Bir erkeğin geç yazmasının ya da hiç cevap yazmamasının nedeni nedir?

Yeni tanıştığım bir erkek var kendi ara ara yazıyordu. Bende ara ara yazdım son yazdığıma hiç cevap vermemiş kaç gün oldu. Bayramımı bile kutlamadı sizce neden?
Bir erkeğin geç yazmasının ya da hiç cevap yazmamasının nedeni nedir?
Cevapla