Bir kere birine bir yanlis yapildi diye ayni kisi baskasina da kesin yapar diye genelleme yapamayiz. guvenin sarsilmis olabilir tabiki sen bambaska sekillendirdigin icin karsindakini. tabi burda bu durumu nasil ve kimden ogrendiginde önemli kendi mi itiraf etti yoksa baskasi mi söyledi dogruluk payi nedir bilmek gerek
Yani yapanın tekrar yapmayacağının garantisini de kimse veremez yapacağının da o yüzden deneme yanılmaz ama kendini de buna hazırlıklı tutmak bu bilgiyi kulağının arkasında tutmak lazım daha ağır darbe almamak için
Kesinlikle ilişkimi bitiririm 4 yıl oldu diye göz ardı edecek değilim arkamı dönüp giderim kimse beni tutamaz ama onun sonradan köpek gibi pişmanlığını izlemek bana büyük zevk verir...
Hayir bitirmem. Kiz arkadasinin yaptigi bi sekilde ayan olmus ama saf gorunup ne saman altindan su yurutenler var. Bu kizdan ayrilsan baska birinin seni aldatmayacagi garantisi yok ki
Hayir bitirmem. Bidefa o gecirdigimiz 4 koca yila saygidan bunu pat diye yapmam. Alir karsima konusurum, onu sevdigimi guvenimi ve bu dogrultuda ondan sadakat istedigimi soylerim. Aksi durumla karsilasirsam onun karsilasacagi sonuclari soyler konuyu kapatirim ve gonlu baska birine kayarsa aldatmak yerine insan gibi benden ayrilmasini isterim. insan beser sasar,4 yil onceki akliyla bugunku akli bence ayni degildir ve insan gecmisiyle yargilanmamali.
4 yıl olmuş artık akıl aynı akıl değildir birdaha görmediysen. Aldatan yine yapar diyoruz fakat fikiri aklı olgunluğu oturmuşsa bence yapmaz. Onuda en iyi sen bilirsin
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
4. Yıla girdiğim sevgilim 4 yıl boyunca beni aldatmış awk o mu koyacak
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunu öğrendiysem beni kandırmış demektir. Değil 4 yıl 20 yıl geçse bile ayrılırım.
Osym de 4 yanlis 1 dogruyu gorutuyor. Buyuk konusmiyim ama heralde 1 hatasi 4 yilimi gotururdu 😆😆 ya da bende onu aldatirdim bakalim nasil bisiymis bende deneyimliyim hak verirsem bisi demem 🤪🤪