Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar Ne Diyor
8
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bara gitti arkadaşlarıyla rahat bıraktım hiiç aramadım sadece hangi bar diye sordum. Sonraaaa barmenin instegramını buldum ve ona yazdımmmmm 🤪 kim var kaç kişiler ne yapıyorlar 😂 ertesi sabah bam bam bam iyi eğlenceler 🖤😘
Şüpheli bi kız vardı kankam dediği onun en yakın arkadaşıyla ortak başka bi arkadaşımı devreye sokup gizlice kanka olup kızın ses kayıtlarını aldırıp buluşacakları zamanı ve yeri öğrenip çat kapı eve gidip onları evde basmıştım
3,5 yıllık evliyim, çöpe atmış sigara pakedinin içinde ama ben buldum tabii :)) inkar etti mast yapmış o yüzden takmış sanki eli hamile kalacak yalana bak
Sen daha önceden de eşinden şüpheleniyordun bence. Ve bir kanıt buldun bahanesine de inanmadın. Çünkü ortada bir şüphe olmasa çöpe atılmış sigara paketinin içine kimse bakmaz :) ve kadın kılından kolay kolay şüphelenmez. Hatta senin aksine çoğu kadın bu mast. bahanesine inanır. Sadece ben sana yetmiyor muyum ki mast yapıyorsun diye trip atar. Profilindeki yaşın doğru ise çok erken evlenmişsin arkadaşım. Kendin mi istedin evlenmeyi
Yaşımı yanlış yazmışım 21 im pek fark yok aslında ama 😂 18 yaşında evlendim, şüphelerim hep vardı ama kanıtlayamıyordum escortlar falan buldum arkadaşım aradı dedi inandırdı ama artık benim de güvenim tamamen bittiği için iyice araştırmaya karar verdim iyi ki de böyle bir karar vermişim başka türlü bulamazdım. Boşanmaya kadar vermiştim zaten sadece bir sebep olsun istiyordum onu da buldum.
Özür dileyerek soruyorum. Biraz özel olacak belki ama sizin cinsel hayatınız nasıldı. Memnuniyet kısmı, haz kısmı. Senin açından veya onun yorumu açısından.
Her şey harika gidiyordu yani tabii ki hiçbir sebep aldatmayı gerektirmez ama bazı erkekler der ya ilişkimiz kötüydü o yüzden aldattım falan öyle bir durum yoktu. Kendisi kavga çıkardı kovdu evden demek ki bahane arıyormuş
Yani hem yapacağını yaptı üstüne bir de evden mi kovdu hayvan. Sen hakkını aradın mı polise gittin mi. En ufak hakaretinde bile onu evden uzaklaştırabilirsin biliyorsun dimi.
O özel soruyu genelde erkeklerin aldatma bahanesi olduğu için sordum. Yani istediğimi yapmıyordu, p*rno filmlerdeki gibi davranmıyordu, gibi saçma bahaneler kendilerini haklı çıkarak havalardalar,
Polise gitmedim eve döndüm tekrar bazı şeyler düzelir belki diye ama işte dönünce evde bunları buldum aldatıldığımı anladım.. Dövdüğü zaman bile polise gidemedim çünkü tehdit edildim korktum hep baskı altında bıraktı beni. Evet genelde öyle bahaneler üretirler sen kadınlık mı yaptın falan derler ama bizde öyle bir durum yoktu hiç olmadı bana göre. O büyük benden 6-7 yaş kadar
Şu anki durumum hakkında konuşmak pek doğru olmaz mahkeme süreci falan olacak çünkü. Ben hallediyorum yani problem yok haklıyken haksız duruma düşmek olmaz
Aslında bende senin bu konularına bakıyorum polisim ben. Bu yüzden bana gelen müracaatlardaki gibi senin de hata yapmanı istemem. Ama sen zaten doğru yoldasın ve boşanma aşamasındasın. Ne demek beni dövdü ya. Buna bir daha izin verme lütfen. O kişi ya da başkası fark etmez. Şimdi veya daha sonra bana istediğin zaman yazabilirsin danışabilirsin.
