islami usullere göre ve yaşam tarzınız ve kişiliginize göre eşinizin 2-3-4 eşini istermiydiniz.
Bu arada bir erkek 4 kadınla evlenebilir ruhsat vardır kuranda
Bu arada bir erkek 4 kadınla evlenebilir ruhsat vardır kuranda
Romantik_Biri sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Abi hangi devirde yaşıyoruz , şu an yaşadığın dönemde 4 kadına ne gerek var saçma saçma şeyler cikarmayin. O dönem öyle olması gerekiyormuş şimdi böyle.
size göre erkek nasıl olmalı
Sadece tek bir kadına sadakatle bagli olmalı sizin dediğiniz gibi çok eşlilik günümüzde olmaz. O zaman erkeğe erkek demem acizdir gözümde , zerre saygı duymam.
Savaş hali var mı? Yok. Kadınlar şu an mağdur bir elinden tutana ihtiyacı var mı o da yok. Hadi bunu geçtim 4 kadına birden nasıl hak yemeden bakacaksın? Senin için araştırdım eğer eşler arasında adalet sağlanamazsa kul hakkına girer demiş. Hiçbir kadın bunu etmez edenin de aklında zoru vardir
Sizi taniyabilirmiyim
Bir erkek 4 kadını birden idare edemez. Onlar eskidendi. Yani ben erkek olsam benim gibi 4 kadın.. Allah korusun. 😅
ben çok güzel idare ederim :)
bekarmısın
Bu kadar iddalı olma bence 😅 bekar olcam yakinda
sizi tanıyabilirmiyim bayan
Üzgünümm 😏
neden peki :)
sizi merak etmiştim
Benim kim oldugumu bile bilmiyorsunuz kii 🙄
çok uyumlu bir bayansınız yaşınızı sorabilirmiyim
27 yaşım
bende 27 yaşımdayım bana mesaj atarmısın sizi tanımak istiyorum güvenebilirsiniz
Hayır tabikide. Bir arayis icinde degilim. Kimseyi istemiyorum hayatimda
yani arkadaş olarak size yazabilirim
Tesekkr ederm gercekten..
isminiz ögrenebilirmiyim
Öyle bir erkekle evlenemem. Ayrıca o 4 kadınla evlenme olayını sen çok yanlış anlamışsın git bir araştr derim.
sana göre nasıl
2 . Kadınla ilk karısının izni dahilinde dini nikahla evlenebilir ki bu şu an Türkiye şartlarında his değil ve artık kadınlarda güçlü hiç bir ksdin ikinci kadını kabul etmeyeceğine göre erkekte evlenemez
@beynisa peki sen edermiydin
Asla sevdiğimi niye paylasiyim
Kanka şu an bir tane isteyenle bile evlenir miyim bilmiyorum kimseye güvenilmiyor
neden peki
Çok duyuyorum herkes boşanıyor ve hiç bir şey uzun sürmüyor yani bilmiyorum inanamiyorum ben bu yönde bir beklentim de yok artik oldugu zaman üzülürüm diye düşünüyorum
Hayır, yok öyle bir dünya çünkü
nedenki,
Eğer Bende 4 erkekle evleneceksem neden olmasın
malesef kadın 1 kere evlenebilir bir erkekle sonra boşanırsa ya da kocası vefat ederse yeniden evlenebilir
Hangi kural bu? 2021 yılındayız? Sence erkekte mi evlenebilir?