2 yıl önce eşimi aldattım fakat onu hala seviyorum. Ne yapacağım?

5 yıldır evliyim ve eşimle çok güzel bir ilişkimiz var. 2 yıl önce onu aldatmak gibi bir hata yaptım. Onu aldattığım kişiyle de ilişkimiz hala devam ediyor. Gizliden gizliye buluşuyorduk. Koronadan dolayı görüşemez olduk. Pandemiden dolayı eşimle daha çok vakit geçirir oldum ve ona daha çok bağlandım. Sevgilim kapanma bittikten sonra boşanma davası aç kaç yanıma gel diyor. Ama eşimi çok ama çok seviyorum. 2 yıldır ne halt ediyorsun diyorsanız sürekli resimlerimiz var eşine atarım seni rezil ederim herkese diyor. Kapanma sonrası da eğer ona gitmezsem herşeyi eşime anlatıcakmış. Eğer anlatırsa eşim beni direk boşar ve bu durumda ne kadar nafaka alırım?
2 yıl önce eşimi aldattım fakat onu hala seviyorum. Ne yapacağım?
Cevapla