Kafamdaki şüphe beni yiyip bitiriyor ve artık ondan yana hevesim kalmamış gibi yoksa ben mi abartıyorum?

2 yıl önce ayrıldığımız eski sevgilimle tekrardan konuşmaya başladık. 1 ay boyunca konustuk bu 1 ayda ben onu hala sevdiğim halde ilişki istemedigimi arkadas kalmamizin ikimiz içinde daha iyi olacağını söyleyip durdum. O ise tam tersi tekrardan sevgili olursak herșeyin güzel olacağını beni mutlu etmek için elinden geleni yapacağını ve cokta güzel ilerleyecegimizi söylüyordu. Bu 1 ay sürenin ardından sevgili olduk ve şu an 4 aydır birlikteyiz. Ama ben onun beni sevdiğine asla inanasım gelmiyor iyi değilim ve mutsuzum sebebi ise bu 1 ay boyunca konuştuğumuz süre içinde hatta biz sevgili olmadan 1 hafta öncesinde instagramda kızın tekiyle konuşup sohbeti sevgililik yönünde ilerletmeye çalışmış. Kız galiba oralı olmadı. Eğer kızla devam etselerdi ya da ben kabul etmesem şu an benimle değil onunla sevgiliydi. İnstagram şifresini aldığım gün gördüm bu mesajları. O zamanlar aramızda ciddi bişey yoktu belirsizlik vardı. Ama yine de onun yaptığı şey ne kadar doğru? Beni ben olduğum için beni sevdiği için değil de sırf sevgilim olsun ciddi düşüneceğim biri olsun kafasında sevgili olmuş benimle. Bunlar dışında ilişkide herhangi bir sorun yok. Bakkala gittiğini dahi haber verir. Biri mesaj atsa onu da söyler. sosyal hesaplarının şifresi bende.. Ciddi olduğunu devamlı belirtir vs. falan.. Bu mesajları gördüğümden beri ona olan güvensizliğim baş gösterdi. Onun hala haberi yok normal davranıyorum. Ya beni sevdiği değer verdiği için sevgili olmak isteyen benden başkasını görmeyen istemeyen biri olsun istedim hayatimda.. Ama bu da doğru kişi değilmiş. Gram hevesim kalmadı hergun üzülüyorum bırakıp gidemiyorum sevdiğim için. Bu bi ayrılma sebebi mi sizce?
Kafamdaki şüphe beni yiyip bitiriyor ve artık ondan yana hevesim kalmamış gibi yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla