kötü olursun.
Senin yaptığın çok yanlış ya sana düşmedi onların ilişkisine karışmak , nişan atıyorsa da atsın abin kurtulur işte o kadar agresif biriyse
2
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben bir şey demiyorum ki öncesinde kendisi mesaj gönderdi ben o beni ters davranması sonrasında uzak durdum, işte her insan hata yapar sen en küçük bir kavgada böyle yapıyorsan şimdiden olmaz dedi. Birde benim zaten korkularım var uzağa geleceğim için abin herşeyi size anlatıyor ben ters bir şey deyince hakaret ediyor ben soğudum dört gündür yüzüğü takmıyorum senden bir iyilik isteyebilir miyim dedi, bende nedir dedim abine söyle beni almasın layık değil de dedi, bende ben karışmam dedim.
Kız haklı mı? Sen kızın ne kadar çirkef olduğunu bilmiyorsun, madem öyle neden ekran görüntüsü atarken istemediğini yazdığı sohbetleri atmıyor da sadece benim dediklerimi atıyor? O zaman adam gibi istemiyorum soğudum desin, sence bu normal mi?
Hiçbirimiz normal değilsiniz valla bak , ben sadece son dediğine hak verdim "abin her şeyi anlatıyor " konusu. Ben olsam ben de soğutun cirkeflik yaparım. Bizim özel ilişkimizi herkes bilmek zorunda mi , kızın yaptığı da yanlış annene söylemek anlatmak zorunda mi? Mesafe koy sen de sonra suçlu sen oluyorsun bak haksız duruma dusuyorsun. Diğer kişiler söylemiş diye söylemek istemedim ama ta başından sabahlara kadar konuşmanız yanlış
Sen de burada haklısın evet ben konuşmak istemedim aslında kızım meselemiz beni ilgilendirmez dedim hatta soğuk konuştum ama işte ben seni abim olarak görüyorum sen de böyle yaparsan derdimi kimseye anlatacak kimse yok dediği için oturdum derdini dinledim yoksa çok sevdiğim için değil, Bir de benim abim önceden nişan attı Şimdi dost var düşman var diyerek nişan bozulur diye kızın üstüne gitmiyorlar, annemi anlatıyor dediğimiz O da şöyle oldu bir tane nevresim takımı varmış annemin söylemiş dışarıda abimle gezerken kız abime ses kaydı atıyor ve diyor ki ben o verdiğin istemiyorum nenem gibi diyor yani zaten kız annemin yanında söylüyor söyleyeceğini özel olarak annemin karıştı ya da benim karıştığım bir durum yok.
Bir de mesela benim annem babam onların her şeyini aldı 0 borç olarak oturacaklar evleri var eşyaları paraları her şeyleri olmayacak beyaz eşya falan hazırdı zaten mesela kızın bizim burada oturan bir kuzeni var buraya görmeye geldiklerinde evine kuzenine gitti evinde doğru düzgün hiçbir şey yoktu dedi bunun her şeyi var ama insanların kalbini kırıyor anlatmak istediğim o yoksa dediğin gibi ben beni ilgilendiren bir mevzu yok zaten beni ilk evdeterslediği zaman ben mesafeyi koydum
bu nasıl sohbet ya ya kızın yazım şeklinden cahil olduğu senin de saygısız olduğun anlaşılıyor. Yengenle ne konuşuyorsun ya wp sinde sana ne
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben bir şey demiyorum ki öncesinde kendisi mesaj gönderdi ben o beni ters davranması sonrasında uzak durdum, işte her insan hata yapar sen en küçük bir kavgada böyle yapıyorsan şimdiden olmaz dedi. Birde benim zaten korkularım var uzağa geleceğim için abin herşeyi size anlatıyor ben ters bir şey deyince hakaret ediyor ben soğudum dört gündür yüzüğü takmıyorum senden bir iyilik isteyebilir miyim dedi, bende nedir dedim abine söyle beni almasın layık değil de dedi, bende ben karışmam dedim.
Bu tarz kadınlar genelde erkeği yönetir geçim olmaz yani şöyle açıklayayım evin erkeği olmak isterler son sözü onlar söylemek isterler ama ciddi anlamda sorun olur
İşte bi şekilde ağabeyinin aklını çalıp size düşman kılacaktır bu tarz sorunların sonu hep öyle kardeş aile kavgası felan küslük. Hayatta böyle uzun soru okumam ama dikkatimi çekti umarım yardımcı olmuşumdur bi nebze
Senin kardeşinin nişanlısıyla bu kadar diyaloğa girmen hata başta! Alttaki mesajlar da açılmadı ne yazar bilmiyorum. Ilk baştan kiz hep ılımlı, saygılı cevaplar vermiş sen uzatmışsin da uzatmışsin konuyu
Fazlaca karışmışsın. Kız uzatmak istemedikçe uzatmaya çalışmışsın. Halbuki bir iki nasihatını (belki agresif tavırları için) yapıp kenara çekilebilirdin :)) sorun oluyorsa öyle samimiyete gerek yok 😄
İki kişilik ilişkilere ÜÇÜNCÜ kişi iyi veya kötü hiç bir şekilde adı geçsin istemem tam olarak okumadım belki haklısındir takıldığim nokta o değil, tek takıldığim yer üçüncü kişilerin olduğu ilişkiler.
Siteden birisiyle olmasına gerek yok bir insan düzgün olduktan sonra buradan da olabilir gerçek hayatta da olabilir, bir insan bozuk olduktan sonra burada da olabilir gerçek hayatta da olabilir yani bunun burası ile bir ilgisi yok