Ben de tam olarak bunu yapmaya çalışıyorum bazen tökezliyorum ama dik duruyorum hep. Uzaklaştırma falan alacağım evden ayrılırken, nasıl bir yol izlemeliyim
Eğer gerçekten dövüyorsa hakaret tehdit konusu varsa veya korkun varsa polis merkezine git durumunu anlat onlar seni aile içi şiddet birimine yönlendirir. Orada uzaklaştırma talep et. Ve KADES uygulaması var bunu telefonuna indir. Herhangi bir tehlike anında butona bas polis neredeysen oraya gelir. Burada bu kadar konuşabilirim kusura bakma. Mesleğimi burada her okuyanın bilmesini istemiyorum.
Yok hayır gelmene gerek yok zaten söylenecek çoğu şeyi söyledim. Ve görüyorum ki aklın başında kararlısın. Haklıyken haksız duruma düşmeyim diyorsun. Tereddüt yaşama. Hayatında bol şans sana :)
Çünkü telefonu alacağını biliyor tutar mı telefonda bir şey :) bunu erkek olduğum için söylüyorum sevgilinden ayrıl diye değil 😊 yani durduk yere şüphelenme adamdan ama telefonu saklamıyor diye çok da güvenme :)
Sen Bir insanla beraberdin dimi yanlış bilmiyorum yani :) çünkü anlattıkların mal gibi bir hayvanı anımsatıyor :) yüzüne bakamayacak olması lazımken anlatmak nedir. Anlatma sebebi şey olabilir mi. Ben o kızla şöyle yattım sınırı yok daha iyi tatmin ediyor ama sen yapamıyorsun gibi mi?
bu şahısla 2 yıl birlikteliğimiz oldu çok utangaç birisiydi ben yanağından bile zor öperdim. Sonra bir ara umursamadı dışarılarda gezdi kuzenleriyle vs sonra bi fotoğraf gördüm kim diye sordum geçiştirdi sonra bir kaç fotoğraf daha gördüm. sonra yüzüme karşı şöyle öptüm şunu yaptım gibi herşeyi anlattı sonra Sürekli evimin önüne geldi o kızla sevgiliyken hayvandı zaten...
Utangaç iken yapamadığı şeylerde sonradan görme olup bokunu çıkarmış yani. 2 yıl az bir süre değil ama en azından zararın neresinden dönersen kardır. Daha fazla çalamamış yıllarından öyle düşün.
Kızlar Ne Diyor
Bara gitti arkadaşlarıyla rahat bıraktım hiiç aramadım sadece hangi bar diye sordum. Sonraaaa barmenin instegramını buldum ve ona yazdımmmmm 🤪 kim var kaç kişiler ne yapıyorlar 😂 ertesi sabah bam bam bam iyi eğlenceler 🖤😘
Bu nasıl bir dedektifliktir ya barmen seninkini nereden tanıyormuş ya da sen barın barmenini nasıl buldun instagramdan.. Aklımda deli sorular 😄
Şüpheli bi kız vardı kankam dediği onun en yakın arkadaşıyla ortak başka bi arkadaşımı devreye sokup gizlice kanka olup kızın ses kayıtlarını aldırıp buluşacakları zamanı ve yeri öğrenip çat kapı eve gidip onları evde basmıştım
Eşin mi sevgilin mi. Gerçekten bu kadar kafaya koydun mu onları suç üstü basmayı :)
Evet
Bir açıklaması oldu mu peki kaç yıllıktı ilişkin
Eski sevgilimin hesabını istemiştim salakta vermişti mesajları silmeyi unutmuş
Sonrası büyük ıntikam tabi😈
Nasıl intikam aldın. Merak ettim lütfen anlat 😄
Puhaha tam ona inat değildi
Ama evlenerek intikam aldım düğünüme çağırdım oda geldi
Tebrik etti falan
Oralar karışık 😇
İyi düğün karışmamış damat yanında:) şimdi mutlu musun evlilikte. Nasıl evlilik hayatı :)
Aldatıldım, evde deliller buldum şimdi popona tekmeyi vurucam boşanacağız 😏
Nasıl deliller ya. Başka kadın saçı değildir sanırım :)
