Yalnız olmaktan çok sıkıldım (manevi), sevgilim olsa nasıl olurdu?

Zaten kız arkadaşım çok yok keşke bir sevgilim olsaydı da biribirimize destekçi olsaydık hem arkadaş hem sevgili olsaydık? Hiç sevgilim olmadı, olanlar böyle hissediyor mu ya da olunca böyle olur mu?
Yalnız olmaktan çok sıkıldım (manevi), sevgilim olsa nasıl olurdu?
Cevapla