
Unutamadığımız için mi yoksa benzer tip insanlar ilgimizi çektigi için mi?

Bana kalırsa konu biraz dünyaya bakış ile ilgili.
Duygusal bakan insanın aklına ilk gelen, ilk sevgilimizi hiç unutamadığımız, her aşkın temelinde onun olduğu.
Mantık ile bakanın aklına gelen ise, her insanın aslında gerçekten kendine yakın gördüğü bir insan profili olduğu ve bu seçimlerinin normal olarak bu insan profiline uygun olarak yapıldığı.
İnsanın içten içe yaşadığı sadakat duygusu mudur, yoksa noktaladığını iddia etse de hep ucunu açık bıraktığı aşkı mıdır böyle düşündüren bilmiyorum
Ancak ben mantık insanıyım sanırım. İlk seçimimi belirleyenin de bu içten içe oluşturduğum kadın profili olduğunu düşünüyorum. Sonrakileri de muhtemelen bu minvalde seçeceğim için benzemelerini normal karşılıyorum.
Evet, odunum ben 🤗🤗🤗
Güzel anlatmışsın 😊
Yani "benzer tip insanlar ilgimizi çektigi için mi?" sorusu mantıklı. Lakin insan eski sevgilisinden uzak durmak istemez mi? Elbette beğendiğimiz bir insan tipi olabilir ama... Ben çoğu zaman tam aksi karakterlere yönelirim sonrasında :) O yüzden ben A diyorum.
Sitede birini gördüm ona çok benziyor herhangi birşey söylemedim ama karşi cinste beğendiğimiz insan modeli vardır bu yüzden benzer görünüşe sahip insanlar ilgimizi çekebilir bu gayet normal.
Eskisini yaşama derdi değil yani.
Evet bu da bir olasılık 😊
Böyle cümle kuran var mı ya? Allahım sen gösterme. 🤭
O tip insanlardan hoşlanıyor olabilir. Yani bu illa eski sevgilisine karşı bir şeyler hissettiği anlamına gelmez. Fakat benzer değil de ona baktığında eski sevgilisini göreceği birini arıyorsa sıkıntı vardır. 😄
Bende böyle düşünüyorum 😂
Cevap
39Cevap
O zamanlar bilmiyordum, sonradan öğrendim.
Meğer insan hayatında gerçekten sadece birini severmiş.
Sonra; hep onunkine benzer gözleri, gülüşleri, huyları olanları seçermiş farkında olmadan.
Sonrası hep O'ymuş aslında.
Owww 😶😶
Bu bildiğin eskiyi unutamamaktır. Muhtemelen eskisi posta koymuştur o yüzden bir arayıştadır.
merhaba, bu sorunun cevabı eski sevgiliyi unutamadığın için, yeni sevgilindede eski sevgilinde olan özelliklerin aynısını istediğin için onunla birlikte olursun ben yanlış buluyorum bunu eski sevgili bitmiştir, başka insanlar üzerinde onun hakkında özellik bulup sevgili olmak doğru değil

işte böyle birşey
Eğer kişi zaten severek ayrıldıysa unutma gibi bir lüksü yoktur küçük şeyler bile hatırlatmaya sebep olur.
Buna bağlı olarak da kişiler yeni arayışlarını kısmen o kişiye endeksler ve sürekli olarak onunla kıyaslar. Aynı olanları benimser farklı olanları ise eler hayatına almaz.
Diğer cümleye gelince eğer öyle bir kelime kullanıyorsa en kolay şekilde ondan uzaklaşmak gerekir.
AKLI AİT OLMAYANIN BEDENİ ROBOTTAN İBARETTİR.