Saç ve prezervatif
Ya saçı anlarım da prezervatifi nasıl ortada bırakmış hanzo :)) peki inkar etti mi ne açıklama yaptı :) bu arada kaç yıllık evlendin
3,5 yıllık evliyim, çöpe atmış sigara pakedinin içinde ama ben buldum tabii :)) inkar etti mast yapmış o yüzden takmış sanki eli hamile kalacak yalana bak
Sen daha önceden de eşinden şüpheleniyordun bence. Ve bir kanıt buldun bahanesine de inanmadın. Çünkü ortada bir şüphe olmasa çöpe atılmış sigara paketinin içine kimse bakmaz :) ve kadın kılından kolay kolay şüphelenmez. Hatta senin aksine çoğu kadın bu mast. bahanesine inanır. Sadece ben sana yetmiyor muyum ki mast yapıyorsun diye trip atar. Profilindeki yaşın doğru ise çok erken evlenmişsin arkadaşım. Kendin mi istedin evlenmeyi
Yaşımı yanlış yazmışım 21 im pek fark yok aslında ama 😂 18 yaşında evlendim, şüphelerim hep vardı ama kanıtlayamıyordum escortlar falan buldum arkadaşım aradı dedi inandırdı ama artık benim de güvenim tamamen bittiği için iyice araştırmaya karar verdim iyi ki de böyle bir karar vermişim başka türlü bulamazdım. Boşanmaya kadar vermiştim zaten sadece bir sebep olsun istiyordum onu da buldum.
Özür dileyerek soruyorum. Biraz özel olacak belki ama sizin cinsel hayatınız nasıldı. Memnuniyet kısmı, haz kısmı. Senin açından veya onun yorumu açısından.
Her şey harika gidiyordu yani tabii ki hiçbir sebep aldatmayı gerektirmez ama bazı erkekler der ya ilişkimiz kötüydü o yüzden aldattım falan öyle bir durum yoktu. Kendisi kavga çıkardı kovdu evden demek ki bahane arıyormuş
Yani hem yapacağını yaptı üstüne bir de evden mi kovdu hayvan. Sen hakkını aradın mı polise gittin mi. En ufak hakaretinde bile onu evden uzaklaştırabilirsin biliyorsun dimi.
O özel soruyu genelde erkeklerin aldatma bahanesi olduğu için sordum. Yani istediğimi yapmıyordu, p*rno filmlerdeki gibi davranmıyordu, gibi saçma bahaneler kendilerini haklı çıkarak havalardalar,
O kaç yaşındaydı, yaş farkınız kaç
Polise gitmedim eve döndüm tekrar bazı şeyler düzelir belki diye ama işte dönünce evde bunları buldum aldatıldığımı anladım.. Dövdüğü zaman bile polise gidemedim çünkü tehdit edildim korktum hep baskı altında bıraktı beni. Evet genelde öyle bahaneler üretirler sen kadınlık mı yaptın falan derler ama bizde öyle bir durum yoktu hiç olmadı bana göre. O büyük benden 6-7 yaş kadar
Beni takip eder misin mesaj üzerinden konuşmak istiyorum seninle. Ciddi bir konu
Neymiş bu kadar ciddi olan konu
Senin hayatından bahsediyorum konuştuğumuz konudan bahsediyorum ya. Biraz konuşmak dertleşmek istiyorum seninle. İzin vermez misin buna. Sonra engellersin beni.
Şu anki durumum hakkında konuşmak pek doğru olmaz mahkeme süreci falan olacak çünkü. Ben hallediyorum yani problem yok haklıyken haksız duruma düşmek olmaz
Aslında bende senin bu konularına bakıyorum polisim ben. Bu yüzden bana gelen müracaatlardaki gibi senin de hata yapmanı istemem. Ama sen zaten doğru yoldasın ve boşanma aşamasındasın. Ne demek beni dövdü ya. Buna bir daha izin verme lütfen. O kişi ya da başkası fark etmez. Şimdi veya daha sonra bana istediğin zaman yazabilirsin danışabilirsin.
