Sevgilim mesajlarıma çok geç dönüyor arayacağım dediği halde aramıyor ne yapmalıyım?

Sürekli geçerli bir bahane buluyor pek sallamıyor yani ona göre arayamamak büyütülecek veya açıklama yapılacak bir olay değil. Kendimi kıymetsiz ve cepte hissediyorum. Düzelmesi için ben de aynısını ona mı yapmalıyım? Mesajlarına aramalarına dönmeyip saatler sonra mı yazmalıyım?
~ayrıl demeyin ayrıydık onun çabaları ve özürleri ile barıştık seviyorum yani ayrılmak istemiyorum.~

not : ilişkimiz 5 senelik yaşlar 27-28
Sevgilim mesajlarıma çok geç dönüyor arayacağım dediği halde aramıyor ne yapmalıyım?
Cevapla