Unutulmadıpının göstergesi , beyninin bir löşesinde onun için bir odayı açık bıraktığının göstergesi , azat işlemini gerçekleştirdiğinde o oda pof diye patlıyor
gerçeğini elde edemedi cakmasiyla avunuyor demektir eski sevgilim bana çok benzeyen biri ile evlenmiş mesela
Uzuldunmu
Mutlu olmazmi dersin
@yalnzlkkk76 ya mutlaka ona da biseyler hissetmiştir ama nebilim yani onda beni araması gibi geldi bana mutludur mutlaka ama yolda karsilastik bir kere yanında da ikizim vardı 😁 ama ben yanından geçerken kalp atışlarını hissettim resmen ve arkasına dönüp baktı kaç kere.. yanındakine yazık
Ahlaksızlığın yeni sevgilini uzmeemye hakkin yok kimseyi isteidgin karaktere burunduremezsin madem eski sevgilin gibi arıyorsun eski sevgiline dön dana
Bu arada muhtarın karisi gitti kizimi geldi 😂😂
Öyle bir nick mi vardi ya 😂
Ohoo sen twittera hiç girmemişmisin. Muhtarin karısı paylaşıyor kocam ankaraya gitti. Bu akşam benimle geceyi geçirecekler begeni ve rt yapsin🤣🤣🤣
Hahaha twiter kullanmıyorum ben 😂
Bence kullan şöyle söylim dünyada ne kadar konu varsa herşeyiyle twitterda var. Ateistmi istiyorum ateist sayfalari var dinmi istiyorsun din sayfalari seksmi istiyorsun seks sayfalari. Instagramin 10 gömlek üstü yani baya geniş kitlesi var.
Twetir ne biliyorum sadeece kullanmıyorum 😂😂
Kullan işte. Ya şu nick değiştir yaa muhtarın kizi yorum yaptı diye bildirim gelince tuhaf oluyorum 🤣🤣
Unutamamanın , o yüze alışmanın göstergesi olabilir..
bu hataya yıllarca bende düştüm çok boktan bir durummmm hatta sırf benziyor diye işe almışlığım var
Beğendiğin bi tip vardır ve zaten o tipe benzyenleri bulursun 😂
cevabını çok uzak bir yerde arama. Eski sevgilini unutamadığının göstergesidir
Oyle biriyle kesinlikle birlikte olmam. Demekki beni ben oldugum için sevmiyor.
Öyle bir arayışta değilim, muhtemelen pişmanlığın göstergesidir.
Her yüzde onu aradığım için benim eskimeyenimin yerine kimseyi koyamam
Bir gün onun yüzünü unutursam o zaman ahirette kendi derdime düşmüşüm demektir
diğerinde içinde kalanı ona benzer birinde devam ettirmek istediği içindir...
Bir başkasında eskisini aramaktır onu unutamamaktır
Stabil biri olduğu 😂
Bu cevabın hiç kabul edilirliği yok 🤔😀
Yani gerçekçi biridir. Ne istediğini bilen🤔
Ne bu ya. Eski telefonu at. Yeni çıkan modeli al. Sanki insan değil eşya gibi görüyor.
Eskinin hafızada bıraktığı izlerin derinliğinin göstergesidir
Offf bu bende de var ya napicam bilmiyorum karakter olarak tip olarak eski sevgilim gibi olanları çekici buluyorum
Çok yakın zamanda eski sevgilisine mesaj yazicanin
Onu unutamadığını gösterir
Unutamadin demek demek
Eskiyi unutamadığını gösterir
Yarabandı mıyım ben, sapıklık bu..
Eskiyi unutamamış derim, uzak durmak gerekir
Hala eskiyi sevdiğinin göstergesi
Degisik bi yaklasimmis🙄
Bana kimse böyle bir cümle kuramaz.
Onu hala unutamadiginin göstergesi...
4 sene oldu kimseyi aramıyorum.
Yaşanan şeylerin bitmediği tamamlanmamışlık hissi
Hala unutamamışsın demek
Eskinin aslinda eski olmadigi
O zmn eskiye dönsün bnde ne işi var? ...
Eski sevgiliyi unutamama göstergesidir
Yoklugun ve pismanligin
Oynaklığın göstergesi yeğen
Çünkü eski sevgilinizdeki ozellikleri zevkleri unutmamanız olduğundan
eski sevgiliyi unutamadığını gösterir..
Şeref yoksunluğu göstergesidir.
eskisini unutamadım yenisinin hayatını duzecegim
Eskisini hala sevmek ve unutamamak
Beyinsizligin ispatıdır.
Eskiyi unutamamanın
Eskiyi unutamamak
Kendini avutma
Takıntılı kişilik
Unutamamis
Eski sevgiliye halen aşıksın demek
unutamadığın
Unutamamak🖤
Unutamadığını gösterir
Direk ayrılma sebebi
Öyle şey mi olur saçmalık
Unutamadığının göstergesi
Karaktersizlik.
Unutamamışlığın
Unutamadığının
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?