Sevgilimle güzel bir ilişkimiz vardı ama son zamanlarda değişmişti. Ozellikle son 1 haftadır baya soğuk yaptı bir problemi de yok. Bana bu şekilde davranmasını gerektirecek birşey de yapmadım. Ben ona güzel mesajlar atıyorum ama o hala soğuk yapıyordu ben de kendimi değersiz hissettim son 2-3 gündür yazmadım o da yazmadı bayramımı bile kutlamadı. Sizce neden böyle davrandı ve bundan sonraki tavrım nasıl olmalı?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Böyle ilişki mi olur ya, bana mantıksız geliyor. Yani varsa rahatsız olduğum birşey söylersin konuşulur halledilir yani. Bu çözüm değil ki 😕
Eskiden böyle değildi son zamanlarda çok dengesizlesti (hakaret anlamında kullanmıyorum) konuşmaya çalıştım kabullenmiyor hicbirseyi. Derdin varsa anlat paylaş dedim yok dedi ki derdi olunca normalde anlatırdı ama son zamanlarda takmıyordu artık beni yazmamın sebebi de son mesajı ben attım ona cevap yazmadı kaç gündür ben de yazmak istemedim artık elimden geleni yaptım çünkü.
Haklısın, sen üzerine düşeni yapmışsın. Bekle derim, belki kafası karışıktır biraz yalnız kalsın, sonra sende ona atarsın tribini 🙂
Ama kaç kere yaptı bunu sanki beni elde ettiğini falan düşünüyor 1-2 kere bitirdim ilişkiyi sonra özür diledi duygularıma yenildim affettim. Eskisi gibi değil bana kendimi çok değersiz hissettiriyor. Yani triplik olay değil bu bizim ilk bayramımizdi onu bile kutlamadi
Anladım, o zaman yine sen bilirsin ama bana pek sevgi kalmamış gibi geliyor ortada. Yani birkaç kez olması ve senin de onu affediyor olman ona bu rahatlığı veriyor. Sevdiğini düşünmüyorsan uğraşma bence. Sevgi, ilişki bunlar iki kişinin birbirine birşeyler katmasıdır, bişryler çalması değil. Son karar senin tabi yine de 🙂 umarım hayırlısı olsun
Çok teşekkürler yardımın için ama o kadar sevmeme rağmen sevildiğimi hissetmediğim bir yerde durmak gibi bir niyetim yok. Dedigini yapıp ugrasmiyacam.
Ortada sebep olmadan olmaz böyle bir şey bence. Yani tartistiginiz bir konu yok mu durduk yere keyfi mi böyle yapti
Aynen herşey yolundaydı durduk yere yaptı. Hatta ben ona çok güzel sözler söyledim mesajlar attım soğuk ve kısa cevaplar verdi sanki beni takmıyor artık ben de değersiz hissettim elimden geleni yaptım ve 2-3 gündür yazmıyorum o da yazmadı hiç
Ne zamandan beri berabersiniz
6 aydir
O zaman sana karşı duyguları değişmiş olabilir
Olabilir çünkü ilk tanıştığımızda bana şiirler okur saatlerce konuşurdu. Ama son zamanlarda en ufak bir sevgi sözcüğünü bile zar zor söylüyordu
Hickimse durduk yere oyle yapmaz cok sacma ben mesela sevgilimle tartıssam bile bana en gec 1 gun sonra yazar seninkisi kız kovalıyor buyuk ihtimalle
Haklı olabilirsin ama bilsen hiçbirşey yapmadığım halde hatayı kendimde bulup ne güzel mesajlar attım ona o yine takmadı kısa soğuk cevaplar verdi. Sonra ben yazmadım kaç gündür o da yazmıyor ne yapmalıyım sence?
Bence iliskini noktala umursamıyor seni acıkca oyle biriyle zaman kaybetme derim baskasını kovaladıgı apacık ortada terbiyesiz ya
Haklısın ne kadar sevsek de değer görmediğimiz yerde durmamaliyiz teşekkür ederim yardımın için 🌹
Rica ederim canım hep mutlu ol insallah kıymetini bilenlere kıymet ver ❤️
inşallah çok sağol 🥰
Benimde aynıydı bugün durumuna tarih koymuş ben bunların vicdanını...
