Ben bir lisede matamatik öğretmeniyim. önceden de zümre toplantılarından tandigim kendini çok iyi geliştirmiş gerçketen işinde bir numara sayılabilecek bir hocamızın bir konferansına katıldım. Önceden tanışıyorduk , işimi gerçekten çok önemsediğim icin o da beni gayet sever, sayardı. Bu konferansa katılan her kişi mail yoluyla geri dönüt veriyordu.
Benim attigim maileme cevaben hoca bey de kısa bir teşekkürun ve çok başarılı ornek bir hocasınız vs.. gibi laflarin ardından "en kisa zamanda yüz yüze görüşmek dileğiyle" yazmış.
Eşim maili okudu, bana çok kızdı en kisa zamanda yuz yüze görüşmek nedir diyip duruyor. Bana göre gayet normal bir mesaj böyle bir teşekkür mesajının devamına yazılabilecek en dogal şey. Kac gundur biribirimizi yiyip duruyoruz evi terk edecek duruma geldim.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Benim attigim maileme cevaben hoca bey de kısa bir teşekkürun ve çok başarılı ornek bir hocasınız vs.. gibi laflarin ardından "en kisa zamanda yüz yüze görüşmek dileğiyle" yazmış.
Eşim maili okudu, bana çok kızdı en kisa zamanda yuz yüze görüşmek nedir diyip duruyor. Bana göre gayet normal bir mesaj böyle bir teşekkür mesajının devamına yazılabilecek en dogal şey. Kac gundur biribirimizi yiyip duruyoruz evi terk edecek duruma geldim.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer