Daha yeni tanıştığım çocuk sürekli mesaj atıyor, sıkılıyorum?

Tanıştığım çocuk sürekli elinde telefonu olan biri. Benim ise yapmam gereken işler, çalışmam gereken derslerim var. Az önce kitap okuyordum yarım saat yazmadım. Haber vermen gerekmez miydi dedi. Ben telefonu çok fazla kullanan biri değilim. Konuşacak konu kalmayınca sürekli ne yapıyorsun yazıyor. İliskinizde 7 24 ne yaptığınızı yaziyor musunuz? Karşımdaki insan bu şekilde davranınca istemsizce soğuyorum.
Daha yeni tanıştığım çocuk sürekli mesaj atıyor, sıkılıyorum?
Cevapla