Ben de ondan şüpheleniyorum. Annemin bir lafı vardır bir kadın birşeyden şüpheleniyorsa o şüphe değil gerçektir.
Doğrudur kesin unut gitsin dicem de seni en iyi ben anlarım şu an
Unutamıyorum ki sesi gülüşü aklımdan çıkmıyor çok kızgınım ama bir bahane sunsa salak gibi affedecem sanki
Aynı yeminle de geçti artık o gelmez bana belki senin ki gelir
Dönse ne olur ki? Boş yere beni bu kadar üzdükten sonra?
Orası da ayrı bir konu zaten ya inan çok özledim onu
inşallah karşına verdiğin değeri hak edecek biri çıkar
Seninde senindee 😔😔
Bence direk olarak de neden bu kadar ilgisizsin artık hislerin mi yok de
Soğuk davrandığı zaman sordum. Hatta soğuk davrandigini bile kabul etmedi düşün o derece ben ona aşkım özledim seni diyorum bana verdiği cevap şu "iyi" ve soğuk davranmadigini söylüyor. Zaten yazmıyor kaç gündür sence nedeni ne? Ve ben ne yapmalıyım
Bence ara ver direk eğer ara verdiğinde peşinde koşuyorsa onu uyarıp geri dön ama peşinde koşmuyorsa bitir bence
Ama son zamanlarda çok değişti kaç kere yaptı bitirdim geldi özür diledi sevdiğim için duygularıma yenik düşük affettim. Ama ortada sebep yokken bunu yapması ilk oldu.
Bunları yaptıktan sonra hiç ayrıldın mi sen
Ayrıldım bir iki kere sonra geldi çok pismanim özür dilerim dedi affetmedim ama pişman olduğunu gösterdi veya sadece oynuyordu bilmiyorum şu an. Affettim sonra barıştık ama bir hafta önce böyle yaptı. Yazmayi düşünmüyorum zaten artık gelse de affetmem ama bir insan kendisine değer veren seven birine durduk yere neden bunu yapar ki?
Bence artık bu tavırlarından çok sıkıldım eğer bunu yapmayı birakmicaksan ayrılalım derdim ben
Evet ben de öyle düşünüyorum ama o yazmadan yazmak istemiyorum. Hatta son mesajı ben atmıştım aşkım nasılsın iyi oldun mu dedim kaç gündür cevap dahi vermedi çok zoruma gitti. Yani yazarsa direk senin dediğini derim yazmazsa kendiliginden biter zaten
Bence ara o zaman uzatmanın bence anlamı yok
Yazmama ihtimali var sonuçta
Haklısın düşünecem bunu teşekkür ederim 🌹
Umarım yardımcı olmuşumdur eğer konuşursanız haber verir misin merak ettim de 😂
Oldun tabi kafam çok karisikti iyi geldi sohbet etmek. Olur ederim 🤗
Sağ ol
Anlat bakım kuşum
Ya herşey yolundaydı ama durduk yere soğuk davrandı bir derdin mi var dedim yok diyor üstüne gittim yine yok diyor ki olsa anlatırdı biliyorum. Mesela soğukluğu kırılır diye güzel güzel mesajlar attım sözler söyledim ama o kısa ve soğuk cevaplar veriyor. Ben de kendimi çok kötü hissettim değersiz.2-3 gündür yazmıyorum o da ne yazıyor ne arıyor bu bizim ilk bayramımizdi onu bile kutlamadi. Sence nedeni ne ve ben nasıl tavır almalıyım?
Kendini biraz fazla hızlı ona mi saldın sen
Ya başta baya ağırdan aldım ama sonra saldım sanırım ona çok değer verdiğimi ve sevdiğimi biliyor
Saldın da neler yaşadın naptın yaptığın belli kuzum akıl verim sana gel
Saldım derken duygusal olarak sadece aramızda birşey olmadı.
Olmadıysa bulmaması gerekir
Bunalmamasi
Bilmiyorum belki başka birisiyle tanıştı? Çünkü niye durduk yere bunu yapsın ki