Gerçekten polis misin
Evet
Yaşından dolayı şaşırdım
20 yaşında polis oluyor insan :)
Hım bilmiyordum
Önemli değil ya. Ne olursa olsun hep ayaklarının üzerinde dur ve kimseye kendini ezdirme tamam mı
Ben de tam olarak bunu yapmaya çalışıyorum bazen tökezliyorum ama dik duruyorum hep. Uzaklaştırma falan alacağım evden ayrılırken, nasıl bir yol izlemeliyim
Eğer gerçekten dövüyorsa hakaret tehdit konusu varsa veya korkun varsa polis merkezine git durumunu anlat onlar seni aile içi şiddet birimine yönlendirir. Orada uzaklaştırma talep et. Ve KADES uygulaması var bunu telefonuna indir. Herhangi bir tehlike anında butona bas polis neredeysen oraya gelir. Burada bu kadar konuşabilirim kusura bakma. Mesleğimi burada her okuyanın bilmesini istemiyorum.
İlla özele gel diyorsun yanii
Yok hayır gelmene gerek yok zaten söylenecek çoğu şeyi söyledim. Ve görüyorum ki aklın başında kararlısın. Haklıyken haksız duruma düşmeyim diyorsun. Tereddüt yaşama. Hayatında bol şans sana :)
Teşekkür ederim :)
B3lki de aldatilmisimdir bilmiyorum yakalamadim
Hiç şüphelendin mi peki
Aldatıldım sevgilimin beni aldattığı kız söyledi
Yani kız seni bile bile sevgilinle beraber olmuş öyle mi
Aldatıldıysam da bilmiyorum
Şüphelendin mi hiç.
Hayır hiç şüphelenmedim. Gizlisi saklısı yok pek
Herşeyi "bak gizlemiyorum senden" e getiriyorsa orada da bir soru işareti vardır dikkat et :)
Umrinda olmuyor genelde telefonuni falan alsam mesela
Çünkü telefonu alacağını biliyor tutar mı telefonda bir şey :) bunu erkek olduğum için söylüyorum sevgilinden ayrıl diye değil 😊 yani durduk yere şüphelenme adamdan ama telefonu saklamıyor diye çok da güvenme :)
O kadarını ben de akıl ediyorum :d
Ne kadar oldu birlikte olalı :)
4 yıl
Siz olmuşsunuz. İnşallah bir hata yapmaz da Allah tamamını erdirir :)
Teşekkür ederim
Kendisi itiraf etti
Seni aldattım ayrılalım demiştir herhalde. Aldattım ama devam edelim dememiştir dimi :)
yok uğraştı sonrasında o kızla birlikteyken ben istemedim.
Keşke anlatsaydı direk kızla neler yaptığını söyledi karaktersiz
Yani kızla yattığını mı anlattı sana. ya da ne yapmış ki anlattı. Vicdan mı yapmış ki sana anlatıyor
yok Anlatmaktan zevk alıyordu pis herif
Sen Bir insanla beraberdin dimi yanlış bilmiyorum yani :) çünkü anlattıkların mal gibi bir hayvanı anımsatıyor :) yüzüne bakamayacak olması lazımken anlatmak nedir. Anlatma sebebi şey olabilir mi. Ben o kızla şöyle yattım sınırı yok daha iyi tatmin ediyor ama sen yapamıyorsun gibi mi?
bu şahısla 2 yıl birlikteliğimiz oldu çok utangaç birisiydi ben yanağından bile zor öperdim. Sonra bir ara umursamadı dışarılarda gezdi kuzenleriyle vs sonra bi fotoğraf gördüm kim diye sordum geçiştirdi sonra bir kaç fotoğraf daha gördüm. sonra yüzüme karşı şöyle öptüm şunu yaptım gibi herşeyi anlattı sonra Sürekli evimin önüne geldi o kızla sevgiliyken hayvandı zaten...
Utangaç iken yapamadığı şeylerde sonradan görme olup bokunu çıkarmış yani. 2 yıl az bir süre değil ama en azından zararın neresinden dönersen kardır. Daha fazla çalamamış yıllarından öyle düşün.
Bi taneside 1 senenin sonunda En yakın arkadaşımla evlendi ve şu an oğulları var. ben çok ihanete uğradım anlayacağın çok var bende böyle
Şu an sevgilin var mı. Neden böyle oluyor bunun sebebi senden mi kaynaklı. Onları sen varken başkasına iten şey ne
Kaynak olan tek etken çok değer vermem sanırım
Olabilir tabi. Gereğinden fazla değer verirsen götü kalkıyor afedersin.