Ortada sebep yokken soğuk yaptı kaç gündür yazmıyor yardım eder misiniz?

Sevgilimle güzel bir ilişkimiz vardı ama son zamanlarda değişmişti. Ozellikle son 1 haftadır baya soğuk yaptı bir problemi de yok. Bana bu şekilde davranmasını gerektirecek birşey de yapmadım. Ben ona güzel mesajlar atıyorum ama o hala soğuk yapıyordu ben de kendimi değersiz hissettim son 2-3 gündür yazmadım o da yazmadı bayramımı bile kutlamadı. Sizce neden böyle davrandı ve bundan sonraki tavrım nasıl olmalı?
Ortada sebep yokken soğuk yaptı kaç gündür yazmıyor yardım eder misiniz?
Cevapla